Mhoa valt nog best mee vind ik, 2 pagina's in tig uurquote:
Hoelaat ben je begonnen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, was om 17:15 klaar met mn wijkHeb de laatste grote straat in een hoosbui gedaan, uiteraard zonder jas, want toen ik begon was het heerlijk weer
Rond 2 uur, en had daarna ff tussen vracht 1 en 2 een kwartier koffiepauze genomen thuisquote:
Ja geniet maar van een ander z'n foutenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:57 schreef Samzz het volgende:
Hier is het nog wel droog... nog wel. T is helemaal grijs buiten.
Hahaha, ik lach me dood, meisje heeft gefokt met een homozygote bonte hengst maar heeft een effen gekleurd veulen gekregen met enkel witte benen en een blesEn maar zeggen dat ie niet bont is...
Jij ziet het al voor je he, met een voorbindlulquote:
Het is gewoon een bont veulen. Een minimaal witte tobiano. Genetisch bont, fenotypisch effen. Maar dat wil er bij haar niet in. Homozygoot geeft altijd bont.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja geniet maar van een ander z'n fouten
Ik moet dat toch even op google opzoeken, code-taal dat paardgebeuren
Wat jij wil lieve schatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een bont veulen. Een minimaal witte tobiano. Genetisch bont, fenotypisch effen. Maar dat wil er bij haar niet in. Homozygoot geeft altijd bont.
Waar heeft een hengst een voorbindlul voor nodig?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij ziet het al voor je he, met een voorbindlul
juist, dat jah!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een bont veulen. Een minimaal witte tobiano. Genetisch bont, fenotypisch effen. Maar dat wil er bij haar niet in. Homozygoot geeft altijd bont.
Zij fokt het paard toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar heeft een hengst een voorbindlul voor nodig?
Ik heb het gevoel dat je het alleen maar over sigaren hebt sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:10 schreef Samzz het volgende:
Beide dieren zijn overigens bont, de linkse draagt zowel sabino als tobiano, de rechtse is een homozygote tobiano. De linkse vind ik leuker
Zal je nog verbazen hoeveel kleuren een paard kan hebben. Maar het moet je wel intresseren, anders is het doodsaaiquote:
Toch niet... Er zijn gewoon veel verschillende typen bont.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je het alleen maar over sigaren hebt sorry
Precies, dat wilde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tobiano is gewoon een moeilijk woord voor, wit paard met vlekken die bruin zijn ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet... Er zijn gewoon veel verschillende typen bont.
- Tobiano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |