Niet bij mijn weermanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef djayzz het volgende:
Goeie timing, zondag lijkt het droog te blijven
Weet ik nog niet, maar de kans is best grootquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:23 schreef dawg het volgende:
Rip, kom jij ook naar het Vondelpark op Hemelvaart?
Aaah, is het al lunchtijd geweest?!quote:
ok hoe ga ik die opvattenquote:
Hahaha, ik heb geen ideequote:
Fijn dat je ons (mij!) weer gezelschap komt houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
![]()
Ik heb alle spoedjes klaar, en mijn motivatie is hetzelfde als die van mijn medesingles
Dat is waar ik vanmorgen mijn bed voor uitgekomen benquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn dat je ons (mij!) weer gezelschap komt houden.
Okay.... en wie ben jij, newbie?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef 1DIOOT het volgende:
*heft zijn hoofd van zijn toetsenbord*
*schuift de lege bierblikjes opzij*
*ziet de titel*
*zegt proost*
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef 1DIOOT het volgende:
*heft zijn hoofd van zijn toetsenbord*
*schuift de lege bierblikjes opzij*
*ziet de titel*
*zegt proost*
heej heb vandaag mijn fantasie weer es terugquote:
Ja inderdaad, beetje triestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik lig dubbel vanwege jouw singature, en toen besefte ik dat het dan wel heel erg met mij gesteld is
Ik denk gewoon iemand die de bier in de TT zag langskomen op de FPquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej heb vandaag mijn fantasie weer es terug
Ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is jammer!
Ik heb vanavond een etentje met collega's, morgen lekker rustig dagje niks(eindelijk met dat boek op de bank, hoop ik) en morgenavond werken in de kroeg. Zondag waarschijnlijk naar Scheveningen
Als het doorgaat natuurlijkquote:
Wat gebeuren er allemaal voor rare dingen op die meets van jou?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Niet zozeer op FOK! zelf moet je voorzichtig zijn, maar op meetings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |