Hmm, ik drink ook nooit het laatste beetje uit een blikje/flesje bier op, omdat dat laatste beetje gewoon ranzig isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:21 schreef KraZj het volgende:
- (nu krijg ik oorlog) ik drink flesjes bier / koffie nooit helemaal op..
Dan moet je doordrinken, en niet een half uur over 1 flesje doen. Uit een blik geef ik je gelijk, maar bier moet je dan ook niet uit een blik drinken... Tenzij je op wielen woont.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef donzine het volgende:
[..]
Hmm, ik drink ook nooit het laatste beetje uit een blikje/flesje bier op, omdat dat laatste beetje gewoon ranzig is
Installeer je games op je desktop en zet de snelkoppeling in Program Filesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
-Bij een blikje drinken haal ik altijd het lipje eraf en gooi hem in het blikje. Dit doe ik altijd tijdens het drinken dus het zal me niks verbazen als ik er een keer in stik.
-Ik neem altijd een omweg op mijn computer. Als ik bijvoorbeeld een game op ga starten navigeer ik altijd helemaal via Deze Computer> lokale schijf> Program Files, enzovoort naar het uitvoerbare bestand, in plaats van gewoon op een snelkoppeling op mijn bureaublad te klikken.
Ik zag laatst een vrouw die de hele tijd nee schudde, dan is dat van jou toch wat positieverquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:40 schreef Strooper het volgende:
Sinds een paar jaar heb ik periodes dat ik heel erg met mijn hoofd schud (op en neer). Mensen denken dan dat ik de hele tijd loop ja te knikken. Ben er wel eens mee naar de dokter geweest, maar die wist het ook niet Heeft me toen wel gemasseerd in de nek en dat hielp wel wat. Misschien heeft het iets met stress te maken.
Ik zou er gewoon een koptelefoon bij opzettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:40 schreef Strooper het volgende:
Sinds een paar jaar heb ik periodes dat ik heel erg met mijn hoofd schud (op en neer). Mensen denken dan dat ik de hele tijd loop ja te knikken.
Één van de kenmerken van Autisme.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:00 schreef Biancavia het volgende:
Dingen op kleur leggen (op volgorde van de regenboog).
Lol wie doet dat niet? Anders is het goor zo'n droge smurie in je bek.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:42 schreef Verbatim. het volgende:
Altijd van links naar rechts tandenpoetsen en ALTIJD even water over de tandpasta voordat ik ga poetsen.
Het zijn in pricipe allemaal kenmerken van autisme. 1 kenmerk maakt echter nog geen autisme.quote:
Dat heb ik met die Zaanse Huisjes. Die biscuitjes waar een laag chocola bovenop geplakt is. De laag chocola is altijd iets groter dan het biscuitje, en dan knabbel ik eerst de randjes chocola eraf. Als er aan een kant niet genoeg zit om te knabbelen, baal ik als een stekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 14:10 schreef Gewoonik het volgende:
Ik kan niet normaal een snoepreep eten. Kitkat, mars, etc. moet stukje voor stukje uit elkaar gehaald worden. eerst de chocola om de kitkat weg eten daarna pas het binnenste. Niet dat ik het altijd doe. Maar wel vaak.
Hehe, dit doe ik ook altijd. Ook bij broodjes waar vlees in zit eet ik altijd eerst het broodje en daarna pas het vlees op.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:02 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Zaanse Huisjes. Die biscuitjes waar een laag chocola bovenop geplakt is. De laag chocola is altijd iets groter dan het biscuitje, en dan knabbel ik eerst de randjes chocola eraf. Als er aan een kant niet genoeg zit om te knabbelen, baal ik als een stekker
En bij Unox?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef GSMboy het volgende:
Bij het eten van een HEMA-rookworst altijd de worst gebogen naar voren draaien
Hey, klinkt bekendquote:Op zondag 24 mei 2009 20:19 schreef Agorias het volgende:
Beginnen met leren of belangrijke dingen doen op alleen de halve uren en ronde uren, dus alleen 15:30, 14:00 etc. En als het dan 14:03 is heb ik zoiets van, mwa, ik wacht wel tot 14:30, het is toch al 14:00 geweest
Autist?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:13 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Het lipje van m'n blik wegschieten. En altijd in een vast patroon alles doen, altijd om zeven uur op. Pas een uitwisseling gehad, werd ook helemaal gek van zijn leefpatroon, werd ook automatisch om zeven uur wakker terwijl ik nog een uur kon liggen. Terug in nl helemaal gek geworden omdat ik mn patroon weermoest aanpassen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Autist?
O ja, het is nu 22:19 en mijn PDF is nog steeds niet naar de drukker... dat wordt dus 23:00
Nou gezien je avatar, is het Bier koffie en Tiete:)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef Geerd het volgende:
Bier en koffie.
Ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 20:19 schreef Agorias het volgende:
Beginnen met leren of belangrijke dingen doen op alleen de halve uren en ronde uren, dus alleen 15:30, 14:00 etc. En als het dan 14:03 is heb ik zoiets van, mwa, ik wacht wel tot 14:30, het is toch al 14:00 geweest
Waarom dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Six0seven het volgende:
Als ik langs lantarenpalen rij met me tenen knijpen
aantal posts: 22 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef BadboyJohnny het volgende:
Ik ben een prof FOK spammer dat is een van mijn rare gewoontes
Godsamme!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Mr.Talisker het volgende:
Geweldig. Een dwangneurose-topic.![]()
Ik las net dat iemand altijd begint met zijn linkerschoen aan te trekken. Ik doe dat ook.![]()
En de clima in mijn auto moet altijd op een hele graad staan, nooit op een halve.![]()
Verder moet mijn auto ook altijd zo schoon mogelijk zijn.
Oh ja, en het gevoel van nieuwe sokken is heerlijk.Heb denk ik ook een paar of 70 inmiddels.
Deze 2 herken ik heel erg.quote:Ik drum op alles en overal. Als er muziek is met de muziek mee maar zonder muziek vind ik niet erg. M'n vingers moeten in beweging zijn. Vooral als ik iets download wat maar een paar seconde duurt, drum me de ziekte in. Ook als er een zandloper in beeld is, of tijdens een installatie. Wel zachtjes, want hard klinkt irritant. Het is alleen om m'n vingers in beweging te houden.
Collega heeft me hierdoor drumles gegeven Zodat ik meer variaties kan drummen. Hij heeft last van dezelfde tic.
Ik hoor overal ritmes in. Stoplicht voor voetgangers, auto's die voorbij racen. Claxons van auto's. Sirenes. Voetstappen van mensen. Gepraat van mensen op de achtergrond. Het tikken van andere op een toetsenbord. Zelf type ik in een ritme, om het makkelijker te maken (niet het typen, maar het luisteren). Beltonen zonder melodie. Overal.
Dus als ik rook, rol ik met de andere hand m'n aansteker door m'n vingers, blaas ik, op de maat van de muziek, een even aantal rondjes bij elke trek. Is er geen muziek, dan het eerst beste nummer wat in me opkomt en dat is de maat die ik aanhoud.
Me kameraad doet dat ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef donzine het volgende:
[..]
Hmm, ik drink ook nooit het laatste beetje uit een blikje/flesje bier op, omdat dat laatste beetje gewoon ranzig is
Of drink uit een glas, dan kun je hem aanvullen met nieuw koud bier...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Me kameraad doet dat ook.
Neem dan gewoon een grotere laatste slok.
Zoiets flikt mijn broertje van 11 ook altijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef maffemaniak het volgende:
Ow ik heb er nog 1.
Altijd met het avond eten laat ik het laatste hapje staan omdat ik vol zit! Dan denk ik, dat laatste hapje gaat er echt niet meer in!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef m0nkie het volgende:
ik moet altijd aan mn nagels peuteren en viezigheid er onder vandaan halen..
dat doe ik idd ook..je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef Elmowan het volgende:
Dat ik minstens 3 keer moet kijken of mijn wekker wel aan staat, ookal heb ik 5 seconden geleden nog gekeken en zag dat hij gewoon aan stond
Dat doe ik ook, evenals nagelbijten.. Al wil ik daar wel vanaf.. Maarja,,quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:32 schreef Xaverius1337 het volgende:
Op maltesers zuigen zodat je alleen het binnenste overhoud![]()
10 keer kijken of me wekker aanstaat
kijken op me telefoon hoe laat het is, als ik hem terug in me broekzak heb gestopt weet ik het niet meer en moet ik weer ff kijken
dat dus!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:27 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ik oefen ook vaak onder de douche een gesprek. Dat kan bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek zijn dat er ook echt aankomt, maar ook een ingebeeld interview van de plaatselijke pers naar aanleiding van mijn zojuist gewonnen 5 miljoen in een loterij ofzo(ik doe niet eens mee aan een loterij
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |