Ze zeggen een storing aan de relay-servers zoals op 10 mei ook was. Ik/wij krijgen gewoon geen mail binnenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat is de storing, bij mij komt de mail echt LAAT binnen. Anderhalf uur nadat ie verstuurd is.
Bij ons is de blackberry zo dicht gespijkerd dat het zelfs constant vast loopt. Kut BB.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ze zeggen een storing aan de relay-servers zoals op 10 mei ook was. Ik/wij krijgen gewoon geen mail binnen
Precies wat ik dacht bij het lezen van de TTquote:
Kun je dit met een bron bekrachtigen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:54 schreef Chinless het volgende:. En dan vooral dat ze niet iets communiceren.
Storing is zo half europa, via netwerken van Vodafone & KPN en ik maar zoeken.
Want jouw Google is stuk?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:26 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Kun je dit met een bron bekrachtigen?
Omdat je een baas bent net als ik, boks niggaquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:35 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Omdat je een baas bent net als ik, boks nigga![]()
![]()
Dat dusquote:
Dan kan je er dus niet mee omgaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
nee, maar ik zie alleen maar oude artikelen van vorig jaar
Al gaat het over een wc-rol, als je maar kan trollenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Blackberry
Onzinnige kutapparaten met hun kutnetwerk.
Ik ben serieus. Het zijn onzinnige veel te dure apparaten die allang achterhaald zijn, en vreselijk in de bediening zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al gaat het over een wc-rol, als je maar kan trollen
Laatste generatie toch echt niet. Maar goed, da's de discussie niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Het zijn onzinnige veel te dure apparaten die allang achterhaald zijn, en vreselijk in de bediening zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |