quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:44 schreef ETA het volgende:
het geld krijg je terug in kiva credits. Je kan gewoon een nieuwe lening aangaan en dan betalen met kiva credits.
En van die 37 leden ook nog een flink deel tvp'ers die verder nooit een lening hebben verstrektquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:47 schreef Lamon het volgende:
Gemeenschappelijke inspanningen van FOK! zou ik dit trouwens niet willen noemen met 37 leden van de 250000+ gebruikers.
tijd voor wat meer aandacht. Misschien een FP vermelding als we een target halen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En van die 37 leden ook nog een flink deel tvp'ers die verder nooit een lening hebben verstrekt.
Ja, maar met die fok acties ben je je geld ook echt kwijt, hier krijg je het merendeel gewoon terug. Dus zo bezien vind ik 2000 dollar ook aan de lage kant.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef Reya het volgende:
Toch is meer dan 2000 al best wat; vaak brengen FOK!-acties met grootschalige aandacht enkele duizenden euro's op.
Dat had ik ook al een keer gevraagd, maar ja, goede doelen die niet van FOK! zelf afkomen he....quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:47 schreef ETA het volgende:
[..]
tijd voor wat meer aandacht. Misschien een FP vermelding als we een target halen?
Karma werkt altijd op lange termijn volgens mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef ETA het volgende:
ik vol verwachting inloggen bij kiva, niks erbij sinds 2 weken geleden..... ik kan wel wat meer karma punten gebruiken momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |