Ja, maar met die fok acties ben je je geld ook echt kwijt, hier krijg je het merendeel gewoon terug. Dus zo bezien vind ik 2000 dollar ook aan de lage kant.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef Reya het volgende:
Toch is meer dan 2000 al best wat; vaak brengen FOK!-acties met grootschalige aandacht enkele duizenden euro's op.
Dat had ik ook al een keer gevraagd, maar ja, goede doelen die niet van FOK! zelf afkomen he....quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:47 schreef ETA het volgende:
[..]
tijd voor wat meer aandacht. Misschien een FP vermelding als we een target halen?
Karma werkt altijd op lange termijn volgens mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef ETA het volgende:
ik vol verwachting inloggen bij kiva, niks erbij sinds 2 weken geleden..... ik kan wel wat meer karma punten gebruiken momenteel
Cool!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef sam93dor het volgende:
Holyshit! Dit lijkt me echt heel erg leuk. Helaas heb ik dan niet $100 te besteden zoals jullie, maar ik ga toch proberen om $25 naar iemand te sturen. Later hopelijk meer. 1e stap gelukt, aangemeld.
Edit: $25 gestort, nu even zoeken naar iemand die mij aanspreekt.
Natuurlijk ook lid geworden van de FOK groep.
..en dan te bedenken dat we in deel 1 nog twijfelden of we boven de 100,- zouden uitkomen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Dan rond ik effe af op 2400 dollar.
op korte termijn soms ookquote:Op zondag 28 juni 2009 19:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Karma werkt altijd op lange termijn volgens mij.
Niet doen, ik kan in een enthousiaste bui nooit nee zeggen, en zo rijk ben ik niet.quote:
Heb jij naast Barry Greenstein gezetenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef ETA het volgende:
[..]
Blablabla Barry Greenstein Blablabla
stiekem doe ik het ook wel om gewoon de medemens te helpen.
Top.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef sam93dor het volgende:
Holyshit! Dit lijkt me echt heel erg leuk. Helaas heb ik dan niet $100 te besteden zoals jullie, maar ik ga toch proberen om $25 naar iemand te sturen. Later hopelijk meer. 1e stap gelukt, aangemeld.
Edit: $25 gestort, nu even zoeken naar iemand die mij aanspreekt.
Natuurlijk ook lid geworden van de FOK groep.
Winst niet nee... Of je moet er geluk mee hebben en kunnen profiteren van een hoge dollarkoers (dus: 25 dollar uitlenen op het moment dat de dollar laag staat, en het weer terug laten storten als de dollar hoog staat). In dat geval zou je in euro's gerekend meer terug kunnen krijgen dan je erin hebt gestopt natuurlijk, maar meer dan dat ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:14 schreef sam93dor het volgende:
Ontopic: Er valt toch 0% winst uit te halen? Want ik dacht dat ik ergens wat posts las dat mensen al het dubbele terug hadden.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:14 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Heb jij naast Barry Greenstein gezeten! Wat speelde je?
Ontopic: Er valt toch 0% winst uit te halen? Want ik dacht dat ik ergens wat posts las dat mensen al het dubbele terug hadden.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:23 schreef UncleSam het volgende:
Ik wil me ook aanmelden.
Hoeveel strijkt Kiva van de leningen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |