Ik dacht dat jij degene was die zachtjes gniffelend je kleine garpje postte?quote:
Ik was dood, serieus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die zachtjes gniffelend je kleine garpje postte?
Jezus! Je bent terug!quote:
Wat ben jij een ontzettende zuurpruim. Niet normaal. Je grijpt werkelijk álle gelegenheden aan om Nederland af te zeiken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:16 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, de NLse taal met al die uitzonderingen enzo. Laat ze gewoon lekker een logische taal maken.
Zelfs dat is al onmogelijk in dit land.
Sneu idd. Net zoiets als over msn klagen op msn of zeiken over hyves op hyves.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontzettende zuurpruim. Niet normaal. Je grijpt werkelijk álle gelegenheden aan om Nederland af te zeiken.
Overigens is Nederlands een vrij consequente taal. Niet minder dan andere talen.
Of op z'n nieuw Fokkeriaansch:quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Adelante het volgende:
ik wil
jij wilt
hij wilt
wij willen
zij willen
wij hebben gewild
het klinkt ook niet in de mond hij wilt dat het anders klinkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:18 schreef Fascination het volgende:
Goed topic, ik erger mezelf er ook aan. Het klinkt ook voor geen meter.
Nee, lopen is een sterk werkwoord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:18 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dus het is ook:
Ik loop
Hij loopt
Wij lopen
Ik loopte
Hij loopte
Wij loopten
![]()
You will be assimilated, you will comply.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon en Nederlands is een kut taal om te leren, nergens logica en zelfs een groen en wit boekje die elkaar tegen spreken voor wat betreft grammatica
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:52 schreef IBAZ het volgende:
[..]
You will be assimilated, you will comply.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:40 schreef 68Chevelle het volgende:
jullie moetent gewoont niet zeikent anderst pleurt je maar op naar die grachtengordelt
Ja tog, niet dan?, ech wel.......t
Nee, Frans en Duits en Zweeds hebben geen onregelmatige werkwoordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:16 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, de NLse taal met al die uitzonderingen enzo. Laat ze gewoon lekker een logische taal maken.
Zelfs dat is al onmogelijk in dit land.
Boehoe, ik ben allochtoon, ik niet nederlandscschjjj kunnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon en Nederlands is een kut taal om te leren, nergens logica en zelfs een groen en wit boekje die elkaar tegen spreken voor wat betreft grammatica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |