abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69034906
quote:
In het cellencomplex van de rechtbank in Roermond was donderdagavond een incident met de 10 verdachten van een golf van overvallen in Noord- en Midden-Limburg, die eerder op de dag voor de rechter stonden. Na de rechtszaak kregen de 10 mannen onderling ruzie. Ze bedreigden elkaar en er was sprake van verbaal geweld. Ze kregen een extra proces-verbaal, dat aan hun dossier zal worden toegevoegd.

De 10 mannen van Marokkaanse afkomst stonden voor de rechter voor een groot aantal overvallen. Maandenlang teisterde een groep jongeren benzinepompen, cafetaria's, winkels en burgers in Noord- en Midden-Limburg. In de zaak zijn in totaal 30 verdachten.
(l1.nl)

Je zou er bijna om moeten lachen, typisch is het in ieder geval
pi_69035386
Nog een Marokkanen-topic.
pi_69035826
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:19 schreef Meh7 het volgende:
Die zijn altijd populair Gelukkig dagelijks nieuwe materie
pi_69036001
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Die zijn altijd populair Gelukkig dagelijks nieuwe materie
quote:
Hennepactie op woonwagenkamp in Born

Bij een controle in een aantal woonwagens op het kampje de Obbichterweg in Born zijn zes hennepplantages gevonden. Ook werd een aantal illegale bouwsels gevonden. De stroom bleek op diverse plaatsen illegaal te zijn afgetapt. In totaal werden zo'n 850 hennepplanten en een groot aantal groeilampen in beslag genomen.

Twee mannen, een 37-jarige en een 26-jarige man uit Born, zijn aangehouden. Bij de actie werden 30 medewerkers van onder meer de politie, de gemeente en Essent ingezet. Het is nog niet bekend of er mensen zijn aangehouden.
Dit staat ook op die site, maar dat zal vast niet zo spraakmakend zijn. Misschien als je suggereert dat het Marokkaanse kampers zijn.
pi_69036094
quote:
Venlose straatrovers voor rechter

Tien Venlonaren die verdacht worden van betrokkenheid bij straatroven begin dit jaar in Noord- en Midden-Limburg moesten donderdag voor de rechter in Roermond verschijnen. De inhoudelijke behandeling van de zaak is pas over twee maanden. Dan wordt ook bekend welke straf tegen de Venlonaren wordt geëist.

De behandeling van de zaak tegen 20 inwoners van Roermond, vindt waarschijnlijk pas in oktober plaats. De dertig verdachten zouden betrokken zijn bij een reeks overvallen en straatroven die eind vorig jaar en begin dit jaar plaats vonden in Noord- en Midden-Limburg. Dat zorgde toen voor veel onrust.
Van dezelfde site, staat helaas geen afkomst bij, misschien kan je het erbij verzinnen, tadaa: nog een topic!
pi_69036180
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Van dezelfde site, staat helaas geen afkomst bij, misschien kan je het erbij verzinnen, tadaa: nog een topic!
Dat is dezelfde zaak dacht ik, dus de afkomst is duidelijk. Volgende keer beter.

Zie ook: http://www.l1.nl/L1NWS/ar(...)Id/1_3752666#article

[ Bericht 54% gewijzigd door Provinciaal op 14-05-2009 22:57:21 ]
  Donald Duck held donderdag 14 mei 2009 @ 22:29:36 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69036208
quote:
Ga je nu in elk topic zo kinderachtig reageren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:30:52 #8
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_69036290
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

die allochtonen lopen wat achter joh. kan ie ook niks aan doen.
From feudal serf to spender.
pi_69037256
quote:

[..]

Nou nou, ik zeg wat anderen denken. Laten we eerlijk zijn, een nieuw topic over Marokkanen, is een nieuwe kans om je vooroordelen en generalisaties vrijelijk te kunnen spuien. Bewijs:
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef S1nn3rz het volgende:
die allochtonen lopen wat achter joh. kan ie ook niks aan doen.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef AndreaW het volgende:

deze Marokaanse overval, beroof, inelkaarslaan van mensen en algehele agressie cultuur.!!!!!!
pi_69037449
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:26 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]

Dit staat ook op die site, maar dat zal vast niet zo spraakmakend zijn. Misschien als je suggereert dat het Marokkaanse kampers zijn.
Hennepplantages en het aftappen van energie, is verboden absoluut.... Maar dat staat niet in verhouding met deze Marokaanse overval, beroof, inelkaarslaan van mensen en algemene agressie cultuur.!!!!!!
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_69037991
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:26 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]

Je kunt wel lekker zeuren, maar dat is inderdaad niet zo spraakmakend. Die golf overvallen en straatroven was groot nieuws hier in de regio, ook voor dat bekend was wat de afkomst van de daders was (ook al had iedereen die al geraden ).
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:57:34 #12
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69038108
quote:

[..]

Kinderachtige topics met kinderachtig gedragen bestrijden, lijkt me prima.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69038218
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Kinderachtige topics met kinderachtig gedragen bestrijden, lijkt me prima.
Wat is er kinderachtig aan dit topic? Ik vind het best grappig nieuws, dat van de afkomst boeit me niet eens zoveel.
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:00:32 #14
248844 Bowlingbal
pi_69038393
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Wat is er kinderachtig aan dit topic? Ik vind het best grappig nieuws, dat van de afkomst boeit me niet eens zoveel.
Bijvoorbeeld: waarom is het typisch?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69038765
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:00 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld: waarom is het typisch?
De afkomst, maar dat zal niemand meer verbazen... En het is grappig omdat die wannabe-corleone's elkaar te lijf gaan. Daarbij was deze overvallengolf maar een van de velen die het land rondgingen, dus dit staat niet op zich.
pi_69038984
Zo typisch he Als een Marokkaan iets doet, komen alle Marokkanen voor het opnemen (Meh7). Hij woont vast ook in Limburg Waar blijft Meki in dit topic?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69041761
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef bijdehand het volgende:
Zo typisch he Als een Marokkaan iets doet, komen alle Marokkanen voor het opnemen (Meh7). Hij woont vast ook in Limburg Waar blijft Meki in dit topic?
1. Ik ben niet "alle Marokkanen".
2. Ik ben geen Marokkaan.
3. Ik neem het voor niemand op.
4. Ik woon niet in Limburg.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:23:43 #18
248844 Bowlingbal
pi_69042165
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:05 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

De afkomst, maar dat zal niemand meer verbazen... En het is grappig omdat die wannabe-corleone's elkaar te lijf gaan. Daarbij was deze overvallengolf maar een van de velen die het land rondgingen, dus dit staat niet op zich.
Waarom zou mij de afkomst moeten verbazen, of juist niet? Wat voor sensatie wekt dat dan bij anderen op? Iets als 'ha, zie je wel, weer die <insert afkomst>!'?
- Donald Love
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:32:57 #19
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69042382
quote:
Don't shoot the messenger.

Marokkanen zijn het vaakst betrokken bij geweldsdelicten van alle etnische minderheden, in absolute zin. Dan krijg je vanzelfsprekend meer topics over Marokkanen hè.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:38:10 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69042480
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:08 schreef Meh7 het volgende:

[..]

2. Ik ben geen Marokkaan.
Maar je zou er wel graag één willen zijn? Je begint al te mekkeren als iemand een simpel nieuwsfeitje post. Waar is de tolerantie?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69045679
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar je zou er wel graag één willen zijn? Je begint al te mekkeren als iemand een simpel nieuwsfeitje post. Waar is de tolerantie?
Die tolerantie moet maar van één kant komen, net als de integratie. Van onze kant. Wij moeten ons aanpassen aan hun. Nice.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69047268
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:23 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Waarom zou mij de afkomst moeten verbazen, of juist niet? Wat voor sensatie wekt dat dan bij anderen op? Iets als 'ha, zie je wel, weer die <insert afkomst>!'?
Ja, ik denk dat dat bij veel mensen de eerste reactie is. Heb jij dat dan niet? Die sensatie is ook niet zo vreemd als je naar de statistieken kijkt.

Onevenredig veel jonge Marokkaanse mannen zijn betrokken bij een aanzienlijk deel van de criminaliteit en overlast in dit land, van de Randstad tot Noord-Limburg. In dergelijke mate dat je je kunt afvragen welke factoren mogelijk een rol spelen, het is in ieder geval duidelijk geen toeval meer. Waarom moeten daar doekjes om gewonden worden?
pi_69047550
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:08 schreef Meh7 het volgende:

4. Ik woon niet in Limburg.
Ik zou dit op 1 gezet hebben hoor...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:24:22 #24
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_69047640
gewoon een mes bij in de cel gooien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_69049941
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zou dit op 1 gezet hebben hoor...
Wat maar weer eens aangeeft dat Marokkanen echt niet de enige zijn die met vooroordelen te maken krijgen in het dagelijks leven. Wij Limburgers hebben het ook niet gemakkelijk, zeker op fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')