(l1.nl)quote:In het cellencomplex van de rechtbank in Roermond was donderdagavond een incident met de 10 verdachten van een golf van overvallen in Noord- en Midden-Limburg, die eerder op de dag voor de rechter stonden. Na de rechtszaak kregen de 10 mannen onderling ruzie. Ze bedreigden elkaar en er was sprake van verbaal geweld. Ze kregen een extra proces-verbaal, dat aan hun dossier zal worden toegevoegd.
De 10 mannen van Marokkaanse afkomst stonden voor de rechter voor een groot aantal overvallen. Maandenlang teisterde een groep jongeren benzinepompen, cafetaria's, winkels en burgers in Noord- en Midden-Limburg. In de zaak zijn in totaal 30 verdachten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Die zijn altijd populairGelukkig dagelijks nieuwe materie
Dit staat ook op die site, maar dat zal vast niet zo spraakmakend zijn. Misschien als je suggereert dat het Marokkaanse kampers zijn.quote:Hennepactie op woonwagenkamp in Born
Bij een controle in een aantal woonwagens op het kampje de Obbichterweg in Born zijn zes hennepplantages gevonden. Ook werd een aantal illegale bouwsels gevonden. De stroom bleek op diverse plaatsen illegaal te zijn afgetapt. In totaal werden zo'n 850 hennepplanten en een groot aantal groeilampen in beslag genomen.
Twee mannen, een 37-jarige en een 26-jarige man uit Born, zijn aangehouden. Bij de actie werden 30 medewerkers van onder meer de politie, de gemeente en Essent ingezet. Het is nog niet bekend of er mensen zijn aangehouden.
Van dezelfde site, staat helaas geen afkomst bij, misschien kan je het erbij verzinnen, tadaa: nog een topic!quote:Venlose straatrovers voor rechter
Tien Venlonaren die verdacht worden van betrokkenheid bij straatroven begin dit jaar in Noord- en Midden-Limburg moesten donderdag voor de rechter in Roermond verschijnen. De inhoudelijke behandeling van de zaak is pas over twee maanden. Dan wordt ook bekend welke straf tegen de Venlonaren wordt geëist.
De behandeling van de zaak tegen 20 inwoners van Roermond, vindt waarschijnlijk pas in oktober plaats. De dertig verdachten zouden betrokken zijn bij een reeks overvallen en straatroven die eind vorig jaar en begin dit jaar plaats vonden in Noord- en Midden-Limburg. Dat zorgde toen voor veel onrust.
Dat is dezelfde zaak dacht ik, dus de afkomst is duidelijk. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Van dezelfde site, staat helaas geen afkomst bij, misschien kan je het erbij verzinnen, tadaa: nog een topic!
Ga je nu in elk topic zo kinderachtig reagerenquote:
die allochtonen lopen wat achter joh. kan ie ook niks aan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ga je nu in elk topic zo kinderachtig reageren
Nou nou, ik zeg wat anderen denken. Laten we eerlijk zijn, een nieuw topic over Marokkanen, is een nieuwe kans om je vooroordelen en generalisaties vrijelijk te kunnen spuien. Bewijs:quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef S1nn3rz het volgende:
die allochtonen lopen wat achter joh. kan ie ook niks aan doen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef AndreaW het volgende:
deze Marokaanse overval, beroof, inelkaarslaan van mensen en algehele agressie cultuur.!!!!!!
Hennepplantages en het aftappen van energie, is verboden absoluut.... Maar dat staat niet in verhouding met deze Marokaanse overval, beroof, inelkaarslaan van mensen en algemene agressie cultuur.!!!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Dit staat ook op die site, maar dat zal vast niet zo spraakmakend zijn. Misschien als je suggereert dat het Marokkaanse kampers zijn.
Je kunt wel lekker zeuren, maar dat is inderdaad niet zo spraakmakend. Die golf overvallen en straatroven was groot nieuws hier in de regio, ook voor dat bekend was wat de afkomst van de daders was (ook al had iedereen die al geradenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Dit staat ook op die site, maar dat zal vast niet zo spraakmakend zijn. Misschien als je suggereert dat het Marokkaanse kampers zijn.
Kinderachtige topics met kinderachtig gedragen bestrijden, lijkt me prima.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig aan dit topic? Ik vind het best grappig nieuws, dat van de afkomst boeit me niet eens zoveel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Kinderachtige topics met kinderachtig gedragen bestrijden, lijkt me prima.
Bijvoorbeeld: waarom is het typisch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig aan dit topic? Ik vind het best grappig nieuws, dat van de afkomst boeit me niet eens zoveel.
De afkomst, maar dat zal niemand meer verbazen... En het is grappig omdat die wannabe-corleone's elkaar te lijf gaan. Daarbij was deze overvallengolf maar een van de velen die het land rondgingen, dus dit staat niet op zich.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: waarom is het typisch?
1. Ik ben niet "alle Marokkanen".quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef bijdehand het volgende:
Zo typisch heAls een Marokkaan iets doet, komen alle Marokkanen voor het opnemen (Meh7). Hij woont vast ook in Limburg
Waar blijft Meki in dit topic?
Waarom zou mij de afkomst moeten verbazen, of juist niet? Wat voor sensatie wekt dat dan bij anderen op? Iets als 'ha, zie je wel, weer die <insert afkomst>!'?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:05 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
De afkomst, maar dat zal niemand meer verbazen... En het is grappig omdat die wannabe-corleone's elkaar te lijf gaan. Daarbij was deze overvallengolf maar een van de velen die het land rondgingen, dus dit staat niet op zich.
Don't shoot the messenger.quote:
Maar je zou er wel graag één willen zijn? Je begint al te mekkeren als iemand een simpel nieuwsfeitje post. Waar is de tolerantie?quote:
Die tolerantie moet maar van één kant komen, net als de integratie. Van onze kant. Wij moeten ons aanpassen aan hun. Nice.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar je zou er wel graag één willen zijn? Je begint al te mekkeren als iemand een simpel nieuwsfeitje post. Waar is de tolerantie?
Ja, ik denk dat dat bij veel mensen de eerste reactie is. Heb jij dat dan niet? Die sensatie is ook niet zo vreemd als je naar de statistieken kijkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:23 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom zou mij de afkomst moeten verbazen, of juist niet? Wat voor sensatie wekt dat dan bij anderen op? Iets als 'ha, zie je wel, weer die <insert afkomst>!'?
Ik zou dit op 1 gezet hebben hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wat maar weer eens aangeeft dat Marokkanen echt niet de enige zijn die met vooroordelen te maken krijgen in het dagelijks leven. Wij Limburgers hebben het ook niet gemakkelijk, zeker op fok.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |