pffff, familie van Peter soms?quote:
hahaha ik ben zeker stoer, dat neemt niet weg dat ik me wil laten bespelen in èèn of ander spelquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[.
pffff, familie van Peter soms?![]()
Eerst stoer doen dat je zonder roken kan en om een bed meteen afhaken
Oftewel... off-toppersquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
En de Toppers niet door![]()
Off-topic, sorry
In geen enkel spel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik ben zeker stoer, dat neemt niet weg dat ik me wil laten bespelen in èèn of ander spel
hahaha, en dan weer op de doodskist proberen te schijtenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef lies1958 het volgende:
dus straks weer een straal bezopen jeroen die zich zelf weer giga voorschut zet en voor ons is het dan weer lachen.
Ik stem voor de "denkers"quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ondanks Marielin haar gezeik en gezeur, vindt ik het toch een bikkel. De extreme opdrachten moest zij doen en verloor soms en kreeg daar ook extreem sanctie op![]()
Ben zelf ook zeer rook verslaafd en dan ineens terug naar een paar cigaretten op een dag![]()
Marielin zegt het wel 10 keer per uur soms, maakt van haar hart geen moordkuil.
Andere zouden het misschien denken en Marielin zegt het.
Van een roker verwacht je toch wel dat hij/zij weet hoe je sigaretten schrijftquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ondanks Marielin haar gezeik en gezeur, vindt ik het toch een bikkel. De extreme opdrachten moest zij doen en verloor soms en kreeg daar ook extreem sanctie op![]()
Ben zelf ook zeer rook verslaafd en dan ineens terug naar een paar cigaretten op een dag![]()
Vind ik geen aanprijzing.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
wat een raar vies troebel wijntje .... of ligt dat aan mij?quote:
Ik stem voor Jeroen en Marilien, degene die zich wel uitspreken.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |