Niet helemaal waar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:46 schreef seventhseagulll het volgende:
2.1. Na nog wat uitgebreider gegoogle vermoed ik zelf dat die acekard niet meer helemaal goed is, ik merkte net ook dat er wat los zit. Ze staan ook niet echt bekend om hun duurzaamheid. Maar ja, een nieuwe kost toch geen drol.
Volgens mij ligt het er gewoon net aan welke batch je hebt. Ik weet iig dat de behuizingen van de nieuwe serie (die sinds een aantal maanden geproduceerd wordt) een stuk duurzamer is dan de oude serie (die ik dus heb).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:43 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Heb ook een AceKard 2.1 van DX en heb die nu al 1 jaar en 6 maanden met gemiddeld gebruik.
Acekard (als je er veel mee wilt kunnen, en opensource firmware), DSTT (als het echt klik&speel moet zijn voor alleen spelletjes), of CycloDS (voor geavanceerde features zoals real-time save etc)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:14 schreef Pimsterr het volgende:
Ik begrijp dat R4 kaartjes niet meer ondersteund worden met officele firmware..
Wat is een goede vervanger om aan te schaffen? Een kaartje dus waar nog wel genoeg support voor is.
Mja, ik weet niet. De reputatie van het M3-team heeft wat krasjes opgelopen in het verleden. Ondersteuning en updates enzo.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:44 schreef Paauwtje het volgende:
Die Acekard2i lijkt me idd wel wat , als ik zo`n beetje rond kijk.
Nu kwam ik op Dealexteme deze tegen,
EZ5 Vi and EZFlash Vi - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19158
en
iTouch 2 SDHC MicroSD/TF Multimedia Flash Cart - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24797
Zijn er mensen die deze kennen en is het wat?
edit: als ik dit goed begrijp kun je de loader niet updaten en moet je met elke firmware upgrade een nieuwe kaart kopen (?)quote:***Important Information Before Purchasing***
Since Nintendo released the new upgrade edition V1.4 for Nintendo DSi console, due to the technical problem and all game card needs period of time to upgrade, this item is NOT ABLE to compatible with the V1.4 Nintendo DSi consoles, so if you have upgraded your Nintendo DSi console to the newest V1.4 edition, please wait and keey an eye on our game cards, we will update the description once any upgraded game cards received from the suppliers.
Thanks voor je antwoord. Scheelde maar 3 cent dus heb het toch maar bij DX besteld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:57 schreef e-wok het volgende:
Hier is ie goedkoper
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21154
geheugenkaart zou ik gewoon in nederland kopen, ik las her en der op fok dat ze die dingen nog wel eens opwaarderen op de een of andere manier en dat de kwaliteit lang niet altijd goed is. De grootte ligt er aan wat je er mee wilt doen: als je veel mp's enzo wilt gebruiken, zou ik een 8 gb kaartje kopen. Een rom met veel filmpjes loopt immers tegen de 125 mb. Ik zou je ook aanraden om een microsd kaartreader te kopen, deze kun je prima via DX bestellen...
1. Als het goed is kun je die gewoon kopiëren en dan zouden ze moeten werken, Acekard team zelf zegt dat hun kaarten met alle gangbare savetypes compatibel zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:18 schreef Reggie200 het volgende:
Ik ben overgestapt van mijn oude R4 kaartje naar AK2i maar nu heb ik 2 vraagjes.
1) weet iemand hoe ik mijn oude save games van de R4 werkend krijg?
2) met de R4 kan je dmv tegelijk indrukken van L R en abxy knoppen een game stoppen en kwam je meteen in het menu van R4 terrecht, is zoiets ook mogelijk met de AK2i?
gebruik overigens de AKAIO firmware
Bij options kun je het savegame type veranderen. Standaard staat ie op .rom.sav geloof ik, daar moet je .sav van maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:18 schreef Reggie200 het volgende:
Ik ben overgestapt van mijn oude R4 kaartje naar AK2i maar nu heb ik 2 vraagjes.
1) weet iemand hoe ik mijn oude save games van de R4 werkend krijg?
gebruik overigens de AKAIO firmware
Oh ja, dat moest ook nogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:48 schreef e-wok het volgende:
[..]
Bij options kun je het savegame type veranderen. Standaard staat ie op .rom.sav geloof ik, daar moet je .sav van maken.
Hee, bedanktquote:Op maandag 18 januari 2010 21:14 schreef Rewimo het volgende:
Daarvoor moet je je DS aansluiten op je computer zou ik zeggen. Maar ik heb geen idee hoe.
-edit-
Nee dus, ook dat is illegaal, ook al heb je het origineel. Aub ook geen links meer posten naar back-up hardware.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:25 schreef e-wok het volgende:
Je kan ze rustig illegaal downloaden, je hebt het origineel ja. Je kunt alleen geen saves backuppen voor zover ik weet (zonder bovenstaande link te checken)
Is het ook illegaal om een backup te maken waarvan de intentie is die uitsluitend terug te zetten indien het origineel verkloot is op de een of andere manier?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee dus, ook dat is illegaal, ook al heb je het origineel. Aub ook geen links meer posten naar back-up hardware.
Hoe downloaden etc. zit weet ik niet maar volgens mij mag je een back up hebben voor eigen gebruik mits je kunt aantonen dat je het origineel bezit. Durf ik niet met zekerheid te zeggen though.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het ook illegaal om een backup te maken waarvan de intentie is die uitsluitend terug te zetten indien het origineel verkloot is op de een of andere manier?
Zo ja, moet ik hier (Noorwegen) ook eens de details uit gaan zoeken (downloaden is in ieder geval streng verboden).
Doe het dan goed en neem een CycloDSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:19 schreef e-wok het volgende:
Nou begin maar vast met veranderen en neem een acekard 2.1i
Als je de vorige topics doorbladert kun je zien waarom die r4ds clonen niet te vertrouwen zijn.
Dit dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Doe het dan goed en neem een CycloDS
Dat klopt niet, er zijn voor de nds redelijk wat emulators. Iig voor de SNES, NES, GB en GBC.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij kun je geen oude Nintendo spellen spelen met je kaart. Strikt NDS games.
ja i.c.m. Gewoon een SNES rom op je kaart gooien werkt helaas nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat klopt niet, er zijn voor de nds redelijk wat emulators. Iig voor de SNES, NES, GB en GBC.
Als je de roms erop kan gooien kan je de emulator er ook op zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja i.c.m. Gewoon een SNES rom op je kaart gooien werkt helaas niet
Dat leek mij dus ook..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je de roms erop kan gooien kan je de emulator er ook op zetten
Ze zijn toch echt weg hoor :-(quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef e-wok het volgende:
nee hoor
https://www.dealextreme.com/products.dx/category.604
en anders is er altijd nog DP of Focalprice (en ik weet dat jij die laatste haat)
Zie jullie posts nu pas.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:19 schreef e-wok het volgende:
Nou begin maar vast met veranderen en neem een acekard 2.1i
Als je de vorige topics doorbladert kun je zien waarom die r4ds clonen niet te vertrouwen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |