Hee, bedanktquote:Op maandag 18 januari 2010 21:14 schreef Rewimo het volgende:
Daarvoor moet je je DS aansluiten op je computer zou ik zeggen. Maar ik heb geen idee hoe.
-edit-
Nee dus, ook dat is illegaal, ook al heb je het origineel. Aub ook geen links meer posten naar back-up hardware.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:25 schreef e-wok het volgende:
Je kan ze rustig illegaal downloaden, je hebt het origineel ja. Je kunt alleen geen saves backuppen voor zover ik weet (zonder bovenstaande link te checken)
Is het ook illegaal om een backup te maken waarvan de intentie is die uitsluitend terug te zetten indien het origineel verkloot is op de een of andere manier?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee dus, ook dat is illegaal, ook al heb je het origineel. Aub ook geen links meer posten naar back-up hardware.
Hoe downloaden etc. zit weet ik niet maar volgens mij mag je een back up hebben voor eigen gebruik mits je kunt aantonen dat je het origineel bezit. Durf ik niet met zekerheid te zeggen though.quote:foto Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het ook illegaal om een backup te maken waarvan de intentie is die uitsluitend terug te zetten indien het origineel verkloot is op de een of andere manier?
Zo ja, moet ik hier (Noorwegen) ook eens de details uit gaan zoeken (downloaden is in ieder geval streng verboden).
Doe het dan goed en neem een CycloDSquote:foto Op vrijdag 22 januari 2010 12:19 schreef e-wok het volgende:
Nou begin maar vast met veranderen en neem een acekard 2.1i
Als je de vorige topics doorbladert kun je zien waarom die r4ds clonen niet te vertrouwen zijn.
Dit dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Doe het dan goed en neem een CycloDS
Dat klopt niet, er zijn voor de nds redelijk wat emulators. Iig voor de SNES, NES, GB en GBC.quote:foto Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij kun je geen oude Nintendo spellen spelen met je kaart. Strikt NDS games.
ja i.c.m. Gewoon een SNES rom op je kaart gooien werkt helaas nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat klopt niet, er zijn voor de nds redelijk wat emulators. Iig voor de SNES, NES, GB en GBC.
Als je de roms erop kan gooien kan je de emulator er ook op zettenquote:foto Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja i.c.m. Gewoon een SNES rom op je kaart gooien werkt helaas niet
Dat leek mij dus ook..quote:foto Op dinsdag 26 januari 2010 18:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je de roms erop kan gooien kan je de emulator er ook op zetten
Ze zijn toch echt weg hoor :-(quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef e-wok het volgende:
nee hoor
https://www.dealextreme.com/products.dx/category.604
en anders is er altijd nog DP of Focalprice (en ik weet dat jij die laatste haat)
Zie jullie posts nu pas.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:19 schreef e-wok het volgende:
Nou begin maar vast met veranderen en neem een acekard 2.1i
Als je de vorige topics doorbladert kun je zien waarom die r4ds clonen niet te vertrouwen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop