quote:
op 12-31-1999 om 12:37 PM schreef Jane het volgende:
Ik wilde net zeggen. Ik hoop dat hij Tim heeft meegenomen i.p.v. Sabine.Die griet is echt 3x niks. Komt-ie zelf ook nog wel achter, denk ik.
Om eventjes met Bart er tussen uit te zijn en alles eventjes op een rijtje te zetten?
quote:
op 12-31-1999 om 12:02 PM schreef Bozzie het volgende:
Zou jij met een aangekomen dreadlock-heks naar Zwitserland willen vluchten ?
Dacht het niet.
"Dreadlock-heks"? Ooooh, ik dacht dat het Medusa was. Ik durfde niet eens te kijken omdat ik bang was dat ik in steen veranderde.
Ik heb nog geen tijd gehad om alle topics uit te pluizen maar ik vond dat Bart zeer ongeinteresseert reageerde richting Sabine.
(welk topic gaat hierover??)
Jammer dat die meid zich zo had toegetakeld.
De anderen zagen er verder piekfijn uit, al had Maurice beter niet langs Hans van Willigenburg kunnen gaan. Beetje erg nepkleurtje.
Wat trouwens het vliegtuig betreft. Ik heb nog niets gehoord daarover.
HAPPY MEW MILLENNIUM!
quote:
op 01-01-2000 om 03:45 AM schreef stil... het volgende:
Nu we toch met achternamen bezig zijn...
(Misschien ben ik volkomen achterhaalt bezig en zijn de achternamen al bekend, maar dan dus maar een tweede keer: )
Bart heet dus blijkbaar Spring in 't Veld
en Sabine blijkbaar Wendel
Dan had ik nog Bianca Plune
Karin Elskamp (geloof ik)
en Mona Rooth
Iemand anders nog de andere achternamen?
Ik d8 Karin van Elswijk (?)
Laten we vooral heel overspannen gaan doen met ze alluh!
sjeesis wat ziet heur haar der slecht uit zeg: die opmerking over een slet en de zwerver is gewoon waar.....
quote:
op 01-02-2000 om 12:24 PM schreef smallsister het volgende:
Bart komt vanmiddag terug, niks mis mee toch?Laten we vooral heel overspannen gaan doen met ze alluh!
Hij komt toch op 3jan terug???
Ik had trouwens nog een 8ernaam van ruud ==> Benard
quote:
op 01-02-2000 om 07:15 PM schreef Bazyx het volgende:
Right, je hebt je plaatje gelinkt naar "a:/bart" met als gevolg dat mijn diskettedrive steeds gaat ratelen op zoek naar dat plaatje dat er natuurlijk niet is. Kun je dat veranderen?
Is dat wat ik steeds hoor? Ik dacht al dat ik toch een soort bugje in mijn computer had.
quote:
Right, je hebt je plaatje gelinkt naar "a:/bart" met als gevolg dat mijn diskettedrive steeds gaat ratelen op zoek naar dat plaatje dat er natuurlijk niet is. Kun je dat veranderen?
Ja bij mij ook.
Nou is het wachten op de eerste slimmerd die doorheeft hoe die al onze HD's in een keer kan wissen via dat f**cking plaatje
's ff kijken,Format C: Niks?
Consider yourself lucky,I'm not a nerd!!
(oeps, dit is niet waar, ik ben een dag te vroeg)
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 Januari 2000).]
20.00 KL 1934 Geneve Geland 20.08
Zouden we vanavond nog wat horen van Sjoerd (die ongetwijfeld mee was aangezien hij de afgelopen dagen niks meer gepost heeft). Mogelijk adt we hem kunnen strikken voor een lezing in de Rehab-kliniek!
quote:
20.00 KL 1934 Geneve Geland 20.08
[quote]
???? Ik dacht dat hij vandaag 3 januari zou terugkomen?
Aan iedereen die op Schiphol werkt of daar op een andere manier zicht op heeft: staan (stonden) er ook fans te wachten of is de gekte toch wat minder groot..
quote:
op 01-03-2000 om 12:33 PM schreef Maurisico het volgende:
Sorry hoor, maar Bart is nog steeds in Nederland. Ik bekijk steeds de streams van www.bart-brother.nl , hierop kun je stremaverslagen volgen van de gebeurtenissen in het ouderlijk huis van Bart. Hij heeft het wel over Zwitserland gehad, maar volgesn hem gaatie pas morgen...
Sorry Maurisico, maar waarom zit jij met dooie linkjes te strooien?
------------------
"Arbeid is de ondergang van de drinkende klasse"
[Dit bericht is gewijzigd door Maverick (Datum 03 Januari 2000).]
quote:
op 01-03-2000 om 01:48 PM schreef Maverick het volgende:
Sorry Maurisico, maar waarom zit jij met dooie linkjes te strooien?
Lees de steamverslagen van vandaag maar eens door, misschien dat je het dan snapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |