quote:
op 12-31-1999 om 12:01 PM schreef linebear het volgende:
Met Sabine ?!?
Zou jij met een aangekomen dreadlock-heks naar Zwitserland willen vluchten ?
Dacht het niet.
En nu maar hopen voor bart dat het niet zo'n kist is waar Payne Stewart in zat .......
quote:
op 12-31-1999 om 12:23 PM schreef Charisma het volgende:
Informatie kloppt !!!
Dus Sabine zit er ook bij ???
Ik vond het verbazend hoe koel en bijna afstandelijk Bart zich opstelde naar Sabine toe gisteravond. Ik kreeg de indruk dat hij of haar nieuwe kapsel of haar fotoserie niet waardeerde. V.w.b. het kapsel kan ik me wel iets voorstellen.........
------------------
Groeten uit Nijmegen
[Dit bericht is gewijzigd door DomP (Datum 31 December 1999).]
Charisma, ik denk trouwens dat je nu al informatie verstrekt hebt die je niet mag geven. Straks staan er op 3 januari duizenden mensen op schiphol Bart op te wachten. Ik hoop dat je je identiteit goed beschermd hebt, anders kun je je post maar beter wissen.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 31 December 1999).]
quote:
op 12-31-1999 om 12:23 PM schreef Charisma het volgende:
Informatie kloppt !!! Heb net de reservering opgezocht , ze zijn met zijn vieren vertrokken.( Inderdaad heeft de kist de start afgebroken en is weer teruggekeerd, maar het was niet ernstig. Mag er verder niets over schrijven, dat bergijpen jullie wel) Hij komt terug dd 03jan , KL1934 aankomst SPL 2000uur. Ze werden allemaal upgraded naar business-class -leuk!
Er ging ook nog een Heer T. Loos mee( vriendje?):
Wauww, geheime info, cool! Die T. Loos is volgens mij vriend Tim, maar wie zijn de overige 3, de gebroeders Spring in 't Veld? (B., S., J.?). Of vloog S. Wendel ook mee?
Anyway Bart heeft groot gelijk! Lekker oud en nieuw vieren, ver weg van de gekte!!
quote:
op 12-31-1999 om 12:25 PM schreef DomP het volgende:
Dus Sabine zit er ook bij ???
Hoe heet zij toch weer met achternaanm ?
Kijk ik even ...
KL 1929 naar geneve, gepland vertrek om 10.30 u, opgestegen om 12.34 u.
We houden de gekte gewoon nog even in stand. IS SABINE NOU MEE OF NIET, IK WIL HET WETEN!!!
Met al die extra uitzeningen / terugblikken in het vooruitzicht kunnen we een mooie zachte landing maken, en straks aanhaken bij De Bus. En dan weer topics openen met vergelijkingen tussen Gouden Kooi en BB.. enz
(leuk!)
Ik vind dit geweldig geinig !!! Heh heh heh Ik hoop dat Bart er zelf ook om kan lachen. We zien verder na de 4e januari wel denk ik. (Tenzij wel nog FOK!verslaggevers in Geneve hebben
)
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 31 December 1999).]
quote:
op 12-31-1999 om 02:59 PM schreef outlaw187 het volgende:
Bart ligt nu lekker Sabine te ketsen in geneve
Had bijna een heeeele foute opmerking gemaakt over een Tilburgs matras en een molton, maar kon me gelukkig nog net inhouden.
Ik denk niet dat Sabine mee is, de twee andere passagiers zullen pa en ma wel zijn, of misschien Sjoerd en een nog een vriend (ik neem tenminste aan dat Jeroen degene is die al in Zwitserland is...). We kunnen natuurlijk met zijn allen naar Schiphol gaan zondagavond (Operation Welcome Bart!), maar of dat gewaardeerd wordt door de familie Spring in 't Veld..... Denk dat ik maar gewoon thuis blijf
Sjoerd, mocht je nog online zijn (in R'veen of die Schweiz), weet jij meer??? Ok, ok, je zal wel niks willen zeggen, gelijk heb je!
Ik sta hier op het vliegveld van Geneve waar zojuist vlucht KL 1929 vanuit Amsterdam is geland. In dit vliegtuig zitten een voor ons interessant viertal te weten: Bart, Sabine, Sjoerd en Tim zij zijn Nederland ontvlucht om de eeuwwisseling in alle rust te kunnen vieren. Zij worden hier in Geneve opgevangen door Jeroen de broer van Bart, hij staat hier naast mij ik zal hem even wat vragen....Jeroen hoe je het dat Bart heeft gewonnen?
Jeroen: Jaaa ehhh wel leuk eigelijk voor Bart maar minder voor mij want hij zou me hier komen helpen in het hotel dat kan ik nu wel vergeten!
En Jeroen h e v nd je h t da abine meek mt!
S rry d mes en here k heb proble en et mijn ender kom later erug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |