Vast een zware cursusquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
Cursus woog te veel??
WTF is dat nou voor antwoord.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
Cursus woog te veel??
WTF is dat nou voor antwoord.
Het waren fotokopies van een tamelijk dik boek, het was inderdaad veel, maar beloof dan niets eh.quote:
Exactlyquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:54 schreef S.Seagal het volgende:
De meest irritante mensen dit![]()
Zeggen dat ze iets doen, en dan ALTIJD vergeten.
En dan doen alsof het niets is, " A joh ik neem het morgen wel mee".
Ah ok, je bent een cheap ass.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik hoopte op die fotokopies aangezien ik het boek niet wou kopen (85¤).
En dan krijg je dat ook echt twee weken lang dagelijks te horenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:54 schreef S.Seagal het volgende:
De meest irritante mensen dit![]()
Zeggen dat ze iets doen, en dan ALTIJD vergeten.
En dan doen alsof het niets is, " A joh ik neem het morgen wel mee".
Ze heeft ze zelf van iemand gekopieerd en nee ik ben niet cheap.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah ok, je bent een cheap ass.
Zeg dat dan meteen.
Klacht onterecht. TS had de cursus zelf ook aan kunnen schaffen.
Als je er niet tegen kan dat de ander zijn/haar woord breekt, dan zoek je toch naar alternatieven, zoals .. de cursus zelf kopen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:00 schreef S.Seagal het volgende:
Ja klopt. En als je er wat van zegt krijg je het antwoord.
"Waar wind jij je zo over op? Ik zeg toch ik neem het morgen mee".
Totaal niet, want ik leer wel uit mijn eigen notities + slides.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Marurk het volgende:
Kut he, afhankelijk zijn van anderen voor je eigen succes_!
Ja, en zonder dat boek zou je nergens zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Totaal niet, want ik leer wel uit mijn eigen notities + slides.
Ik leen het boek wel van een andere maat om wat kopies van te nemen.
Lees eerst de reden waarom ik het boek niet zelf kocht alvorens commentaar te gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, en zonder dat boek zou je nergens zijn.
Koop gewoon je eigen boek dan. Scheelt weer een topic databasevervuiling.
85 euro voor een studieboek niet kunnen betalenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Lees eerst de reden waarom ik het boek niet zelf kocht alvorens commentaar te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duidelijk, dat hij het niet snapt, jammerquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:20 schreef S.Seagal het volgende:
BanaantjEE hij snapt ons niet![]()
Het gaat om de aard van de mens, dat die irritant is om een keer aan een ander te denken
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
85 euro voor een studieboek niet kunnen betalenJij zou nog nieuwe boeken kopen voor 1 dag, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef me ook maar een paar zaadjes voor geldbomen.
A monoxide is any oxide containing just one atom of oxygen in the molecule.
Ja, echt eh. Die gozer vindt dit allemaal zo vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:22 schreef Monoxide het volgende:
[..]
Jij zou nog nieuwe boeken kopen voor 1 dag, toch?
Geef me ook maar een paar zaadjes voor geldbomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |