Geregistreerd op: dinsdag 13 januari 2009 @ 17:23quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef Matthijs- het volgende:
Bijzonder, maar dan ook echt bijzónder...ongrappig.
deepart -1
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een beter idee:
Ik wil 5 euro naar een rekening sturen, waar heel FOK! met mij een potje maakt om een huurmoordenaar in te huren om deepart te verwijderen![]()
![]()
![]()
Wie checkt even wie de eigenaar van dit rekeningnummer is?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef deepart het volgende:
Ik heb net via een modje te horen gekregen dat KLB bijna vol is, dus jullie kunnen over een paar uur waarschijnlijk niets meer posten.
Als jullie dat niet willen moeten jullie dit bericht naar minstens 15 mensen doorsturen, anders zul je nooit meer kunnen posten in KLB, en zul je nooit meer liefde krijgen.
Of je kunt 5 euro overmaken naar het onderstaande rekeningnummer, en dan zul jij gewoon door kunnen posten.
12.62.43.449
Dat is van FOK!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie checkt even wie de eigenaar van dit rekeningnummer is?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een beter idee:
Ik wil 5 euro naar een rekening sturen, waar heel FOK! met mij een potje maakt om een huurmoordenaar in te huren om deepart te verwijderen![]()
![]()
![]()
Truequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef Matthijs- het volgende:
Bijzonder, maar dan ook echt bijzónder...ongrappig.
deepart -1
Dat probeerde ik, maar het rekeningnummer bestaat niet eensquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie checkt even wie de eigenaar van dit rekeningnummer is?
whehe +1 voor je topic bijdragequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Klopt, ik had een typfout gemaaktquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat probeerde ik, maar het rekeningnummer bestaat niet eens!
Hmm daar geeft ie bij mij geen foutmelding, maar ook geen juiste geadresseerde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Klopt, ik had een typfout gemaakt
1923.21.366
Dat is wel echt mijn rekening nummer. Maar met de 11en proef kun je alleen de validiteit testenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm daar geeft ie bij mij geen foutmelding, maar ook geen juiste geadresseerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |