quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke jjstyle333 = Joost Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara Luiheid = Gerben MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
Mja, mijn Twents is niet zo heel goed. Ben gewoon ABN opgevoedquote:
Hebt ze good doan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, mijn Twents is niet zo heel goed. Ben gewoon ABN opgevoed
Dan komt hij ook niet vol denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Ik ben er niet helemaal bij denk ik.
Haha. Eigenlijk ben ik 75% ABN, 25% Engels opgevoed. Alleen van dat kleine beetje Engels is slechts de goede basis en grammar blijven hangenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hebt ze good doan.
Mijn Twents is ook niet al te best trouwens, ook ABN opgevoed.
Engels ontbijt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Eigenlijk ben ik 75% ABN, 25% Engels opgevoed. Alleen van dat kleine beetje Engels is slechts de goede basis en grammar blijven hangen
Pancakes wel eens gehad ja. Of ontbijt met baconquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Engels ontbijt?Op die bonen, etc. na.
En dan komen wij Nederlanders aan met brood of yoghurt met muesli.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pancakes wel eens gehad ja. Of ontbijt met bacon
Ik denk dat dat Wouter is en ook zal blijven, ondanks dat ie de laatste tijd wat minder actief isquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang de grootste spammer niet meer in ToF.
Ik heb het over jouquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Wouter is en ook zal blijven, ondanks dat ie de laatste tijd wat minder actief is
Mja, vind over het algemeen gewoon een boterham met hagelslag toch lekkerder 's ochtendsquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan komen wij Nederlanders aan met brood of yoghurt met muesli.
Ik ben geen spammer.quote:
volgens mij #3quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Blawh het volgende:
All-time gezien is het zonder twijfel wouter, die spamt/ spamde veel en zit er vanaf #1.
ik zei nietsquote:
quote:
dat wordt momenteel wel heel krap jaquote:
ja hoorquote:
Alleen de tukkers van vroegah kunnen nog fatsoenlijk Twents. Wel zonde... het is echt een stervende taal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hebt ze good doan.
Mijn Twents is ook niet al te best trouwens, ook ABN opgevoed.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef Fems het volgende:
Shineeee, Shineeeeeeeeeee, shineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de tukkers van vroegah kunnen nog fatsoenlijk Twents. Wel zonde... het is echt een stervende taal.
Geen officiële taal toch? Wel jammer trouwens, ik had het graag beter willen spreken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de tukkers van vroegah kunnen nog fatsoenlijk Twents. Wel zonde... het is echt een stervende taal. dialect.
Ik heb gehoord van nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag naar Angels en Demons... Benieuwd of de film, net als het boek, beter is dan de DaVinci Code.
Nope, officiële talen in Nederland zijn Nederlands en Friesquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen officiële taal toch? Wel jammer trouwens, ik had het graag beter willen spreken.
Toch wel... Twents is Niedersachsisch, wat het samen met Drents en Limburgs toch echt een officiele taal maaktquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen officiële taal toch? Wel jammer trouwens, ik had het graag beter willen spreken.
In Nederland niet hoor lieve schatquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel... Twents is Niedersachsisch, wat het samen met Drents en Limburgs toch echt een officiele taal maakt
quote:De officiële talen in Nederland zijn het Nederlands en het Fries. Nedersaksisch en Limburgs hebben de status van streektaal. Het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking beheerst het Nederlands, volgens schattingen is 99% van de bevolking alfabeet.
Heb m een knal voor zn bek gegeven, niet normaal. Zo irritant..quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een jochie naar het ziekenhuis gestuurd?
Vertel ons meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb m een knal voor zn bek gegeven, niet normaal. Zo irritant..
Auw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb m een knal voor zn bek gegeven, niet normaal. Zo irritant..
Amai is hier wel op z'n plaats! Hoe snel was de ambulance ter plaatse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jep. Gelukkig waren er 3 mensen met EHBO. En kan ik een beetje orde houdenquote:
Duurde even, maar dat kwam omdat we vrij laat belden. Leek eerst minder ernstig dan het uiteindelijk was, maar ja, zn nek he. 5 voor 9 ambulance gebeld, geloof dat ie er om 5 over 9 was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai is hier wel op z'n plaats! Hoe snel was de ambulance ter plaatse?
Sowieso een hechting. Prob een hersenschudding en een kneuzing in de nek ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
Da's nog netjes moet ik zeggen. Hopen dat hij er niks ernstigs aan overhoudt.
Mja, hoor het nog welquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:04 schreef Samzz het volgende:
Dat valt nog te overzien. Had erger kunnen zijn lijkt me.
Ik ga maar eens te bed... was om half negen pas thuis uit schoolTrusten!
Hmhm, komt vast wel goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:04 schreef Fems het volgende:
Pfieuw. Bah!
Inderdaad hopen dat hij er niks aan overhoudt!
Ja klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mensen praten amper Twents, het is plat wat 95% doet.
Echt Twents kan ik ook weinig van begrijpen, zo vind ik Jonge leu oale leu (ja het heet anders!) ook bijna niet te begrijpen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar sommige mensen in Fleringen hebben echte Twentse woorden die ik net ken
Het is net zo slecht als GTSTquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind Jonge Leu en/op Oale Groand echt geweldigVersta het best
Guten avondquote:
Dat was schrikken héquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Guten avond
Dacht dat jij pas om half 1 bij mij in de klas zat joh
En er is zoveel op tv..... ga je GTST kijkenquote:
Anders had ik wel even in de klas rondgekeken, het was een spontaan moment voor mijquote:
Jij was aan het fokken op ToF, ik melde me aan op msn. Jij zat vlakbij die Chineesquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En er is zoveel op tv..... ga je GTST kijkenwaar iedereen het al met iedereen heeft gedaan terwijl stiekem iedereen familie van elkaar is ...
[..]
Anders had ik wel even in de klas rondgekeken, het was een spontaan moment voor mij
Hoe wist je nou dat ik het was?
pff, saaie pot voetbalquote:
Vooral de 2e helft was saai vond ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
pff, saaie pot voetbal![]()
Gister was het toch beter
Met de groene tshirt aan? En even niks zeggen héquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:48 schreef norich het volgende:
[..]
Vooral de 2e helft was saai vond ik.
Ik zag je nog wel hehe.
T spiet mie zeer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met de groene tshirt aan? En even niks zeggen hé
maar dat denkt toch iedereenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
IK had een groen shirt anpff wel jammer dat je niks zei
![]()
of dacht je, wat een flapdrol
Femkequote:
Haha nee joh dat dacht ik nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
Ik dacht btw dat je een jas aan had?? Straks heb ik het toch verkeerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met de groene tshirt aan? En even niks zeggen hé
2e helft was idd saai![]()
is goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus volgende keer me gewoon ff afschieten
Ik zag jou ook nog wel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef norich het volgende:
[..]
T spiet mie zeer.Nee ik had geen groen shirt aan, gewoon zwarte jas.
2e helft stond ik vlak naast je
Je stond aan de kantine-kant toch? Ik stond naast de tribune.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
Ja Fok staat altijd wel aan op schoolquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij was aan het fokken op ToF, ik melde me aan op msn. Jij zat vlakbij die Chinees
Dus dat was zo gedaan![]()
Ik had een groen Fila shirt aan, en ik stond foto's te maken. Stond naast 2 meiden aan de rechterkant van de Dug Out van Heraclesquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:00 schreef norich het volgende:
[..]
Ik dacht btw dat je een jas aan had?? Straks heb ik het toch verkeerd
Welterustenquote:
ik stond naast de Dug Out van Heracles..richting de cornervlagquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:01 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ik zag jou ook nog wel!
[..]
Je stond aan de kantine-kant toch? Ik stond naast de tribune.
Ah Daphne en Anja bedoel je dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik had een groen Fila shirt aan, en ik stond foto's te maken. Stond naast 2 meiden aan de rechterkant van de Dug Out van Heracles
"MARKOOOO"quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:00 schreef norich het volgende:
[..]
Ik dacht btw dat je een jas aan had?? Straks heb ik het toch verkeerd
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
"MARKOOOO"
- ....wat moet jij nou?
"FOK!!!"
- ik kijk voetbal...vrouw!
"...maar maar.."
- EN NOU WEG!
""
-voetbal,...mmmmmm voetbal
Juist! ik stond naast die 2!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef norich het volgende:
[..]
Ah Daphne en Anja bedoel je dan?Ja die ken ik ook wel.
Nog leuke foto's gemaakt?
Hahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
"MARKOOOO"
- ....wat moet jij nou?
"FOK!!!"
- ik kijk voetbal...vrouw!
"...maar maar.."
- EN NOU WEG!
""
-voetbal,...mmmmmm voetbal
Ja ik zag je duidelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Juist! ik stond naast die 2!
Moet de foto's nog ff na me website gooien, komt morgen wel![]()
maar zag je me dan wel of niet?
Ah ok, nog met Maertens en Looms gepraat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ik stond naast de Dug Out van Heracles..richting de cornervlag
In de eerste helft stond je nog vlak bij mij!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef norich het volgende:
[..]
Ja ik zag je duidelijk.
Ik weet niet of je mij herkende? Ik stond in de 2e helft naast Anja haha
Omg, ik zie nu je hyves. Jaha nu herken ik je wel. haha toevallig!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef norich het volgende:
[..]
Ja ik zag je duidelijk.
Ik weet niet of je mij herkende? Ik stond in de 2e helft naast Anja haha
Nee, wel met Hakola. Aangezien ik veel met m omgaan. ff shirtje geregeldquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ah ok, nog met Maertens en Looms gepraat?
Ik voel iets opbloeien hier !quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omg, ik zie nu je hyves. Jaha nu herken ik je wel. haha toevallig!
En meteen toevoegen hè?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omg, ik zie nu je hyves. Jaha nu herken ik je wel. haha toevallig!
Hakola is nogal bekend in het Almelose uitgaansleven ofniet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, wel met Hakola. Aangezien ik veel met m omgaan. ff shirtje geregeld
Hij baalt er stevig van zal ik je vertellen, hij is ook jong. En hij wil ook feest vieren etc. Dus ik snap hem welquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:18 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Hakola is nogal bekend in het Almelose uitgaansleven ofniet?
even tussen ons hé, mooi vrouwtje ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Toevallig ken ik Henrike vrij goed...
Baalt ervan? Omdat hij daarom bekend staat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij baalt er stevig van zal ik je vertellen, hij is ook jong. En hij wil ook feest vieren etc. Dus ik snap hem wel
Maar hij leert ervan.
Eén woord: familie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
even tussen ons hé, mooi vrouwtje ?
Maar zo erg was het allemaal niet, het verspreid zich als een lopend vuurtje zoiets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Baalt ervan? Omdat hij daarom bekend staat?
Fan-tas-tisch.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
nog 15 posts en dan zit ik op de 20.000
een ToF meetingquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Fan-tas-tisch.
Ik denk dat we FOK hiervoor wel even een min. plat moeten laten leggen als jij die mijlpaal hebt bereikt vriend.
Een meeting van ToF , jij betaalt de rondjes want jij bent een koning, een baas, ein post-fuhrer!
Skipquote:
Ik ben er wel voor in heurquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een ToF meeting
al 2 keer een poging tot gedaan. ik doe d'r niets meer voor
ik ook welquote:
Tjah, maar nu ben ik er!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een ToF meeting
al 2 keer een poging tot gedaan. ik doe d'r niets meer voor
ik ook wel. maar als er niemand komt opdagen... dan heb ik weinig zin om in m'n uppie in het cafe te zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tjah, maar nu ben ik er!
En als er drank is, dan vermaak ik mij wel
Niks is gebeurd? Wat zou er gebeurd moeten zijn dan? Hij mag toch gewoon uitgaan als hij dat wil? Wat mij betreft geen probleem. Zijn prestaties lijden er niet onder. Verder lijkt me het een goede gast, hoor ik van iedereen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar zo erg was het allemaal niet, het verspreid zich als een lopend vuurtje zoiets.
Ik schiet best wel veel op, hij baalt er stevig van. Terwijl er niks is gebeurd inpreciepe
Op de koffie?quote:
Oh dan kom ik welquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook wel. maar als er niemand komt opdagen... dan heb ik weinig zin om in m'n uppie in het cafe te zitten.
quote:
Dat hij zich als een "beest" gedragen heeft, oke, hij zuipt wel veel, maar hij weet zijn grens verder wel. Hij wil ook niet meer uit in Almelo.Hij baalt er stevig van.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Niks is gebeurd? Wat zou er gebeurd moeten zijn dan? Hij mag toch gewoon uitgaan als hij dat wil? Wat mij betreft geen probleem. Zijn prestaties lijden er niet onder. Verder lijkt me het een goede gast, hoor ik van iedereen.
Hij staat trouwens wel vaak op foto's in Almelo.
[..]
Op de koffie?
Ik kan niet zaterdagquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat we bv in Hengelo een terrasje gaan pakken op zaterdagmiddag? Hengelo is aardig neutraal dacht ik zo
Oh wel goed Kan alleen niet van de drank blijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe ist met jou dan?
lange tijd niet gesproken
Moet waarschijnlijk kameraad helpen met sjouwen, krijg er wel bier voor als dank.quote:
Ok, nouja goed dat hij in ieder geval wil blijven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat hij zich als een "beest" gedragen heeft, oke, hij zuipt wel veel, maar hij weet zijn grens verder wel. Hij wil ook niet meer uit in Almelo.Hij baalt er stevig van.
Maar verder prima gozer, kan goed met hem opschieten!
Jah hij is jong, hij speelt bij Heracles. Dus de vrouwtjes vliegen wel op hem af![]()
Op die koffie, ja wie weet binnenkort
Je gaat wel heel erg snel voor as zaterdagquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Moet waarschijnlijk kameraad helpen met sjouwen, krijg er wel bier voor als dank.
ik kan ook nietquote:
Huh?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je gaat wel heel erg snel voor as zaterdag
hmm. hoe is het met werk dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh wel goed Kan alleen niet van de drank blijvenEn hoe is het met jouw ?
Juist! Ze vertrekken morgen voor een week naar Mallorca.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ok, nouja goed dat hij in ieder geval wil blijven.
Nee nee... alleen aanstaande zaterdag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
uuh, of ben je elke zaterdag druk bezig met hem?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. hoe is het met werk dan?
bij mij is het wel goed. ben nog niet veel verder met school, maar voor de rest löp 't gewoon vedan
tjah, stomme toetsenquote:
Van mij mag het straks wel weer beginnen! Zo'n korte zomerstop als dit jaar is prima.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Juist! Ze vertrekken morgen voor een week naar Mallorca.
Gelukkig een tijdje geen Heracles. Genoeg spanning gezien dit seizoen
Mooi zo Oh ik ben aanwezigquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm. hoe is het met werk dan?
bij mij is het wel goed. ben nog niet veel verder met school, maar voor de rest löp 't gewoon vedan
net zoals toen jaquote:
Klopt ook wel! Wat een toegangskaart ook vanavond hé. Speciaal voor slecht ziendenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:55 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Van mij mag het straks wel weer beginnen! Zo'n korte zomerstop als dit jaar is prima.
euhmz, dacht het niet zo echt.quote:
Ja haha, als ze gewoon een dom briefje hadden gemaakt dan had er weer een euro van de entree afgekund!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt ook wel! Wat een toegangskaart ook vanavond hé. Speciaal voor slecht zienden
Ach die 5 euroquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:15 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ja haha, als ze gewoon een dom briefje hadden gemaakt dan had er weer een euro van de entree afgekund!
Ja, jij hebt tegenwoordig werk...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ach die 5 euro
Het was wel voor een goed doel he
Ik moest er 6 euro voor dokkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ach die 5 euro
Het was wel voor een goed doel he
maar liefst 1 hele euro meer? dat dat kanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik moest er 6 euro voor dokken
En ze hadden een parkeerplaats ingericht voor alle auto's voor tencate. Stonden maar stuk of 3 auto's![]()
Ik bedoel voor het gebouw van ten cate.sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef norich het volgende:
[..]
maar liefst 1 hele euro meer? dat dat kan
Niet veel animo van ten cate dan whaha.
Doe datquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga maar eens brood smeren voor morgen
wat een tijdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe dat
Ik hoef pas om 11 te beginne, tot 2
ghehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat een tijden
en ik maar hard werken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:05 schreef norich het volgende:
Lekker rustig hier nu dus, aangezien iedereen blijkbaar naar bed is.
al examendatum?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:09 schreef Fems het volgende:
Zo , rijles gehad. Even concrete afspraken gemaakt.
Hij belt me vanavond om theorieexamen af te spreken.quote:
gunstigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Hij belt me vanavond om theorieexamen af te spreken.
Maandag gaan we met de agenda's bij elkaar zitten om tussentijdse toets, praktijk en lessen af te spreken.
Sinds begin februari..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gunstig
hoe lang ben je nu bezig?
oow kijk, mooi op schema dacht ik zo toch?quote:
Jaa, na de examens wil ik hem wel een keer vlot hebben (A), aangezien mijn ouders dan op vakantie gaan en ik nog wel even een auto wil om mee te rijden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow kijk, mooi op schema dacht ik zo toch?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa, na de examens wil ik hem wel een keer vlot hebben (A), aangezien mijn ouders dan op vakantie gaan en ik nog wel even een auto wil om mee te rijden.
succesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:22 schreef Fems het volgende:
Maar rudolfje![]()
Ik ga even boven een Nederlands examen maken! Laptop laat ik maar een keer beneden!![]()
Kusje
goedzo, grote meidquote:
gelukt?quote:
wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hebben we hier maar overgeslagen, zo fucking druk niet normaal :S.
vindt ie leukquote:
Valt nog wel heel erg mee hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:54 schreef rulerofdeath het volgende:
maja, om 3 posts/min nou snel te noemen
ja, maar ik zie dat ik op pagina 1 niet sneller gingquote:
Ja klopt, ik weet niet precies hoe lang er tussen moet zitten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar ik zie dat ik op pagina 1 niet sneller ging
en als je het veel sneller doet, dan krijg je zo'n melding
dat telt nietquote:
ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja klopt, ik weet niet precies hoe lang er tussen moet zitten.
of jij ons niet. we hebben het over hoeveel je er kan maken pp en niet met mekaarquote:
QFTquote:
Er waren net 6 posts in 1 minuut. Daarvan had ik er 2, jij er 2, wouter er 1 en christiaan 1.quote:
tjah, dat hej mangsquote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of jij ons niet. we hebben het over hoeveel je er kan maken pp en niet met mekaar
Ik zei net "Het was net toch echt 6 pm"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of jij ons niet. we hebben het over hoeveel je er kan maken pp en niet met mekaar
Ik snap h'm wel, maar jij hebt het over samen, hij over per persoon hehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er waren net 6 posts in 1 minuut. Daarvan had ik er 2, jij er 2, wouter er 1 en christiaan 1.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Quoted For Truthquote:
Maar David vroeg of die 6 pm door hem kwamen daarnet. Daar gaf ik antwoord op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik snap h'm wel, maar jij hebt het over samen, hij over per persoon hehe
Ok ok okquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar David vroeg of die 6 pm door hem kwamen daarnet. Daar gaf ik antwoord op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |