quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke jjstyle333 = Joost Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara Luiheid = Gerben MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
Mja, mijn Twents is niet zo heel goed. Ben gewoon ABN opgevoedquote:
Hebt ze good doan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, mijn Twents is niet zo heel goed. Ben gewoon ABN opgevoed
Dan komt hij ook niet vol denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Ik ben er niet helemaal bij denk ik.
Haha. Eigenlijk ben ik 75% ABN, 25% Engels opgevoed. Alleen van dat kleine beetje Engels is slechts de goede basis en grammar blijven hangenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hebt ze good doan.
Mijn Twents is ook niet al te best trouwens, ook ABN opgevoed.
Engels ontbijt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Eigenlijk ben ik 75% ABN, 25% Engels opgevoed. Alleen van dat kleine beetje Engels is slechts de goede basis en grammar blijven hangen
Pancakes wel eens gehad ja. Of ontbijt met baconquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Engels ontbijt?Op die bonen, etc. na.
En dan komen wij Nederlanders aan met brood of yoghurt met muesli.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pancakes wel eens gehad ja. Of ontbijt met bacon
Ik denk dat dat Wouter is en ook zal blijven, ondanks dat ie de laatste tijd wat minder actief isquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang de grootste spammer niet meer in ToF.
Ik heb het over jouquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Wouter is en ook zal blijven, ondanks dat ie de laatste tijd wat minder actief is
Mja, vind over het algemeen gewoon een boterham met hagelslag toch lekkerder 's ochtendsquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan komen wij Nederlanders aan met brood of yoghurt met muesli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |