Ik zou willen dat ik van kleine dingen kon genieten. Maar dat kan ik dus niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef rival het volgende:
[..]
BV rip zelf, die werd gelukkig toen ze op een concert was en plotseling bij de juiste artiest het zonnetje ging schijnen....
dat soort kleine dingen, worden sommige mensen al gelukkig van....
je kan mij niet vertellen dat je zelfs dat soort kleine dingen niet meemaakt in je leven?
maar ipv gelukkig worden, zou jij denk ik klagen dat het de rest van de dag wel regende.....?
dat soort kleine dingetjes maken het verschil, niet de grote dingen die jij ook graag wilt hebben
Het was ook geen uitlachen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik dat maar positief opvatten en niet als uitlachen
Ja, dan maar beter niet doen. Als ik jou was zou ik gewoon wat leuks gaan doen en niet teveel nadenken. Op een bepaald moment krijg je dan zo'n blij gevoel dat helemaal top is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist niet want dan word ik jaloers omdat ik dat ook wil.
Ja dat klopt en op 2 juni krijg ik de uitslag van mij onderzoek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen!je bent er toch mee bezig?
Dat was dacht ik ook de bedoeling. Nu is het Juni.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef dawg het volgende:
Die Vondelpark meet was toch op Hemelvaart?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Het was ook geen uitlachen.
En ik heb ook ooit een Ttjakka-topic geopend.
Ken je dat gevoel?
Gevalletje weltschmerz? Had ik ook last van.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt en op 2 juni krijg ik de uitslag van mij onderzoek.
Ik probeer ook om positiever door het leven te gaan maar dat is erg moeilijk.
Ja, ze verdient billenkoek!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
hey maar wacht eens even, dus Ripley gaat er gewoon met jouw idee vandoor?
Te veel nadenken is inderdaad het probleem.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, dan maar beter niet doen. Als ik jou was zou ik gewoon wat leuks gaan doen en niet teveel nadenken. Op een bepaald moment krijg je dan zo'n blij gevoel dat helemaal top is.
Als je alleen maar loopt te porren naar een vriendin/relatie fok je jezelf alleen maar op.
ik hoop het. gewoon leuke dingen gaan doen en daar blij mee zijn. zelfs ik met mijn depressieve hoofd kan hetquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel nadenken is inderdaad het probleem.![]()
Ik word er af en toe gek van.![]()
Maar gelukkig lukt het steeds beter om uit die negatieve gedachtengang te komen.
Dus je bent er mee bezig! Fuck the rest! Jij bent ermee aan de slag gegaan! Jij bent bezig om een je vel beter om je lichaam heen te laten passen! Dat doet niemand anders voor je.. dus geef jezelf maar een schouder klopje dat je goei bezig bent!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt en op 2 juni krijg ik de uitslag van mij onderzoek.
Ik probeer ook om positiever door het leven te gaan maar dat is erg moeilijk.
Dat ook maar ook andere dingen die meer betrekking hebben op mijn eigen leven of gebrek daar aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Gevalletje weltschmerz? Had ik ook last van.
Het lukt mij ook wel. Afgelopen vrijdag en zaterdag voelde ik mij erg goed heb het ook erg naar mijn zin gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoop het. gewoon leuke dingen gaan doen en daar blij mee zijn. zelfs ik met mijn depressieve hoofd kan het
Je hebt gelijk ik moet trots op mijzelf zijn dat ik al zo ver ben gekomen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus je bent er mee bezig! Fuck the rest! Jij bent ermee aan de slag gegaan! Jij bent bezig om een je vel beter om je lichaam heen te laten passen! Dat doet niemand anders voor je.. dus geef jezelf maar een schouder klopje dat je goei bezig bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe met je mee al een tijdjequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik word van veel dingen gelukkig de laatste tijd
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus je bent er mee bezig! Fuck the rest! Jij bent ermee aan de slag gegaan! Jij bent bezig om een je vel beter om je lichaam heen te laten passen! Dat doet niemand anders voor je.. dus geef jezelf maar een schouder klopje dat je goei bezig bent!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:27 schreef vencodark het volgende:
Weet je wat ik ga doen?
schaamteloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je, daar heb je al zo een moment te pakken, van heeeeeey it's good... it's gooooooooooood!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lukt mij ook wel. Afgelopen vrijdag en zaterdag voelde ik mij erg goed heb het ook erg naar mijn zin gehad.
Maar daarna val ik weer in een gat. En dat is klote.![]()
[..]
Je hebt gelijk ik moet trots op mijzelf zijn dat ik al zo ver ben gekomen.![]()
Hoezo? Had ik op mijn kop gehad en een ban?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:30 schreef dawg het volgende:
Wat een geluk dat HW er nu niet is dan, venco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |