zo'n puch kan ook al gauw 5x in de betreffende dikkerd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef S.Seagal het volgende:
Ik vind het bijna zielig voor de brommer:(
Haha iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef S.Seagal het volgende:
Ik vind het bijna zielig voor de brommer:(
Jah, maar mijn gedachten zijn iets minder lief verwoordquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef S.Seagal het volgende:
Hebben jullie dan ook altijd de gedachte. " Logisch dat je dik bent , je loopt nooit"
Ook eens met deze subtiele klacht, afcajos topics worden te vaak verpest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 @ 19:11 schreef Ascendancy het volgende:
Dikke mensen zijn afschuwelijk en dom, zoals we al in Afcajos prachtige topic hebben mogen ervaren(wat overigens werd verpest door Bio), maar dat is mijn punt nu niet.
Dat drinken ze om hun geweten wat te sussenquote:
en dat terwijl het een 180cc isquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef Toempf het volgende:
Haha herkenbaar, ik ken dus zoiemand. Die heeft een scooter, maar dat ding is niet vooruit te branden. Met wind tegen gaat ze nog maar 25km/h. En ondertussen stug door blijven vreten en klagen dat ze zo dik isFAAL.
Ja klopt. Ook altijd voordat ze beginnen met de Ultra large huge zak met chips de gedachte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat drinken ze om hun geweten wat te sussen
Tokkies rijden op een tomos en tokkies zijn 9 van de 10 keer te dik dus dat lijkt me logischerquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:11 schreef Ascendancy het volgende:
Dikke mensen zijn afschuwelijk en dom, zoals we al in Afcajos prachtige topic hebben mogen ervaren(wat overigens werd verpest door Bio), maar dat is mijn punt nu niet.
Waar ik me aan erger, is het hoge percentage dikke mensen op een puchTomos.
Waarom doen dikke mensen dit. Dan ben je moddervet. Heb je net je ontbijtje met 3 plakken ham per boterham op(10 boterhammen) en dan ga je met je dikke reet op een puch zitten. Snappen die mensen dan niet dat je zo nooit dunner wordt.
Het stoort mij om mensen zo te zien
Klacht: Dikke mensen die nog te lui zijn om een half uur te fietsen
Ik moest het ff kwijt. Ben het niet vaak volstrekt oneens met de moderatie. Maar dit was gewoon belachelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Eens met de klacht, bovendien is het ook totaal geen gezicht.
[..]
Ook eens met deze subtiele klacht, afcajos topics worden te vaak verpest.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zolang ze te eten krijgen wel ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |