Vanaf helemaal in het begin kon je al 50 credits voor 11,25 kopen., 22,5 ct per stuk dus. Later zijn daar de grotere bundels bij gekomen en ja dan zijn de stemmen per stuk natuurlijk wat goedkoper.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bulkstem (500 stuks) kost nu, dacht ik, iets van 14,9 cent per stuk, gewoon de helft dus, het is uitverkoop daar
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog credits van de eerste generatie, die zijn natuurlijk flink in waarde gestegen nu
Dat is zeker waar. Pim is een soort van bewegend achtergrond. Voegt totaal niets toequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Nou, iniedergeval beter dan Pim, Pim heeft gewoon een leuke achterban die heel veel geld aan credits spendeert, en dat is jammer want Pim zegt bijna nooit wat en beinvloed helemaal niks, ik vind het maar een zak met stront
Wel bevorderlijk voor mijn pokerspelquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:58 schreef Susi het volgende:
Ik heb de streams maar weer afgezet. Niet interessant
Of er gaan interessante dingen gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:55 schreef Fosfolipide het volgende:
Als jeroen er vandaag uit gaat, worden het 8 hele lange saaie dagen imo
Omhoog? Ze staat weer laatste.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:00 schreef bbgirltje het volgende:
Oeps eline gaat erg omhoog, moet dadelijk me duizend credits er maar eens tegenaan gaan gooien
Ja, haar kwetsbare kant komt nu naar boven: faalangst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat die Bunker en Privé strikt gescheiden probeert te houden. Afgaande op haar "in het zicht van iedereen douchen" uitspraken. Dat is haar goed recht en ook net vol te houden in vier weken. Op langere termijn red je dat niet en misschien dat ze het daarom nu ook wel moeilijk krijgt?
Vooral de jongens dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline: Waren jullie populair op school
Peuter: Ik heb de hele school verkering gehad.
Nee, die is gebruiktquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Rica het volgende:
Van de bunkersite
[..]
Als iemand een lucifer heeft opgefikt is hij nu al mislukt vraagteken
Zeker niet over de credietcrisis gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog credits van de eerste generatie, die zijn natuurlijk flink in waarde gestegen nu
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, haar kwetsbare kant komt nu naar boven: faalangst.
In combinatie met wat heimwee en nicotinebehoefte.
Als ze gewend is die dingen niet aan de buitenwereld te laten zien (en die indruk maakt ze op mij wel), wordt het lastig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor mij dan een steelpan heh, denk erom.
ze vergeet even te vermelden dat Bart heeft gezegd dat ze ook wel even hadden kunnen bellen of het mocht ....quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilin heeft wel een heel creative versie van hoe het gegaan is...
Ja dat klopt, die zijn nog steeds die prijs. Maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat mensen nu nog die bundeltjes kopen? Achteraf had ik beter die prijs kunnen nemen, want niemand koop natuurlijk 10 stemmen voor 3 euro. Ik dacht te klein, ik kende Danny nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf helemaal in het begin kon je al 50 credits voor 11,25 kopen., 22,5 ct per stuk dus. Later zijn daar de grotere bundels bij gekomen en ja dan zijn de stemmen per stuk natuurlijk wat goedkoper.
Ze vergeet wel meer...quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef snetje het volgende:
[..]
ze vergeet even te vermelden dat Bart heeft gezegd dat ze ook wel even hadden kunnen bellen of het mocht ....
Voor wie dat gelooft heb ik nog briefjes van 25 euro te koop.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline: Mijn achterban gaat wel stemmen, maar niet van die grote aantallen en bedragen.
Die teringsigaretten zijn een handvat voor de rokerquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:02 schreef Peter6000 het volgende:
In combinatie met wat heimwee en nicotinebehoefte.
Vanmiddag was Peuter aan het vegen en daar zaten een tigtal lucifers tussen, hoppa.. zo bij het afval!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Rica het volgende:
Van de bunkersite
[..]
Als iemand een lucifer heeft opgefikt heeft is hij nu al mislukt vraagteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |