Peter heeft geen behoefte aan een gesprek. Hij heeft zijn tandpasta en waspoeder.quote:
op zich niet gek dat ze na de opdrachten als pannenkoeken bakken en zingen het niet meer tegen eline durft op te nemen, ze voelt zich het lelijke eendje aangezien de jury toch altijd voor de mooie zwaan kiestquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Weet je wat ik al een tijdje denk? Marielin kan het niet uitstaan als ze niet wint en dan zakt haar motivatie.
Hohohoh... Wil je aub niet voor mij spreken??quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op dat moment niet nee, toch raar dat op jou na eigenlijk iedereen (inclusief de regie) er van overtuigd is dat het wél gezegd is.
Hier gewoon regels per moment verzinnen en sancties zonder reden laten opleggen kan niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Espabilado het volgende:
Ik heb de brieven van red. aan overlevers even teruggelezen en dat met de spullen niet delen stond er niet in.
En Marielin had blijkbaar al paar x de deo gebruikt, het is echt aan ons COSsers blijkbaar om er op te wijzen blijkbaar![]()
Toch worden ze ook ge-mind-fucked! Ze moeten creativiteit tonen... Maar het is niet duidelijk wat wel en niet mag..quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
De laatste tijd mochten ze niks meer delen dus hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken dat dit niet gedeeld mocht worden.
Oh nee, dat zelf nadenken gaat ze niet goed af.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is geen psycholoog, meer een soort self-made uhhhhhhhhhhh iets.
Dat is ook niet aan de regie om daar op te wijzen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hohohoh... Wil je aub niet voor mij spreken??
Eline bestelde die deo omdat de hele groep daar wat aan zou hebben en daar kwam van de zijde van de redactie geen negatief antwoord op!
Ik had het over het wel delen of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De streamer bepaalt!
Wij riepen om een sanctie, dus kregen ze een sanctie!!
Wij bepalen de regels... Dus niets aan de hand!
En als Eline belt zeggen ze tegen d'r dat het in de brief stond, dat is iig niet zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Wij roepen hier om die sanctie.
Bart leest dat en denkt: Kut! Is dat zo... rommelt wat in zijn papieren.... kan het niet meer vinden... en denkt.. Nou dan maar sanctie.
![]()
Maar prima hoor! De streamer bepaalt! Goed werk Bart!
Ja peter het is allemaal nepquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin stelt zich alleen maar kwetsbaar op in woorden, maar niet in gevoel.
En haar spreektempo ligt rond de 300 woorden per minuut.
Vorige keer kon ie Robert niet hebben, vandaar dat ik nog wel weer eens zoiets zou willen zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter heeft geen behoefte aan een gesprek. Hij heeft zijn tandpasta en waspoeder.
Dreigen helpt en loont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |