Toch worden ze ook ge-mind-fucked! Ze moeten creativiteit tonen... Maar het is niet duidelijk wat wel en niet mag..quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
De laatste tijd mochten ze niks meer delen dus hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken dat dit niet gedeeld mocht worden.
Oh nee, dat zelf nadenken gaat ze niet goed af.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is geen psycholoog, meer een soort self-made uhhhhhhhhhhh iets.
Dat is ook niet aan de regie om daar op te wijzen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hohohoh... Wil je aub niet voor mij spreken??
Eline bestelde die deo omdat de hele groep daar wat aan zou hebben en daar kwam van de zijde van de redactie geen negatief antwoord op!
Ik had het over het wel delen of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De streamer bepaalt!
Wij riepen om een sanctie, dus kregen ze een sanctie!!
Wij bepalen de regels... Dus niets aan de hand!
En als Eline belt zeggen ze tegen d'r dat het in de brief stond, dat is iig niet zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Wij roepen hier om die sanctie.
Bart leest dat en denkt: Kut! Is dat zo... rommelt wat in zijn papieren.... kan het niet meer vinden... en denkt.. Nou dan maar sanctie.
![]()
Maar prima hoor! De streamer bepaalt! Goed werk Bart!
Ja peter het is allemaal nepquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin stelt zich alleen maar kwetsbaar op in woorden, maar niet in gevoel.
En haar spreektempo ligt rond de 300 woorden per minuut.
Vorige keer kon ie Robert niet hebben, vandaar dat ik nog wel weer eens zoiets zou willen zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter heeft geen behoefte aan een gesprek. Hij heeft zijn tandpasta en waspoeder.
Dreigen helpt en loont.
Geen wonder dat ze geen initiatief durven te tonen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Toch worden ze ook ge-mind-fucked! Ze moeten creativiteit tonen... Maar het is niet duidelijk wat wel en niet mag..
I love it!
Natuurlijk wil hij niet meer weg, hij heeft zijn zin in tandpasta en waspoeder toch weer bij elkaar gejankt bij jullie? Psych is ook niet meer nodig nu voor Peter (zegt hij zelf al).quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Peter wil toch nog steeds weg of krabbelt hij nu terug?
Maar goed de kans is groot dat Peter zijn 12 uur intrekt indien Jeroen exit gaat.
chanteren en weigerde toch ook verder mee te werken aan de opdracht..of is hij daar later mee doorgegaan.quote:
Gelul.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef Dementor het volgende:
Ik was even weg maar hij dreigt iedere keer met opstappen als de levensomstandigheden minder zijn en trekt weer bij op het moment dat voor hem de omstandigheden weer op acceptabel niveau zijn.
Maar goed de streamer bepaalt of Peter blijft of gaat en uiteindelijk de titel van Overlever waardig zal zijn.
het is meerdere keren verteld en de laatste keer was dat Jeroen in het bed ging liggen wat Eline had gewonnen. Toen is hij gebeld en is het ze nogmaals verteld. Dus het feit dat ze niet op de hoogte waren heeft dan denk ik met selectief geheugen te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Wij roepen hier om die sanctie.
Bart leest dat en denkt: Kut! Is dat zo... rommelt wat in zijn papieren.... kan het niet meer vinden... en denkt.. Nou dan maar sanctie.
![]()
Maar prima hoor! De streamer bepaalt! Goed werk Bart!
Echt he, jemig ik word doodmoe van die griet!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef Pearlbitch het volgende:
En ja hoor, de volgende bedelactie.. Marielin wil mail van haar vriend...
Ik had er ook twee polls voor aangemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul.Die tandpasta en waspoeder kwamen binnen zonder poll. Moet hij soms blijven van de redactie?
Ik krijg hier een heel naar gevoel bij.
Precies.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze geen initiatief durven te tonen.
Hoe sla je het spel dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |