O ja, garoetenga. Nou, dat is érg hoor, als je dat hebtquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jeroen is jerommeke die aan de coke zit
Ik ben een hamster met garoetenga
Val dood.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
PIM IN DE MINPIM IN DE MIN
PIM PIM PIM PIM PIM PIM IN DE MIN
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
buiten de bunker regelen, yes, maar credits storten? Hij moet het niet van mijn bankrekening hebben hoor, laten we het daarop houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft jou toch ingeschakeld om de zaakjes buiten de bunker voor hem te regelen en de credits te storten !
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
Je kunt toch niet ontkennen dat de manier van "zeuren" van Peuter iets dramatischer is dan die van Pim bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn optiek krijgt iedereen waar hij/zij om zeurt in The Bunker... vaak wel iig. Het is maar net aan wie jij je het meest irriteert, van diegene zal het jou het meeste opvallen
Van jou, over genomen!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Kom op. Je taalgebruik in die post is dramatisch
Nee, dat hoor je mij toch ook niet zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat de manier van "zeuren" van Peuter iets dramatischer is dan die van Pim bijvoorbeeld
Het is de manier hóé voornamelijk. En persoonlijk ben ik van mening dat je niet moet meedoen als je zo prat op je hygiëne en je peuken bent, je weet dat je dat geheid gaat tegenkomen in zoiets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn optiek krijgt iedereen waar hij/zij om zeurt in The Bunker... vaak wel iig. Het is maar net aan wie jij je het meest irriteert, van diegene zal het jou het meeste opvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |