is dat allesquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Nou goed... Omdat iedereen het zo lief vraagt dan...
Pim is onder andere in The Bunker gezet, omdat hij een historie van overmatig alcohol gebruik heeft.
Z'n ouders hebben nog een keer contact gezocht met de redactie om te vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.
Goed, het is eruit.
ALS het waar is...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Pim is onder andere in The Bunker gezet, omdat hij een historie van overmatig alcohol gebruik heeft.
Z'n ouders hebben nog een keer contact gezocht met de redactie om te vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.
Goed, het is eruit.
Pim een dark side???quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Susi het volgende:
Misschien wordt Pim wel heel geliefd door die dark side
Duh, dat heeft ie toch al gemeld in de bunker?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Dronken voeren dusquote:
12? 7!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met nog 12 posts te gaan in het oude deel. Weet je wat, ik maar 201 tot 300 alvast. En.....
Laat deze discussie nu maar
Ik heb het gevraagd en antwoord gekregen, als iets niet mag dan grijpen de mods wel in, die kunnen dat prima, elke keer dat gezeik en azijngepis van mensen die het beter denken te weten,quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef kahaarin het volgende:
Hier zo verder? [TBO COS # 200] Should he stay or should he go?
Je moet wel met een betere nodig. Volgens mij heeft Pim nog niet eens een echte puberteit meegemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Jij vindt een alcoholist in de bunker geen sensatie bij een zuip-avond?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je moet wel met een betere nodig. Volgens mij heeft Pim nog niet eens een echte puberteit meegemaakt.
Hij is de rust zelve en waait rustig met de winden mee.
Hij is wel de leukste, dat wel.
Huubquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij vindt een alcoholist in de bunker geen sensatie bij een zuip-avond?
Wat de regie niet verwachtte is dat hij bij de feestavondjes zo snel ging tukken.
Als hij veel zuipt... Geen idee wat er dan gebeurt... Weet niet of hij dan aggressief wordt oid?
Owh god. We zijn al 150 posts verder! En nu reageer je? Pot verwijt ketel. Heb je de volgende al klaar staan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
12? 7!
[..]
Ik heb het gevraagd en antwoord gekregen, als iets niet mag dan grijpen de mods wel in, die kunnen dat prima, elke keer dat gezeik en azijngepis van mensen die het beter denken te weten,, gatverdamme, COS verneukend geneuzel, bah!
Wanneer heeft ie dat gezegd dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Duh, dat heeft ie toch al gemeld in de bunker?
Ohhhhh, is dat alles.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Ik wil die wel boven mijn bed (maar dan vol ornaat).quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed een poster van hem ophangen... zelfde effect, minder kosten!
Nu weten we de reden, zelfbescherming. Best knap hoor, moet je ook maar kunnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wat de regie niet verwachtte is dat hij bij de feestavondjes zo snel ging tukken.
Toen jij er nog was... maar je zat er zoals gewoonlijk doorheen te tetteren om indruk te maken op jeroen!quote:
Ah, daar waren ze bij het korps mariniers waarschijnlijk ook blij meequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Wauw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
Goed, het is eruit.
Of Huub gepijpt onder het bureau.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ohhhhh, is dat alles.
Dacht echt iets spannend, 3 vriendjes/vriendinnetjes tegelijk, vreemgaan, of iets met betaalde liefde.
bij 6 vrouwen een kind te hebben verwekt????
oke ieder geval bedankt voor het antwoord.
Nee, de OP is af.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Owh god. We zijn al 150 posts verder! En nu reageer je? Pot verwijt ketel. Heb je de volgende al klaar staan?
Dagje of 4 geleden volgens mij zei die dat ie wel bekend was met veel drank of iets in die trant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |