Ja, daar ging ik ook vanuit, maar mensen schijnen het nogal serieus te nemen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
Nee, een of andere mongool heeft ooit wat users in een kaste geplaatst.
En jij vindt dat wanneer je al 100 keer tegen iemand gezegd heeft dat wat hij doet niet mag, en hij blijft het doen, dat het laat zien dat dit notes systeem werkt?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook vanuit, maar mensen schijnen het nogal serieus te nemen...
Jij weet nog niet eens wat een kaste inhoud, dat is nóg zieligerquote:
Ho eens even, ik zeg nergens dat het aantal notes een meeteenheid van je kwaliteit als user is. Als dat zo is vind ik niet dat ik 100 notes moet hebben indien ze vooral negatief zijn. Iets wat ik me niet voor kan stellen in dit geval.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef BasEnAad het volgende:
FOK!kaste
Notes als meeteenheid van je kwaliteit als user
Dwaas.
Verder egoïstisch kuttopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Ha.quote:
Je moeder ook gisteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef Trannellius het volgende:
Jezus, wat een kut-aandachtshoeren-topic. Je hebt jezelf overtroffen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De link in je sig werkt overigens niet.
Het is een functie, heeft niets met layout te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef SharQueDo het volgende:
Wtf zijn notes nou weer? Is dat iets in die nieuwe kut-forum-layout? Want ik gebruik uiteraard nog steeds foksilver.![]()
![]()
Had zal niet 100 keer hetzelfde zijn he vriend, denk je wel? En ik heb ook al wel eens een ban gehad volgens mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En jij vindt dat wanneer je al 100 keer tegen iemand gezegd heeft dat wat hij doet niet mag, en hij blijft het doen, dat het laat zien dat dit notes systeem werkt?
Zegt de user die net komt kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Schoenveter het volgende:
gast.....
Kijk jou effe stoer die post plaatsen terwijl je er geen zak vanaf weet. Nerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
Check-mij-100-notes-hebben-topic.
Faler.
Waterboarden ftw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zegt de user die net komt kijkenProbeer je nu eerst maar eens een beetje in te likken voordat je begint te zeiken anders zul je het niet volhouden hier. Het is net Guantanamo Bay, maar dan erger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |