Niezen is wel goed hoor, wtf is Niesen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef am1b het volgende:
Niesen. En tevens nies je uit je neus inderdaad.
Niesen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef am1b het volgende:
juist jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef am1b het volgende:
Failquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef am1b het volgende:
Groot geschapen, jwzquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Bomil het volgende:
Zo'n grote pik heb ik nog nooit gezien
en je schoenen lijken op apen-oren
nee, het is dezelfde kleur als je schoen dan zie je het niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Groot geschapen, jwz
En dat zijn geen apen oren, Dat is een Nike teken.....dat zie je toch wel pipo.......
that's one magic pissbeam, hij maakt een loopingquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:03 schreef pindaplukker het volgende:
Ik moest echt nodig zeiken en er waren geen plee;s in de buurt, dus dan maar ergens buiten in de bosjes.
Dus ik sta daar zo gruwelijk hard te stralen, moet ik opeens niezen. Pis ik heel mijn schoenen onder![]()
Paint:
[ afbeelding ]
Klacht: Moeten niezen terwijl je pist
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
that's one magic pissbeam, hij maakt een looping
Deze fail moest ik even quoten voor het nageslachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef am1b het volgende:
XD IK GOK DAT ZE HET DAAROM WILLEKEURIG NOEMENquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
HA HA ZO HERKENBAAR
EN SUPER DUPER WIN OP SJOEP DE WOEP HAHA ROFLCAT EN SLOPOKE
I CAN HAS CHEEZEBURGER SNAP JE HEM HAHAHA
HA HA HA
HA HA
gozer,......ik nies gewoon moeilijk hardquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef switchboy het volgende:
ga jij eens heeeeeel snel terug naar 4chan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |