Ik bedoelde eigenlijk omdat je zoveel van die dingen af weetquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd overal, ik heb alleen gezegd af en toe.
Want weetje wat et grappige is, als je grapje zegt moet je eerst iets doms zeggen en dat is bij mij niet zo vaak et geval
Niet grappigquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Weet je wat je dan moet doen.
Als iemand zegt; "Ik heb lekker gegeten, zeg maar."
Dan moet jij zeggen. "Ik heb lekker gegeten"
Wel effectief.quote:
Euh wat een kutkick..quote:
Goed gedaan nobele onderdaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef Targavision het volgende:
[..]
Euh wat een kutkick..
Zo goed?
Nou nou.. Nobel vind ik primaquote:
Hier is geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef De_Melkboer het volgende:
Als mijn vrienden 'zeg maar' zeggen dan vraag ik altijd 'wat moet ik zeggen?' als ze zeggen weet je antwoord ik met 'nee dat weet ik niet' en bij 'ik heb zoiets van' vraag ik waar ze iets van hebben.
Dan blijkt pas dat ze niet eens door hebben hoe vaak ze het gebruiken
Zeg maar dat je het niet begrijptquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hier is geen touw aan vast te knopen.
Ik moest het zeg maar 3x lezen voor dat ik het snapte, weet je. Ik had zoiets van 'huh?'. Maar nu snap ik hem wel zeg maar. Ja toch? Tis tog zo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hier is geen touw aan vast te knopen.
Ohja dit voegt dus echt helemaal geen waarde toe aan dit topicquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef De_Melkboer het volgende:
Als mijn vrienden 'zeg maar' zeggen dan vraag ik altijd 'wat moet ik zeggen?' als ze zeggen weet je antwoord ik met 'nee dat weet ik niet' en bij 'ik heb zoiets van' vraag ik waar ze iets van hebben.
Dan blijkt pas dat ze niet eens door hebben hoe vaak ze het gebruiken
Als je bij elke reactie die niets toevoegt een opmerking wil plaatsen mag je wel iemand in dienst nemenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Targavision het volgende:
[..]
Ohja dit voegt dus echt helemaal geen waarde toe aan dit topic
Ja, eens zeg maar !quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef fathank het volgende:
Zo ken ik nog een leuke...van die mensen die achter elke zin "weet je" plakken.
Als je een vriendin langer hebt dan 1 week snap je wel meer van makeupquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:09 schreef Targavision het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk omdat je zoveel van die dingen af weetEnigste wat ik ken is lippenstift en van die lipgloss die gaat branden.. Zwaar irritant want dan ging ik naar me vriendin toe en had ze dat weer opgesmeerd
Daar heb je wel een punt. maar dat was niet eens te begrijpenquote:Op zondag 13 december 2009 01:10 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Als je bij elke reactie die niets toevoegt een opmerking wil plaatsen mag je wel iemand in dienst nemen
Ja dat heb ik ook gehad:P maar daar bemoei ik mij niet meequote:Op zondag 13 december 2009 02:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je een vriendin langer hebt dan 1 week snap je wel meer van makeup
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |