Gelukkig ben ik dan toch niet de enige die zich ergert aan dit soort schlemielen die dusdanig weinig controle over hun spraak hebben dat ze zichzelf steeds herhalen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef Alt_Gr het volgende:
TS heeft gelijk! Paupers zeggen idd te veel 'zeg maar'![]()
Erger me er kaputt aan. Terechte klacht
Omg dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Targavision het volgende:
zelf heb ik nog grotere hekel aan als een achterlijk wijf iets heel achterlijks zegt (wat zeg maar best logisch is ofzo) en dan daarna pas nadenken en zeggen:.........Ohhh Grappjjeee![]()
![]()
![]()
![]()
dat vind ik zeg maar om te huilen weetje wel?
Dat is dan weer gayquote:Op woensdag 9 december 2009 18:48 schreef vosss het volgende:
Ik zeg heel vaak "anyway", dat is ook zoiets
niet focke met eckte eckte og's mattiequote:Op woensdag 9 december 2009 19:02 schreef maartena het volgende:
Op een of andere manier moet ik bij gastjes die "chill", "baas", "zeg maar", "weetje" en "toch" een beetje TE veel gebruiken in zinnen altijd aan dit plaatje denken.....
Weet niet waarom.
[ afbeelding ]
Ga eens braaf huiswerk maken in de klas in plaats van klasgenoten af te luisterenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef Suusje-V het volgende:
Nog erger is als ze het ook (in de verkapte versie) op msn gebruiken.
"En toen gingie dus na de bus toe segma, en toen hat hij een kaartje gekogt segma."
Doet me denken aan smegma
Meisje uit me klas (gewoon blank meisje, beetje een huppelkut met geplamuurde kop) zegt altijd overal 'weetjewel' achter als ze aan het praten is.
Zit je bij haar in de buurt als ze met een vriendin aan het praten is, en als je erop gaat letten hoor je echt in 4/5e van de zinnen die ze zegt 'weetjewel' erachteraan
Er valt ook echt huiswerk te maken als je met gym als enige met 3 meisjes (ik, dat 'weetjewel' meisje en haar vriendin) langs de kant zit ivm blessurequote:Op woensdag 9 december 2009 19:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ga eens braaf huiswerk maken in de klas in plaats van klasgenoten af te luisteren
Ik dacht dat alleen wijven dat deden?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omg dat doe ik ook wel eens![]()
![]()
Waarschijnlijk zaten die meisjes niet langs de kant vanwege blessurequote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Er valt ook echt huiswerk te maken als je met gym als enige met 3 meisjes (ik, dat 'weetjewel' meisje en haar vriendin) langs de kant zit ivm blessure
Nja van de 'weetjewel'-huppelkut weet ik 't zeker, en dat andere meisje had 'r gymspullen niet bij zichquote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Targavision het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen wijven dat deden?![]()
[..]
Waarschijnlijk zaten die meisjes niet langs de kant vanwege blessure![]()
Hmmm voordeel van de twijfel dan maarquote:Op woensdag 9 december 2009 23:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nja van de 'weetjewel'-huppelkut weet ik 't zeker, en dat andere meisje had 'r gymspullen niet bij zich
Doe eens pics van dat weetjewel meisje, volgensmij zou ik haar echt hard rakenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Er valt ook echt huiswerk te maken als je met gym als enige met 3 meisjes (ik, dat 'weetjewel' meisje en haar vriendin) langs de kant zit ivm blessure
Niet veel jongens iddquote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Targavision het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen wijven dat deden?![]()
Bij ons moet je dan gewoon meedoen, tenzij je echt sterft van de buikpijnquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Targavision het volgende:
[..]
Hmmm voordeel van de twijfel dan maarBij mij op school doet 90% van de meiden niet mee met de gym les vanwege hun maandelijks (wekelijks) probleempje...
Geen pics, vind ik een beetje naaiend.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Doe eens pics van dat weetjewel meisje, volgensmij zou ik haar echt hard raken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |