Ik mag van mama geen gejatte spulletjes hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Met je fiets naar huis lopen?
Loop drie rondjes door de stad en wanneer een zwerver je geld vraagt zeg je: Oké hier is de deal. Als jij een fiets voor mij regelt zonder slot, krijg jij van mij 10 euro!!!
Dus omdat er een deuk in die driewieler van je zit kan je er niet meer op fietsen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit is geen powned-bash topic, en groningen is geen kut 'streek'
Voorvork was ook verbogen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dus omdat er een deuk in die driewieler van je zit kan je er niet meer op fietsen?
Al die ogen die je aankijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik moest ook nog langs de kermis hier
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Al die ogen die je aankijkenAl die mensen hoofdschudden.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dus? Zolang je wiel niet teveel aanloopt kan je er op fietsen.
Hij gaat toch niet zomaar met een fiets op zijn rug lopenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dus? Zolang je wiel niet teveel aanloopt kan je er op fietsen.
Weet je ook wie precies?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef reetveter het volgende:
Ik hoorde net van een vriend dat een of andere autist met een norse blik zijn fiets met geweld langs mijne wou schuiven. Toen dat niet lukte gooide hij mijn fiets maar op de grond.
Ik pak alvast mijn luchtbuks.
IN RUSSIA BICYCLE DRIVES YOUquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef reetveter het volgende:
Ben ik dus net zojuist vrij, loop ik naar buiten. Weekend ftw!! Zie ik ineens mijn fiets op de grond liggen.. Oké dit kan natuurlijk door de wind gebeuren dacht ik nog, totdat ik het van dichtbij zag. Het hele frame was gewoon gedeukt. Dit betekent dus dat mijn prachtige, net nieuwe, weerloze fiets, met geweld naar de grond is gebracht. Wat moet die gekke henkie wel niet gedacht hebben, beetje mijn fiets kapot maken.
Klacht: Ik moest met de fiets op mijn rug naar huis lopen en iedereen dacht dat ik een fiets jatte
Op me rug jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef banaantjeEE het volgende:
Toch niet op je rug? Je belt toch gewoon iemand...
ouder dan 30?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef reetveter het volgende:
Een vrouw met een Twents accent, daar lopen er vast niet veel van rond hier. Maar ze schijnt al aardig oud te zijn, kansloos dat die hier nog rondloopt
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |