Dat je dat tegen je hond zegt doe je maar lekker thuisquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:07 schreef bchicano het volgende:
Kom der maar in!
Praat je moeder ook zo tegen jou dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:07 schreef bchicano het volgende:
'Ah poesjes, lig je lekker te luieren op de bank, in het zonnetje, lekker is dat heh beessie, poedie poedie ahwwww'
'Wat ben jij nou voor gekke hond? Wat doet ie nou raar heh? Malle Fikkie oook, aaaahhhh
Lik m'n kut enzo ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef Bohica666999 het volgende:
Ik doe het ook bij me honden maar die snappen tenminste wel veel van wat ik zeg.
( zijn dus sleutelwoorden en commando's )
Nee, dat is juist zijn klacht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Praat je moeder ook zo tegen jou dan?
Dat kan ik ook wel begrijpen maar het klinkt gewoon zo triest..quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Teteteterek het volgende:
Volgens mij praat iedereen zo die dol is op zijn of haar huisdier(en).
Inderdaad. Verhang jezelf maar. Hopeloos topic.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef bchicano het volgende:
Hey hallo, het is mijn moeder. En dat was niet de 'echte' klacht maar meer een voorbeeld. De echte klacht betrof volwassen mensen in het algemeen.
Klacht gegrond of wat ? Aan de reaguursels tot nu toe heb ik ook niks..
Maar wel reageren..quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Verhang jezelf maar. Hopeloos topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Teteteterek het volgende:
Volgens mij praat iedereen zo die dol is op zijn of haar huisdier(en).
Heb jij een beer als huisdier?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Nadinarama het volgende:
Lekker onvolwassen met mn beertje spelen....Wat is het toch een scheetje. Zacht pluuzebolletje van me.
Dat je je hier aan irriteerd zeg....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef 1299 het volgende:
Mensen die tegen kinderen praten alsof het dieren zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |