abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69015417
Maak ook een roltrap topic dat als je wilt stil staan je rechts moet staan en ruimte houdt voor de mensen die links de roltrap op willen lopen
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:22:06 #27
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69015424
Volgens mij kan je in Engeland zelfs een boete krijgen als je stilstaat op de roltrap aan de verkeerde kant.
pi_69015454
Terechte klacht. Altijd dezelfde josti's.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:23:26 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69015480
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Uiteraard.
Heb je goed. Waarom zou je in godsnaam lopen als je ook stil kan staan en nog een uur te gaan hebt om uberhaupt bij je gate te moeten melden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69015505
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:17 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Meisjes worden bang van jou?
Ligt eraan hoe lang je dat links-rechts spelletje volhoudt he?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:26:27 #31
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69015590
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Heb je goed. Waarom zou je in godsnaam lopen als je ook stil kan staan en nog een uur te gaan hebt om uberhaupt bij je gate te moeten melden.
Niet iedereen gaat 1 keer per jaar op vakantie en is daarvoor een paar uur te vroeg op Schiphol.
pi_69015617
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef sinadO het volgende:
Dan moet je ze wel constant strak blijven aankijken.
quote:
Uiteraard.
http://video.asterpix.com(...)commercial-schiphol/
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:28:52 #33
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_69015676
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:08 schreef marvdeparv het volgende:
Ik ben het met je eens. En je hebt uiteraard gelijk en de logica en op het fiets gedeelte de wet aan jou kant staan. Toch vind ik het erg irritant als gewone burgers me op mijn fouten gaan wijzen als ik ze niet direct in de weg zit.
Je heb op het voetpad fietsen en op het voetpad fietsen.
Het ene is even de maximaal 20 tot 30 meter die nodig hebt om je fiets te parkeren daar waar je moet zijn.
Snap ik en hou ik me stil over.

Het andere is het fietsen over het voetpad voor honderden meters of terwijl het via fietspad evenveel of iets meer moeite kost, waar laksheid om de hoek komt fietsen.
Daar zeg ik weleens wel wat van als het te irritant is.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:08 schreef marvdeparv het volgende:Ik fiets, om bij het fietsenrek van mn werk te komen, 5m op de stoep, en dan zijn er toch geregeld lui die mij er even op willen wijzen dat dat niet mag. Altijd met van die betweterige kutzinnetjes als: "dit is geen fietspad hoor". Krijg aids, dat weet ik zelf ook wel!
Dat is een situatie die in het redelijke zit, dus ik zou zelf er niet om zeuren tenzij een fietser me bina aanrijdt.
Dan ga ik wel mekkeren.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:08 schreef marvdeparv het volgende:Dus schreeuwen tegen die fietser, laaaaaame! Als ze niet bijna tegen je aanrijden boeie. Laat de politie zulk soort zaken oplossen door boetes te geven.
Mag je lame vinden, maar is nog steeds mijn recht om iemand aan te schreeuwen als ie niet naar me luistert tijdens onredelijk gedrag.
Ik zag hem van de weg links afslaan en en hij kwam zo aanfietsen dat het ietsie makkelijker was om via het fietspad te rijden, want het fietspad had ook aflsaplekken bij de school.
Toch ging ie het voetpad op, ik zei er wat van, er was wat gekibbel, hij fietste door en ik huppelde al schreeuwend "LOPEN!" achter hem aan.
Na wat gezeur bij de poort van de school en een leraar die me vroeg om niet te schreeuwen i.v.m. met lessen, ging ik weer verder.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:16 schreef fathank het volgende:
Ik leef in een vrij land dus ik loop waar ik wil.
Ik ook, dus lekker logisch rechts.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef Zaith het volgende:
Ik loop links.

Omdat het kan.
Ik loop rechts, omdat het kan, het logisch is en ik het wil.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef sinadO het volgende:

[..]

Bij mij lukt dat niet, ik ga steevast naar rechts, zo heb ik het geleerd.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_69015679
Terechte klacht.
Dit soort mensen loopt op het station op de trappen ook altijd tegen het verkeer in.
En zelf uitwijken, ho maar.
pi_69015723
Op mijn werk is iemand die als hij de trap af gaat midden op de trap loopt en beide leuningen vasthoudt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:31:49 #36
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_69015781
Zeer irritant als degene waarmee ik loop links blijft lopen. Zeer frusterend.

Vooral in de stad, tegen de hordes in.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
pi_69015818
ik ga één stap opzij en als degene die mij tegemoet komt dat ook doet, niks aan de hand. Als die figuur dat niet doet omdat hij/zij te dom/lui/asociaal/etc. is, dan is dat niet mijn probleem, ik ga niet verder aan de kant.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_69015822
quote:

[..]

Uiteraard.
Ook als je geen kater hebt en/ of zere kuiten van dat fuck eind lopen naar je gate?
pi_69015898
quote:
Ik had sowieso niet de intentie om het leger in te gaan.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Ook als je geen kater hebt en/ of zere kuiten van dat fuck eind lopen naar je gate?
Inderdaad, laat dat ding maar z'n werk doen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:39:07 #40
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69016018
terechte klacht, loop lekker rechts, of niet

En, loop door aan de linkerkant van de roltrap
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:40:39 #41
10024 Barachem
pi_69016080
Zo'n roltrap heeft dubbele functie.
Normale mensen versnellen en oude, gehandicapte, moeie, luie, etc. mensen vervoeren.
Eerste groep gaat links de roltrap op lopen, de tweede groep blijft rechts staan.
Simpel toch, nu wint iedereen.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_69016232
Links van de weglopen is mij vroeger ook nog geleerd op de basisschool. Heeft iets te maken met tegemoetkomend verkeer ofzo, ik weet het niet meer precies. Maar op de stoep links lopen is indd irritant.
pi_69016545
Dan loop je toch fijn om mij heen TS. Ik bepaal zelf wel waar ik loop.

The Verve - Bitter Sweet Symphony. Gewoon doorlopen, niet moeilijk doen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:30:25 #44
10024 Barachem
pi_69017838
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef Hardrebel het volgende:
Links van de weglopen is mij vroeger ook nog geleerd op de basisschool. Heeft iets te maken met tegemoetkomend verkeer ofzo, ik weet het niet meer precies. Maar op de stoep links lopen is indd irritant.
Snap ik ook wel op de straat met autos en op fietspaden waar geen voetpad is, dat is ook een goeie regel aldaar.
Maar op den stoep is het wel weer logisch om rechts te lopen i.v.m. het verkeer op de straat.
Als je op de voor jou linker stoep rechts loopt, zie je het verkeer aankomen, links op rechterstoep hoor je van alles achter je en dan pas zie je wat het was.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:53 schreef Rasher het volgende:
Dan loop je toch fijn om mij heen TS. Ik bepaal zelf wel waar ik loop.
Goh, maar ik bepaal ook waar ik loop en loop rechts.
Nu lopen we op elkaar af en we botsen door wederzijdse koppigheid, krijgen ruzie en slaan elkaar kapot.
Voor beide een ritje ambulance en na het herstel voor de rechter.
Is het dan niet goed als er een regel voor zo'n situatie bestaat?
Zoals, rechts lopen als er iemand je tegemoet komt?
Omdat we rechts rijden en het op stoepen van straten en wegen veiliger is?
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:53 schreef Rasher het volgende:The Verve - Bitter Sweet Symphony. Gewoon doorlopen, niet moeilijk doen.
Vibrasphere - Autumn Lights
Yup, gewoon rechts voor mij, lekker recht doorlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')