FOK!forum / Klaagbaak / Callcenter
Bomildonderdag 14 mei 2009 @ 12:07
Word ik net om half 12 ofzo gebeld het gesprek ging zo:

Bomil: Hallo met Bomil
Zij: Goedemiddag, sorry dat ik stoor, doet u wel eens mee aan de loterij?
Bomil: Nee.
Zij: Ben je 18 of ouder? of zijn je ouders thuis?
Bomil: Nee.
Zij: Ok dan bellen we je later terug.
Bomil: Nee.
*stilte*
*Ik hang op*



Klacht: Kutnoobs die mij storen
Banzaiaapdonderdag 14 mei 2009 @ 12:07
Tis klaagbaak.
#ANONIEMdonderdag 14 mei 2009 @ 12:10
Ik werk ook bij een callcenter voor de loterij.
boem-dikkiedonderdag 14 mei 2009 @ 12:12
Jij heet serieus Bomil?
de_boswachterdonderdag 14 mei 2009 @ 12:12
Callcentermedewerkers zijn meestal mensen die niet goed genoeg uitzien of gebreken hebben waardoor ze niet in "front-office" functies kunnen acteren.
Neem het ze niet kwalijk
minkuukeldonderdag 14 mei 2009 @ 12:13
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Ik werk ook bij een callcenter voor de loterij.
Ach, we maken allemaal fouten.
IJsbergsladonderdag 14 mei 2009 @ 12:13
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:07 schreef Banzaiaap het volgende:
Tis klaagbaak.
Dus?...
boem-dikkiedonderdag 14 mei 2009 @ 12:13
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Callcentermedewerkers zijn meestal mensen die niet goed genoeg uitzien of gebreken hebben waardoor ze niet in "front-office" functies kunnen acteren.
Neem het ze niet kwalijk
Of studenten die voor simpel en weinig werk veel geld verdienen.
leetzorsdonderdag 14 mei 2009 @ 12:14
Callcenters
Afschaffen, en alles wat we nog nodig hebben dopen we om naar KLACHTLIJNEN.
Jajongdonderdag 14 mei 2009 @ 12:16
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Callcentermedewerkers zijn meestal mensen die niet goed genoeg uitzien of gebreken hebben waardoor ze niet in "front-office" functies kunnen acteren.
Neem het ze niet kwalijk
En hoe weet jij dit? Ben jij zo'n iemand? Of lul je zoals gewoonlijk gewoon uit je nek.
getl0stdonderdag 14 mei 2009 @ 12:17
Callcenters
Rijpiedonderdag 14 mei 2009 @ 12:17
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij heet serieus Bomil?
Jij heet niet boem-dikkie
padlarfdonderdag 14 mei 2009 @ 12:17
Ik had er vanchtend zoeen aan de lijn. Ik zei dat ik geen interesse had, was ze serieus verbaasd en beledigd
boem-dikkiedonderdag 14 mei 2009 @ 12:20
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Jij heet niet boem-dikkie
Nee. In het echt heet ik Bomil-Dikkie.
Bomildonderdag 14 mei 2009 @ 12:21
Nee ik heet Mesut IRL
de_boswachterdonderdag 14 mei 2009 @ 12:22
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Of studenten die voor simpel en weinig werk veel geld verdienen.
"veel" is relatief he

Ik vind het heerlijk om die mensen af te blaffen en ze het liefst allerlei dingen toe te wensen.
Ik zal het even schetsen (naam callcentermedewerker is fictief en ik heet in real ook niet BoWa - C= Callcentermedewerker B=ik):

18:00: Boswachter is just bezig een lekkere pan spaghetti met zelfgemaakte saus te maken. Het culinaire wonder uit Limburg is net bezig om zijn brouwsel af te ronden met een ........

*TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNGGGGG*

B: Huize Boswachter, goedenavond

C: Goedenavond. Postcodeloterij met Sanne Sillekens ! Gefeliciteerd meneer !

B: Huh, met wat

C: Ik mag U namens de postcodeloterij een prachtige aanbieding doen. Dit is niet voor iedereen weggelegd !

B: Geen interesse. Ben aan het koken vandaar.

C: Mag ik U dan op een later tijdstip terugbellen ?

B: Nee. Geen interesse.

C: Waarom niet meneer ?

B: Ik zei toch geen interesse....

C: Maar meneer deze aanbieding is....

B: NOU MOET JE EENS HEEL GOED LUISTEREN VIEZE PLEURISHOER. MIJN SPAGHETTI IS TOT GORT GEKOOKT, MIJN TOMATENSAUS IS ZUUR GEWORDEN DOOR DAT GEZEIK VAN JE. ALS IK WIST WAAR JE WOONDE GOOIDE IK JE NU NOG DE PAN MET VRETEN DOOR JE RAAM, KUTSLET ! OHJA JE INITIALEN ZIJN SS HE, VUILE NAZI !!!!____1111

C: *stil*

B: HAHAHAAHAH. DAAR HEB JE NIET VAN TERUG HE MET JE SPINNENWEBBEN OP JE KUT !

C: Mag ik U een prettige avond toewensen meneer ?

B. Dat mag je ! Doei !

* Tuuttuuttuut.
Lakitudonderdag 14 mei 2009 @ 12:23
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:21 schreef Bomil het volgende:
Nee ik heet Mesut IRL
Is je achternaam IRL? Tof.
boem-dikkiedonderdag 14 mei 2009 @ 12:24
Boswachter denkt dat de mensen die bij een callcenter zitten serieus achter het doel staan wat ze promoten?

Jeunge, 80 % van de mensen bij een callcenter is student en verdient relatief veel voor het werk wat ze doen.

Alsof die lui enige fuck geven hoe jij stoer doet aan je telefoon om grappig over te komen.
Bomildonderdag 14 mei 2009 @ 12:26
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Ik werk ook bij een callcenter voor de loterij.
Vertel ze alstublieft dat ze me niet moeten storen bedankt
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 12:27
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Ik werk ook bij een callcenter voor de loterij.
Is dat niet haram?
MervinMinkydonderdag 14 mei 2009 @ 12:28
Tja ik ken ook zulke gasten die voor het snelle geld Callcenter doen mij vragen waarom ik daar ook niet ga werken Ik wil ergens werken waar het werk leuk is om te doen en niet voor het snelle geld om dat meteen weer uit te geven aan drank op zaternacht.
boem-dikkiedonderdag 14 mei 2009 @ 12:28
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:27 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Is dat niet haram?
Ja, ze hebben in de lunchruimte alleen ham en spareribs.
HeldenHartdonderdag 14 mei 2009 @ 12:28
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

"veel" is relatief he

Ik vind het heerlijk om die mensen af te blaffen en ze het liefst allerlei dingen toe te wensen.
Ik zal het even schetsen (naam callcentermedewerker is fictief en ik heet in real ook niet BoWa - C= Callcentermedewerker B=ik):

18:00: Boswachter is just bezig een lekkere pan spaghetti met zelfgemaakte saus te maken. Het culinaire wonder uit Limburg is net bezig om zijn brouwsel af te ronden met een ........

*TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNGGGGG*

B: Huize Boswachter, goedenavond

C: Goedenavond. Postcodeloterij met Sanne Sillekens ! Gefeliciteerd meneer !

B: Huh, met wat

C: Ik mag U namens de postcodeloterij een prachtige aanbieding doen. Dit is niet voor iedereen weggelegd !

Hier had ik gewoon opgehangen
die lui ga ik geen energie aan besteden.
padlarfdonderdag 14 mei 2009 @ 12:28
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef MervinMinky het volgende:
Tja ik ken ook zulke gasten die voor het snelle geld Callcenter doen mij vragen waarom ik daar ook niet ga werken Ik wil ergens werken waar het werk leuk is om te doen en niet voor het snelle geld om dat meteen weer uit te geven aan drank op zaternacht.
Snelle geld bij een callcenter?
#ANONIEMdonderdag 14 mei 2009 @ 12:28
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:26 schreef Bomil het volgende:

[..]

Vertel ze alstublieft dat ze me niet moeten storen bedankt
ayip.
#ANONIEMdonderdag 14 mei 2009 @ 12:29
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:27 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Is dat niet haram?
gokspel?
Bomildonderdag 14 mei 2009 @ 12:30
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ayip.
hoezo
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 12:31
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

gokspel?
J.Herrerdonderdag 14 mei 2009 @ 12:31
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Callcentermedewerkers zijn meestal mensen die niet goed genoeg uitzien of gebreken hebben waardoor ze niet in "front-office" functies kunnen acteren.
Neem het ze niet kwalijk
Lul niet zo
#ANONIEMdonderdag 14 mei 2009 @ 12:31
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:30 schreef Bomil het volgende:

[..]

hoezo
Ekmek parasi - broodgeld.
#ANONIEMdonderdag 14 mei 2009 @ 12:32
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jup.
Dribbel_donderdag 14 mei 2009 @ 12:32
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Boswachter denkt dat de mensen die bij een callcenter zitten serieus achter het doel staan wat ze promoten?

Jeunge, 80 % van de mensen bij een callcenter is student en verdient relatief veel voor het werk wat ze doen.

Alsof die lui enige fuck geven hoe jij stoer doet aan je telefoon om grappig over te komen.
Idd, ook een tijdje gewerkt boeit mij het nou dat die mensen het net als mij rotzooi vinden, en dan komen ze met bijdehante opmerkingen en zitten ze te gniffelen om zichzelf, dat je zoiets hebt van " "
Bomildonderdag 14 mei 2009 @ 12:32
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ekmek parasi - broodgeld.
ahahahah maakt niet uit ze verdienen sowieso hun geld ook als ze mij met rust laten
wisedonderdag 14 mei 2009 @ 12:33
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Callcentermedewerkers zijn meestal mensen die niet goed genoeg uitzien of gebreken hebben waardoor ze niet in "front-office" functies kunnen acteren.
Neem het ze niet kwalijk
Daar heb je gelijk in, of van die "hippe" jonge mensen in pak die doen of ze wat verdienen.
Bij mij in de buurt heb je zo'n call center en als ik naar binnen kijken klopt het toch aardig
Staan er van die mini's en scooters voor.

"Ja ik doe back-office. Is het heel belangrijk. Vaak met mensen praten en overleg" Terwijl je gewoon een zielig baantje heb die iedere mongool kan doen. EN buiten dat is het gewoon ondankbaar werk.
Vrolijk opbellen en dan voor de zoveelste keer afgeblaft worden.

Prutser zijn het, PRUTSERS!!!!
J.Herrerdonderdag 14 mei 2009 @ 12:34
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef padlarf het volgende:

[..]

Snelle geld bij een callcenter?
Ja
TOen ik bij een callcenter werkte verdiende ik al 10 euro per uur zonder bonussen, als je dan ook nog 3 stakkers vindt die zo stom zijn om je zielige verhaaltje als zoete koek te slikken kreeg ik er nog 25 euro (anderhalf uur bonus) bij. Dat is toch ff 65 euro per dag voor 4 uurtjes bellen

edit: 55 euro dus maar dat is ook wel lekker voor 4 uurtjes simpel werk
LasTeRdonderdag 14 mei 2009 @ 12:35
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef padlarf het volgende:

[..]

Snelle geld bij een callcenter?
Beter dan een supermarkt of een kledingwinkel.
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 12:36
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jup.
Oh ja, jij was exmoslim he. Toch niet van je geloof afgevallen voor de pecunia?
#ANONIEMdonderdag 14 mei 2009 @ 12:36
Als ze een beetje telefoontraining heeft gehad zou ze moeten weten dat 'sorry dat ik stoor' geen zin is om de klant mee te benaderen..
Aanmelden bij het belmenietregister dan maar, per 1 oktober zijn bedrijven verplicht zich daar aan te houden.
Hpzonedonderdag 14 mei 2009 @ 12:37
Ook jaartje gewerkt, is gewoon enorm makkelijk geld verdienen. Voor een 17-jarige is 9 euro per uur toch geen slecht uurloon, had weinig met te lelijk voor front-office geneuzel te maken.
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 12:38
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ja
TOen ik bij een callcenter werkte verdiende ik al 10 euro per uur zonder bonussen, als je dan ook nog 3 stakkers vindt die zo stom zijn om je zielige verhaaltje als zoete koek te slikken kreeg ik er nog 25 euro (anderhalf uur bonus) bij. Dat is toch ff 65 euro per dag voor 4 uurtjes bellen
Zijn er echt sukkels die die rotzooi afnemen? Ik vind het altijd leuk dit tuig te laten zweten als ze me onverhoopt bellen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt iets af te nemen
error_404donderdag 14 mei 2009 @ 12:38
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ja
TOen ik bij een callcenter werkte verdiende ik al 10 euro per uur zonder bonussen, als je dan ook nog 3 stakkers vindt die zo stom zijn om je zielige verhaaltje als zoete koek te slikken kreeg ik er nog 25 euro (anderhalf uur bonus) bij. Dat is toch ff 65 euro per dag voor 4 uurtjes bellen
Wow, rijke stinkerd. Jij rijdt zeker in een snelle bmw 3-serie uit 1996 met een spoiler?
LasTeRdonderdag 14 mei 2009 @ 12:39
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zijn er echt sukkels die die rotzooi afnemen? Ik vind het altijd leuk dit tuig te laten zweten als ze me onverhoopt bellen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt iets af te nemen
En achter de schermen word er om jou gelachen dat er weer één of andere klootviool zich helemaal laat opnaaien door een medewerker.
wikwakka2donderdag 14 mei 2009 @ 12:40
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:27 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Is dat niet haram?
Voor moslims ja.
#ANONIEMdonderdag 14 mei 2009 @ 12:41
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Oh ja, jij was exmoslim he. Toch niet van je geloof afgevallen voor de pecunia?
stil lan.
Hpzonedonderdag 14 mei 2009 @ 12:41
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:38 schreef error_404 het volgende:

[..]

Wow, rijke stinkerd. Jij rijdt zeker in een snelle bmw 3-serie uit 1996 met een spoiler?
Joh, doe niet zo triest en geef gewoon toe dat het voor een student een enorm relaxte bijbaan is. Dat je die lui vervelend vind is wat anders, maar ongelijk kan je ze eigenlijk niet geven.
error_404donderdag 14 mei 2009 @ 12:44
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Joh, doe niet zo triest en geef gewoon toe dat het voor een student een enorm relaxte bijbaan is. Dat je die lui vervelend vind is wat anders, maar ongelijk kan je ze eigenlijk niet geven.
groot gelijk, kom op voor de minderbedeelden!
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 12:45
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef LasTeR het volgende:

[..]

En achter de schermen word er om jou gelachen dat er weer één of andere klootviool zich helemaal laat opnaaien door een medewerker.
Welnee. Ik wil altijd precies van ze weten wat ze me aanbieden. Dat doe ik in keurige, beheerste bewoordingen. Dan beginnen ze altijd enorm te hakkelen of te stotteren, omdat ze geen idee hebben wat ze nu eigenlijk verpatsen, maar ze willen ook niet opgeven omdat ze denken te gaan verkopen. Heerlijk
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 12:46
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

stil lan.
Sorry.
J.Herrerdonderdag 14 mei 2009 @ 12:46
Trouwens als ik iemand als TS aan de lijn krijg met zo'n grote bek zet ik gewoon op terugbellen want ik moet 1 van de ouders spreken die op het scherm staat. Als die afwezig zijn laat ik me niet afbekken door een snotkind die voor hun bepaald of het belangrijk is of niet
LasTeRdonderdag 14 mei 2009 @ 12:47
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Welnee. Ik wil altijd precies van ze weten wat ze me aanbieden. Dat doe ik in keurige, beheerste bewoordingen. Dan beginnen ze altijd enorm te hakkelen of te stotteren, omdat ze geen idee hebben wat ze nu eigenlijk verpatsen, maar ze willen ook niet opgeven omdat ze denken te gaan verkopen. Heerlijk
Dan zijn ze niet bepaald goed opgeleid. Verder vind ik je wel heel stoer hoor.
J.Herrerdonderdag 14 mei 2009 @ 12:53
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zijn er echt sukkels die die rotzooi afnemen? Ik vind het altijd leuk dit tuig te laten zweten als ze me onverhoopt bellen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt iets af te nemen
Ik belde namens Unicef, als je een beetje zielig speelt zijn er altijd mensen die er in trappen
Klummiedonderdag 14 mei 2009 @ 12:56
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dan zijn ze niet bepaald goed opgeleid. Verder vind ik je wel heel stoer hoor.
Och ze gewoon zo lang mogelijk aan de lijn houden, ik vraag altijd na een minuutje of ze een momentje hebben en dan leg ik de telefoon een kwartiertje in de kast en er is nog niet 1 geweest die heeft opgehangen na een kwartier
LasTeRdonderdag 14 mei 2009 @ 12:58
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef Klummie het volgende:

[..]

Och ze gewoon zo lang mogelijk aan de lijn houden, ik vraag altijd na een minuutje of ze een momentje hebben en dan leg ik de telefoon een kwartiertje in de kast en er is nog niet 1 geweest die heeft opgehangen na een kwartier
Dat vind ik erg moeilijk te geloven.
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 13:01
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dan zijn ze niet bepaald goed opgeleid. Verder vind ik je wel heel stoer hoor.
Het is niet zo moeilijk hoor. Als het om diensten gaat moet je gewoon vragen stellen over de voorwaarden. Daar hebben ze - hoe goed opgeleid ook - echt geen kaas van gegeten, te meer daar ondergetekende daar wel meer dan gemiddeld in is ingevoerd.

En ik doe dit niet om stoer te doen hoor. Het is gewoon wat vermaak met iets wat eigenlijk heel irritant is.
Dribbel_donderdag 14 mei 2009 @ 13:01
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef Klummie het volgende:

[..]

Och ze gewoon zo lang mogelijk aan de lijn houden, ik vraag altijd na een minuutje of ze een momentje hebben en dan leg ik de telefoon een kwartiertje in de kast en er is nog niet 1 geweest die heeft opgehangen na een kwartier
Nou heb je ze mooi lekker een extra pauze gegeven, prima toch ze zullen wel blij met je zijn, én jij lol erom win-win situatie lijkt me
Klummiedonderdag 14 mei 2009 @ 13:04
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dat vind ik erg moeilijk te geloven.
toch is het zo, of als ik me verveel en tijd teveel heb ga ik hele gesprekken met ze aan. Als ze willen weten wat mijn hypotheek isbeantwoord ik elke vraag met een wedervraag over de persoonlijke omstandigehden van de beller, zalig. Mijn kinderen liggen dan onder de tafel van het lachen. Zij mogen dit werk dan ook nooit gaan doen van me, zoek leiver een echte baan dan mensen lastigvallen.

Het leukste is als DELA belt, dan zeg ik standaard dat ik net van een begrafenis kom.
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 13:04
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:53 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ik belde namens Unicef, als je een beetje zielig speelt zijn er altijd mensen die er in trappen
Dat tuig wimpel ik altijd meteen af. Ik ben een verklaard tegenstander van ontwikkelingshulp, wat denken ze wel niet
J.Herrerdonderdag 14 mei 2009 @ 13:05
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef Klummie het volgende:

[..]

Och ze gewoon zo lang mogelijk aan de lijn houden, ik vraag altijd na een minuutje of ze een momentje hebben en dan leg ik de telefoon een kwartiertje in de kast en er is nog niet 1 geweest die heeft opgehangen na een kwartier
Nee vind je het gek Dat is alleen maar simpeler geld verdienen
Dribbel_donderdag 14 mei 2009 @ 13:05
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:04 schreef Klummie het volgende:

[..]

toch is het zo, of als ik me verveel en tijd teveel heb ga ik hele gesprekken met ze aan. Als ze willen weten wat mijn hypotheek isbeantwoord ik elke vraag met een wedervraag over de persoonlijke omstandigehden van de beller, zalig. Mijn kinderen liggen dan onder de tafel van het lachen. Zij mogen dit werk dan ook nooit gaan doen van me, zoek leiver een echte baan dan mensen lastigvallen.

Het leukste is als DELA belt, dan zeg ik standaard dat ik net van een begrafenis kom.
Dat zijn juist de leuke mensen ertussen beetje leuk ouwehoeren om niks beetje afleiding tussen de saaie gesprekken door terug Heb ook hele levensverhalen van mensen aangehoord, prima joh
Kahlendonderdag 14 mei 2009 @ 13:06
Op mijn telefooncentrale heb ik ingesteld dat onbekende nummers (die doorkomen bij nummerweergave als 0000000000) de melding callcenter op alle telefoons geven, wordt dus never nooit niet opgenomen.

Zitten soms alleen irritante lui bij die echt 10 keer per uur gaan bellen als je niet opneemt.
Dribbel_donderdag 14 mei 2009 @ 13:07
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef Kahlen het volgende:
Op mijn telefooncentrale heb ik ingesteld dat onbekende nummers (die doorkomen bij nummerweergave als 0000000000) de melding callcenter op alle telefoons geven, wordt dus never nooit niet opgenomen.

Zitten soms alleen irritante lui bij die echt 10 keer per uur gaan bellen als je niet opneemt.
Mja het wordt automatisch gebeld, neem jij niet op, gaat je nummer gewoon weer terug de computer in en zullen ze blijven bellen tot je wel opneemt
Kahlendonderdag 14 mei 2009 @ 13:13
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Mja het wordt automatisch gebeld, neem jij niet op, gaat je nummer gewoon weer terug de computer in en zullen ze blijven bellen tot je wel opneemt
mwa, valt mee. Na 3 dagen is het vaak voorbij. En ze bellen alleen tussen 1800 en 2000. En dan ben ik aan het eten, speel ik met mijn zoon en breng hem op bed. Meestal belt zo'n computer je 1 keer per uur, dus 2 telefoontjes per avond en dan 3 avonden lang.

Maar er zit er soms eentje bij die echt elke 10 minuten gaat bellen. Dan schiet het mij in het verkeerde keelgat en neem ik op. Vaak zijn dat lui die wat willen verkopen, bijvoorbeeld een verzekering. Dan vraag ik of er iemand langs kan komen en maak ik een afsrpaak op een dag dat ik niet thuisben , krijg je vaak een briefje in de bus om een nieuwe afspraak te maken en doe je precies hetzelfde

Dan ben je snel uit zo'n bestand verwijderd
Verder update ik elke maand dat bestand waarin staat dat ik niet gebeld wil worden, maar veel bedrijfjes kijken er niet naar. Gelukkig is dat straks voorbij met dat verplichte register.

zal trouwens flink wat werk schelen in deze sector, denk dat veel mensen zich aanmelden om er vanaf te zijn.
Kwaliteitdonderdag 14 mei 2009 @ 13:14
Die Boswachter toch
J.Herrerdonderdag 14 mei 2009 @ 13:17
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Kahlen het volgende:

Dan vraag ik of er iemand langs kan komen en maak ik een afsrpaak op een dag dat ik niet thuisben , krijg je vaak een briefje in de bus om een nieuwe afspraak te maken en doe je precies hetzelfde
Alsof ze daar wakker om liggen
Zij krijgen gewoon hun bonussen uitbetaald en boeit ze verder geen fuck wat jij ermee doet
Dribbel_donderdag 14 mei 2009 @ 13:17
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Kahlen het volgende:

[..]

mwa, valt mee. Na 3 dagen is het vaak voorbij. En ze bellen alleen tussen 1800 en 2000. En dan ben ik aan het eten, speel ik met mijn zoon en breng hem op bed. Meestal belt zo'n computer je 1 keer per uur, dus 2 telefoontjes per avond en dan 3 avonden lang.

Maar er zit er soms eentje bij die echt elke 10 minuten gaat bellen. Dan schiet het mij in het verkeerde keelgat en neem ik op. Vaak zijn dat lui die wat willen verkopen, bijvoorbeeld een verzekering. Dan vraag ik of er iemand langs kan komen en maak ik een afsrpaak op een dag dat ik niet thuisben , krijg je vaak een briefje in de bus om een nieuwe afspraak te maken en doe je precies hetzelfde

Dan ben je snel uit zo'n bestand verwijderd
Verder update ik elke maand dat bestand waarin staat dat ik niet gebeld wil worden, maar veel bedrijfjes kijken er niet naar. Gelukkig is dat straks voorbij met dat verplichte register.

zal trouwens flink wat werk schelen in deze sector, denk dat veel mensen zich aanmelden om er vanaf te zijn.
Dat vind ik weer gewoon sneue dingen, okee ook niet relax dat ze jou lastig vallen met dingen die je niet wil, maar ga niet mensen moedwillig daarmee zitten verneuken omdat je jezelf dat zo grappig vind dat is weer een beetje kansloos. Geef gewoon je nummer op bij weet ik het hoe die site ook alweer heet en dan worden ze bij callcenters er voor het grootste deel uitgefilterd en heb je er geen last van.
Zoveel moeite is het niet om even te zeggen, sorry heb ik geen interesse in.
icanhascheezburgerdonderdag 14 mei 2009 @ 13:19
Jajongdonderdag 14 mei 2009 @ 13:20
Edit: Communiceer eens normaal ja.

[ Bericht 98% gewijzigd door de_boswachter op 14-05-2009 13:42:24 ]
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 13:20
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Kahlen het volgende:

[..]

mwa, valt mee. Na 3 dagen is het vaak voorbij. En ze bellen alleen tussen 1800 en 2000. En dan ben ik aan het eten, speel ik met mijn zoon en breng hem op bed. Meestal belt zo'n computer je 1 keer per uur, dus 2 telefoontjes per avond en dan 3 avonden lang.

Maar er zit er soms eentje bij die echt elke 10 minuten gaat bellen. Dan schiet het mij in het verkeerde keelgat en neem ik op. Vaak zijn dat lui die wat willen verkopen, bijvoorbeeld een verzekering. Dan vraag ik of er iemand langs kan komen en maak ik een afsrpaak op een dag dat ik niet thuisben , krijg je vaak een briefje in de bus om een nieuwe afspraak te maken en doe je precies hetzelfde

Dan ben je snel uit zo'n bestand verwijderd
Verder update ik elke maand dat bestand waarin staat dat ik niet gebeld wil worden, maar veel bedrijfjes kijken er niet naar. Gelukkig is dat straks voorbij met dat verplichte register.

zal trouwens flink wat werk schelen in deze sector, denk dat veel mensen zich aanmelden om er vanaf te zijn.
Dat is ook weer niet netjes he. Je jaagt zo'n bedrijf moedwillig op hoge kosten.
wisedonderdag 14 mei 2009 @ 13:21
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Gelukkig is dat straks voorbij met dat verplichte register.

zal trouwens flink wat werk schelen in deze sector, denk dat veel mensen zich aanmelden om er vanaf te zijn.
Als dat register er komt, zullen veel van deze bedrijven gewoon verdwijnen. Wat dat weer veel nutteloze telefoontjes scheelt
Jajongdonderdag 14 mei 2009 @ 13:22
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:05 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Nee vind je het gek Dat is alleen maar simpeler geld verdienen
Lol idd. Als iemand na een gesprek niet ophangt ga ik altijd rustig pauze nemen hoor.
wisedonderdag 14 mei 2009 @ 13:22
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is ook weer niet netjes he. Je jaagt zo'n bedrijf moedwillig op hoge kosten.
en dat is verkeerd waarom?

Omdat het sociaal niet verantwoord is?
Kahlendonderdag 14 mei 2009 @ 13:26
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is ook weer niet netjes he. Je jaagt zo'n bedrijf moedwillig op hoge kosten.
Ja, ik schep daar veel genoegen in. En als dat soort bedrijven geld erdoor verliezen is het snel over. En de callcentermedewerker krijgt er nog een leuke bonus ook van

Dus iedereen blij behalve het bedrijf die het een verstandig idee lijkt potentiele klanten via de telefoon lastig te vallen.
Kahlendonderdag 14 mei 2009 @ 13:28
Deze is echt het beste:

http://www.dumpert.nl/med(...)foon_spam_prank.html

Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 13:29
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:22 schreef wise het volgende:

[..]

en dat is verkeerd waarom?

Omdat het sociaal niet verantwoord is?
Pacta sunt servanda. Daarom.
wisedonderdag 14 mei 2009 @ 13:31
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Pacta sunt servanda. Daarom.
jah, maar niet iedereen houdt zich daar aan
ABBA_Jehovadonderdag 14 mei 2009 @ 13:34
Ik werk al ruim twee jaar vanuit mijn huis voor TNS NIPO. Best leuk werk, afhankelijk van het onderzoek waar ik op werk.
Mensen die een poging doen om me ongezouten de waarheid te zeggen, wens ik nog een HELE gezellige avond toe met mijn allervriendelijkste stem. Hoe beteuterd ze dan zijn. Echt, aan zulke mensen besteed ik geen tijd.
Kahlendonderdag 14 mei 2009 @ 13:34
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Pacta sunt servanda. Daarom.
Ahum? Ik sta ingeschreven bij infofilter (wat ook gebruikt gaat worden voor de registratie straks van mensen die niet gebeld willen worden) lijkt het mij dat ik een afspraak met alle callcenters in Nederland heb dat ze mij niet meer bellen. Als een callcenter besluit infofilter niet te gebruiken vind ik dat van mijn kant genoeg redenen om mijn afspraken ook niet na te komen.
Diederik_Duckdonderdag 14 mei 2009 @ 13:37
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ahum? Ik sta ingeschreven bij infofilter (wat ook gebruikt gaat worden voor de registratie straks van mensen die niet gebeld willen worden) lijkt het mij dat ik een afspraak met alle callcenters in Nederland heb dat ze mij niet meer bellen.
Nou nee dus. Dat is een eenzijdige verklaring dat je niet gebeld wilt worden. Je hebt daarmee echter geen afspraak met alle callcenters dat ze je niet bellen. Het is niet netjes als ze het wel doen, maar je hebt geen afspraak.
quote:
Als een callcenter besluit infofilter niet te gebruiken vind ik dat van mijn kant genoeg redenen om mijn afspraken ook niet na te komen.
Zie je het verschil niet? Het enige wat je moet doen als ze bellen is zeggen geen interesse. Nu maak je een concrete afspraak, met het vooropgezette plan deze afspraak niet na te komen. Dat is totaal onvergelijkbaar met het ongevraagd opgebeld worden.
Dribbel_donderdag 14 mei 2009 @ 13:38
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ahum? Ik sta ingeschreven bij infofilter (wat ook gebruikt gaat worden voor de registratie straks van mensen die niet gebeld willen worden) lijkt het mij dat ik een afspraak met alle callcenters in Nederland heb dat ze mij niet meer bellen. Als een callcenter besluit infofilter niet te gebruiken vind ik dat van mijn kant genoeg redenen om mijn afspraken ook niet na te komen.
Ze zijn ook helemaal niet verplicht dat te gebruiken
Veel callcenters gebruiken het wel omzichzelf tijd en kosten te besparen met mensen die toch geen interesse hebben.
onderscheiddonderdag 14 mei 2009 @ 13:39
haha als dat domme lbo volk belt doe ik alsof ik heel veel interesse heb, en dan na 5 minute laat ik een dikke scheet in de hoorn en lach ik ze uit. hebben ze heel hun dom zielig verhaaltje voor niks gedaan.

of ik scheld ze meteen uit en hang op.
Hpzonedonderdag 14 mei 2009 @ 13:46
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef onderscheid het volgende:
haha als dat domme lbo volk belt doe ik alsof ik heel veel interesse heb, en dan na 5 minute laat ik een dikke scheet in de hoorn en lach ik ze uit. hebben ze heel hun dom zielig verhaaltje voor niks gedaan.

of ik scheld ze meteen uit en hang op.
Mag toch aannemen dat dit een troll is.
moonmoviesdonderdag 14 mei 2009 @ 13:52
Toen ze om mijn ouders vroegen zei ik dat ze dood waren
moonmoviesdonderdag 14 mei 2009 @ 13:55
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dat vind ik erg moeilijk te geloven.
Zo maken ze hun uren sneller vol
Lakitudonderdag 14 mei 2009 @ 13:55
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef moonmovies het volgende:
Toen ze om mijn ouders vroegen zei ik dat ze dood waren
wikwakka2donderdag 14 mei 2009 @ 13:56
Nadat ze zo'n heel verhaal hebben verteld zeg ik altijd:
"Cool story, Hansel".
Als ze dan
"Thanks, Olaf" zeggen, weet ik dat ze een goede filmsmaak hebben en koop ik hun product.

Het is alleen nog nooit gebeurd dat ze het goeie antwoord gaven
Roflpantoffeldonderdag 14 mei 2009 @ 13:58
Call center mensen vind ik best knap. Je wordt constant afgeblaft, maar bij het volgende telefoontje moet je weer opgewekt en vrolijk klinken. Ik zou het écht niet kunnen.
LasTeRdonderdag 14 mei 2009 @ 14:08
Er is een verschil tussen inbound en outbound he.
lisettebooydonderdag 14 mei 2009 @ 14:15
Ook nog een aantal maanden bij call center gewerkt.
Was blij dat ik toen een tijdje inbound mocht werken.

Best levenloos werk.
marvdeparvdonderdag 14 mei 2009 @ 14:56
Ik ben as we speak aan het werk voor een callcenter. Outbound internet abbonementen verkopen. Vet prima werk en verdient goed voor een student, mensen ervan proberen te overtuigen om iets te nemen vind ik persoonlijk leuk.

Maargoed, voor alle mensen die denken dat op ons schelden of ons in een hoek lullen ons stoort. (Ok er zitten misschien een paar onzekere meisjes tussen die het zich persoonlijk aantrekken). Vrijwel niemand hier kan het een fuck boeien. Mensen die schelden of hard in discussie gaan zijn voor ons vaak lachwekkend en een welkome verandering op de saaie standaard verkoop gesprekken.

Dus wie ons echt wil naaien: Ga het verkoop gesprek serieus aan, doe er lang over, en haak op het laatste moment af van de sale voordat we een voicelog of iets dergelijks kunnen afnemen. That pisses us off!
boem-dikkiedonderdag 14 mei 2009 @ 14:57
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef marvdeparv het volgende:
Dus wie ons echt wil naaien: Ga het verkoop gesprek serieus aan, doe er lang over, en haak op het laatste moment af van de sale voordat we een voicelog of iets dergelijks kunnen afnemen. That pisses us off!
Goed man dat je dat er meteen even bij zegt.
marvdeparvdonderdag 14 mei 2009 @ 14:58
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Goed man dat je dat er meteen even bij zegt.
Ik doe het zelf ook als ik door zulke mensen gebeld word
Maikuuuldonderdag 14 mei 2009 @ 15:03
Mensen die zeggen tegen iemand van het callcenter "Wat is je naam ? dan sta je morgen op straat !!!"

TryXdonderdag 14 mei 2009 @ 15:29
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Boswachter denkt dat de mensen die bij een callcenter zitten serieus achter het doel staan wat ze promoten?

Jeunge, 80 % van de mensen bij een callcenter is student en verdient relatief veel voor het werk wat ze doen.

Alsof die lui enige fuck geven hoe jij stoer doet aan je telefoon om grappig over te komen.
Hij loopt geestelijk ook een paar jaar achter
Kahlendonderdag 14 mei 2009 @ 15:54
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:56 schreef marvdeparv het volgende:
Dus wie ons echt wil naaien: Ga het verkoop gesprek serieus aan, doe er lang over, en haak op het laatste moment af van de sale voordat we een voicelog of iets dergelijks kunnen afnemen. That pisses us off!
Voor een voicelog geef ik nooit toestemming. Maar ik kan eerlijk gezegd mijn tijd wel beter gebruiken dan een lang verkoopgesprek te gaan afluisteren... daarom neem ik dus ook nooit op als er callcenter op mijn display staat en jullie weten inmiddels wat ik doe als ik dan diverse keren per uur weer wordt gebeld
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze zijn ook helemaal niet verplicht dat te gebruiken
Nog een paar maandjes en het is verplicht. Mogen jullie allemaal een andere baan zoeken, denk dat de markt snel instort.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zie je het verschil niet? Het enige wat je moet doen als ze bellen is zeggen geen interesse. Nu maak je een concrete afspraak, met het vooropgezette plan deze afspraak niet na te komen. Dat is totaal onvergelijkbaar met het ongevraagd opgebeld worden.
Vanzelfsprekend zie ik het verschil. Ik heb echter bij Infofilter aangegeven dat ik niet gebeld wil worden. Willen bedrijven daar nog niet in kijken (wat straks verplicht moet), dan vind ik dat prima. Dan maak ik afspraken die ik niet ga nakomen. Puur voor de lol, werkt erg goed tegen de ergernis van het telefoontje en het bedrijf heeft er financieel nadeel van wat betekend dat er minder geld is voor een nieuwe callcenter opdracht. Als iedereen dat zou doen in Nederland was er geen callcenter meer die je ging bellen.

Nog wat info over het verplicht worden van infofilter:
quote:
Infofilter gaat bel-me-niet-register beheren
Posted on 05 februari 2009

Stichting Infofilter gaat per 1 juli officieel het wettelijke Bel-me-niet-register beheren. Infofilter en het ministerie van Economische Zaken hebben overeenstemming bereikt over de inrichting van het nieuwe register. Er komen daarnaast twee separate stichtingen voor het blokkeren van geadresseerde direct mail en marktonderzoek. Nu verzorgt de stichting deze activiteiten nog.


[ Bericht 19% gewijzigd door Kahlen op 14-05-2009 16:02:47 ]
vamperoticadonderdag 26 november 2009 @ 16:56
terug vind belletje
error_404donderdag 26 november 2009 @ 17:02
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef vamperotica het volgende:
terug vind belletje
WTF is dat nou weer voor een kutkick voor een topic van een half jaar oud?!
wisedonderdag 26 november 2009 @ 17:03
btw, gewoon via internet registeren.

Ik werd laatst gebeld door een call-center iets, en toen hij op wou hangen, hing hij een verhaal op over de register. Dat ik even aan de lijn moest blijven, zodat ik werd doorgeschakeld naar een speciaal nummer waar ik me dan kon registreren.
Toch maar via internet gedaan, want dalijk kost die verbinding iets
vamperoticadonderdag 26 november 2009 @ 17:07
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef error_404 het volgende:

[..]

WTF is dat nou weer voor een kutkick voor een topic van een half jaar oud?!
Had geen tijd om het door te lezen ( ben aan he tbellen hahaha ) en wil dat wel ff doen
wikwakka2donderdag 26 november 2009 @ 17:21
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef wise het volgende:
btw, gewoon via internet registeren.

Ik werd laatst gebeld door een call-center iets, en toen hij op wou hangen, hing hij een verhaal op over de register. Dat ik even aan de lijn moest blijven, zodat ik werd doorgeschakeld naar een speciaal nummer waar ik me dan kon registreren.
Toch maar via internet gedaan, want dalijk kost die verbinding iets
Dat klinkt wel erg vaag/dubieus inderdaad .
Pleepapierdonderdag 26 november 2009 @ 20:51
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Of studenten die voor simpel en weinig werk veel geld verdienen.
LasTeRdonderdag 26 november 2009 @ 21:05
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Had geen tijd om het door te lezen ( ben aan he tbellen hahaha ) en wil dat wel ff doen
Daar heb je godverdomme het bookmark knopje voor.
vamperoticadonderdag 26 november 2009 @ 21:25
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:05 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Daar heb je godverdomme het bookmark knopje voor.
owja...
LasTeRdonderdag 26 november 2009 @ 21:26
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef vamperotica het volgende:

[..]

owja...
Zit je hier al sinds 2003, snap je het nog niet. Sjonge jonge. Het is maar goed dat er mensen als ikzelf rondstruinen hier om dit soort taferelen in de hand te houden.
vamperoticadonderdag 26 november 2009 @ 21:29
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:26 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Zit je hier al sinds 2003, snap je het nog niet. Sjonge jonge. Het is maar goed dat er mensen als ikzelf rondstruinen hier om dit soort taferelen in de hand te houden.
Waarvoor mijn dank
Ik zal het noooooooit meer doen!
LasTeRdonderdag 26 november 2009 @ 21:31
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Waarvoor mijn dank
Ik zal het noooooooit meer doen!
Mooi zo. Kan ik je nog ergens anders mee helpen? Nog een vraag over callcenters of iets dergelijks?
vamperoticazaterdag 5 december 2009 @ 10:47
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Mooi zo. Kan ik je nog ergens anders mee helpen? Nog een vraag over callcenters of iets dergelijks?
Ja... wat zijn de beste tijden om mensen te bellen?
LasTeRzaterdag 5 december 2009 @ 10:48
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja... wat zijn de beste tijden om mensen te bellen?
's Ochtends. Zodra ze geopend zijn.

Of bedoel je outbound? Want dat zou ik niet weten.
vamperoticazaterdag 5 december 2009 @ 10:48
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:48 schreef LasTeR het volgende:

[..]

's Ochtends. Zodra ze geopend zijn.

Of bedoel je outbound? Want dat zou ik niet weten.
Beide ja

(Wat ben jij er vlisg bij trouwens!
vamperoticazaterdag 5 december 2009 @ 10:48
vlug that is
LasTeRzaterdag 5 december 2009 @ 10:50
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:48 schreef vamperotica het volgende:
vlug that is
Joah, zaterdagochtend hè.
vamperoticazaterdag 5 december 2009 @ 10:51
ghehehehe dan ben je altijd zo vlug?
LasTeRzaterdag 5 december 2009 @ 10:52
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:51 schreef vamperotica het volgende:
ghehehehe dan ben je altijd zo vlug?
Nee, voor sommige dingen moet je de tijd nemen.
vamperoticazaterdag 5 december 2009 @ 10:54
klopt als een bus!

Maar jij doet alleen inbound?
LasTeRzaterdag 5 december 2009 @ 11:00
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:54 schreef vamperotica het volgende:
klopt als een bus!

Maar jij doet alleen inbound?
Jep.
Michieloszaterdag 5 december 2009 @ 11:28
Sorry maar dan ben je echt een pauper.
Wat ik zelf grappig vind is hoe mensen het irriteren van mensen proberen goed te praten door te zeggen dat ze het leuk vinden om mensen "op te lichten" en/of "de psychologie willen doorgronden van het verkopen", terwijl het puur een kwestie is van doordrammen en intimidatie. Als je echt psychologie zou gebruiken, zou je wel vaker een sale krijgen i.p.v. de toevalstreffers

Mijn devies is simpel. Ik vraag van waaruit ze bellen en stamp ze in elkaar. Moge dat duidelijk zijn. De eerste die mij belt met deze onzin, zou wensen dat ie nooit geboren was.
#ANONIEMzaterdag 5 december 2009 @ 11:31
Ik was een keer callcenterboy, na 3 dagen ontslagen.
Maar wel in die 3 dagen al 150 euro verdiend!
vamperoticazaterdag 5 december 2009 @ 17:28
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:00 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Jep.
Beter!

Hoewel.... Ligt er ook aan waarvoor natuurlijk!