quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:21 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom? ik ben wel benieuwd of hij ook echt gaat
(en zo ja hebben ze morgen TWEE biefstukken over)
nee, niet jijquote:
Haha!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:23 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, niet jij
de overlevers krijgen 5 biefstukken. dat wordt dus knokken om die ene (of twee) overgebleven biefstukken
Heeft Amber haar verteld in een brief die ze stuurde na haar eliminatiequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef Rainesz het volgende:
hahaha,Eline doet Calimero song
Ze lezen gewoon stiekum mee opt Fok! Forum...
Haar bijnaam stond in de mail van Amber.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef Rainesz het volgende:
hahaha,Eline doet Calimero song
Ze lezen gewoon stiekum mee opt Fok! Forum...
Ah zo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Heeft Amber haar verteld in een brief die ze stuurde na haar eliminatie
had mij dan ook gecasht................quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
Zie je die gasten daar beneden al knokken om iets?![]()
als ze het NIET halen wordt 't ook wel leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
Zie je die gasten daar beneden al knokken om iets?![]()
Hoeveel wilde je cashen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:26 schreef bunkerman het volgende:
had mij dan ook gecasht................
Dan plakken ze die overgebleven stokjes aan de zijkant, maakt het wel deel uit van de toren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dan maakt het geen deel uit van de toren. kun je het net zo goed weggooien. dan maakt het ook geen deel uit van de toren.
Het zijn natuurlijk geen architecten die vooraf even berekenen op welke schaal ze moeten bouwen om de exacte hoeveelheid stokjes te gebruiken. Wmb mogen ze de opdracht wel afronden in de geest van de opdracht. Als ze in de buurt van het totaal aantal stokjes komen zou ik 't al wel ok vinden. maar goed, misschien komt er nog wel een poll over. Ik vind wel dat het reëel moet blijven en de opdrachten ook daadwerkelijk haalbaar moeten zijn.
erger nog: op dit moment wil een meerderheid dat bij het mislukken van de opdracht er 2 personen 24 uur in de ISO gaan. Als peter vertrekt en iemand anders wordt eruit gestemd dan zijn er nog maar 3 over, 2 daarvan in de iso 1 alleen in de bunker, dat worden leuke streams................................NOTquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, dan vraag ik me af wie dan als ze het halen die vijfde biefstuk krijgt
dat is nou eenmaal zo als je rookt en geen peuken hebt.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
als ze het NIET halen wordt 't ook wel leuk.
1 exit, peter vrijwillig. Zijn ze nog met z'n drieën. Is de sanctie dan met z'n tweeën 24 uur in de isoleer dan zit er iemand in z'n uppie in de bunker. Is 't alsnog een groepsstraf
gmtaquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
erger nog: op dit moment wil een meerderheid dat bij het mislukken van de opdracht er 2 personen 24 uur in de ISO gaan. Als peter vertrekt en iemand anders wordt eruit gestemd dan zijn er nog maar 3 over, 2 daarvan in de iso 1 alleen in de bunker, dat worden leuke streams................................NOT
4 van de 5 zijn opquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft ze soms haar twee sigaretten al weer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |