Of ze bouwen Palais de Chaillot er even bijquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan plakken ze die overgebleven stokjes aan de zijkant, maakt het wel deel uit van de toren.
Het hoeft wat mij betreft ook niet op schaal, maar ik vind niet dat de opdracht 'onhaalbaar' zou zijn door alle stokjes te gebruiken.
Nou, dat ben ik niet met je eens, ze zeurt er echt constant over. Elk gesprek leidt tot haar 'peuken' .quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is nou eenmaal zo als je rookt en geen peuken hebt.
ik hoor meer gezeur over haar zeuren over peuken dan dat ze er daadwerkelijk over zeurt.
mwoa, als ze een mooie toren hebben die een sterke gelijkenis vertoont met de eiffeltoren zie ik niet in waarom je dan toch 'mislukt, lekker puh' zou moeten roepen omdat er een handvol lucifers op de grond is gevallen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan plakken ze die overgebleven stokjes aan de zijkant, maakt het wel deel uit van de toren.
Het hoeft wat mij betreft ook niet op schaal, maar ik vind niet dat de opdracht 'onhaalbaar' zou zijn door alle stokjes te gebruiken.
Kan zijn, maar zoals je ziet is hij al bezigquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, gevoelsmatig denk ik dat haar aanpakken hem geen goed zal doen, als hij haar aan het huilen krijgt of ook wegjaagt dan vermoed ik dat hij dat wel gaat zien in de stemmen. Marielin is dan wel een zeurtje maar een vrouw/meisje aanpakken is imho geen goed idee voor zijn votes.
Gisterochtend, meteen na het ontdekken van de verdwenen douchegordijnen, opperde Eline tegen Marielin dat ze zelf wel een douchegordijn konden maken van een vuilniszak die in de bunker zou liggen (deze dus). Marielin was daar op tegen, want zij dacht dat de regie heus niet voor niets die gordijnen weggehaald had en dat er ongetwijfeld een sanctie zou komen als ze dat toch zouden doen. Eline heeft het toen maar zo gelaten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hadden ze daar niet ZELF op kunnen komen?
en dan zeg ik: laat die sanctie vervallen als Peter opstapt. Niet dat de sanctie moet vervallen maar wel die optie.quote:
elk gesprek bij jeroen leidt tot seks, elk gesprek bij pim leidt tot 'haha, ja', elk gesprek bij Peter leidt tot 'boehoehoeeeee ik wil weg!' en elk gesprek bij eline leidt tot 'ghihihi, ik hou van iedereen'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens, ze zeurt er echt constant over. Elk gesprek leidt tot haar 'peuken' .
Als je niet sneeky bent, hoeft dat natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat mij ook tegenstond aan Eline is dat ze verteld over haar ex-vriendje. Dat ze hem controleerde door in z'n portemonnee te kijken en door de bonnetjes daarin te bestuderen. Iemand die dat bij mij zou doen zou wel wat uit te leggen hebben
Dat zei Pim ook, maar toen zei Marielin: het is een stressy dagje. . .quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het is pas 12.30..... ze is pas 4½ uur wakker en moet nog 11½![]()
We zullen zien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zoals je ziet is hij al bezig
kan niet. wat doe je dan namelijk met de reeds gegeven stemmen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan zeg ik: laat die sanctie vervallen als Peter opstapt. Niet dat de sanctie moet vervallen maar wel die optie.
En mensen nog beweren dat Jeroen geen info gekregen zou hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef Rainesz het volgende:
hahaha,Eline doet Calimero song
Ze lezen gewoon stiekum mee opt Fok! Forum...
Ja.... als je het jezelf blijft vertellen wel.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei Pim ook, maar toen zei Marielin: het is een stressy dagje. . .
Dat stond in de mail van Amber ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
En mensen nog beweren dat Jeroen geen info gekregen zou hebben.
tja, dat is een puntje. . . Ik zou zeggen komt gewoon te vervallen, dus ook die stemmen. maar ja dan gaat de meerderheid weer op zn achterste benen staan. Terwijl ik dan denk, das onderdeel van het spel, kan gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
kan niet. wat doe je dan namelijk met de reeds gegeven stemmen?
*zucht*quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hmm, de situatie veranderd dus kan er een nieuwe poll in? Of een alternatieve sanctie? Je hebt wel met mensen te maken dus ik kan me voorstellen dat als de situatie dermate anders wordt, er een ander besluit genomen kan en mag worden? In samenspraak met de streamers natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
kan niet. wat doe je dan namelijk met de reeds gegeven stemmen?
amber heeft post gestuurd de dag nadat ze eruit ging en daarin heeft ze verteld dat Eline's bijnaam op FOK! Calimero is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
omdat jij een handjevol acceptabel vindt, de ander vindt 2 handjes vol acceptabel . . . and so on. De opdrachten moesten toch duidelijk zijn? En niet daarvan afgeweken worden? Nou, alle is dan ook alle.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:29 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, als ze een mooie toren hebben die een sterke gelijkenis vertoont met de eiffeltoren zie ik niet in waarom je dan toch 'mislukt, lekker puh' zou moeten roepen omdat er een handvol lucifers op de grond is gevallen.
Of er volgt gewoon geen exit als Peter zelf vertrekt. En de stemmen dan ook niet op nul, gewoon laten staan zonder Peter in de lijst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
tja, dat is een puntje. . . Ik zou zeggen komt gewoon te vervallen, dus ook die stemmen. maar ja dan gaat de meerderheid weer op zn achterste benen staan. Terwijl ik dan denk, das onderdeel van het spel, kan gebeuren.
Of Versailles, er is altijd wel een oplossing te bedenken toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:29 schreef Pek het volgende:
[..]
Of ze bouwen Palais de Chaillot er even bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |