Ow, ook allemaal?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee
nou t lijstje van wat je geleerd hebt uit een vorige relatie
Dat zou kunnen, verwacht ik nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind ook niet dat je zo overkomt hoor, maar zo klinkt de opmerking van je collega, of dat hem ergert of zo
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat ff slapen... ben kapot en heb niets gedaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ook allemaal?Wat hebben we veel geleerd dan he?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Je niet in elkaar laten slaan
- Niet je financieel laten uitwonen
- Aandacht voor jou is ook belangrijk
- Mannen Vrouwen met te veel issues kunnen beter geen relatie beginnen
wel het telefoonnr als goed isquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef dawg het volgende:
Ik wist niet dat ik smsjes kan ontvangen op mijn vaste telefoon. Alleen jammer dat die computerstem van de KPN er niet even bij zei van wie, nadat ze het bericht voorgelezen had (!).
DKtje!quote:
Je moet dus even meeschrijven met het nummerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef dawg het volgende:
Ik wist niet dat ik smsjes kan ontvangen op mijn vaste telefoon. Alleen jammer dat die computerstem van de KPN er niet even bij zei van wie, nadat ze het bericht voorgelezen had (!).
quote:
Oh, te laat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
Je moet dus even meeschrijven met het nummer
Haha, dat hebben meerdere collega's van mij gehad toen ze in Frankrijk warenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
ik smste eens een belgisch nr alleen zonder 0032 ervoor
werd 2 min later gebeld door iemand uit nederland die vroeg waar dat berichtje over ging
Oeps! Nu wel weer gemaakt of weggesleept?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga weer naar bed. Ik lag er afgelopen nacht pas laat ik! Panne langs de snelweg
Ik heb nog een leuke 325 uit 87 te koopquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga weer naar bed. Ik lag er afgelopen nacht pas laat ik! Panne langs de snelweg
Dat laatste een vriend had mijn auto naar de garage gesleept en daar staat ie nu. Misschien dat ze aan het einde van de middag weten wat er mis is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeps! Nu wel weer gemaakt of weggesleept?
Troepquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke 325 uit 87 te koop
Biertje ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zooooo geen zin meer. Motivatie is 0,0 terwijl er zat te doen is op kantoor
Ik zou het ook helemaal niet erg vinden om NU naar huis te gaan!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zooooo geen zin meer. Motivatie is 0,0 terwijl er zat te doen is op kantoor
quote:
Terras dus!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou het ook helemaal niet erg vinden om NU naar huis te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |