Neuken om het neuken zelf ben je snel zatquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu de enige die het rondneuken niet wat vind ?
Zo'n gelul. Weet je wie dat zeggen? Mannen die nice verwarren met lelijk of zijig of nerderig. Er is niks mis met nicequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa was vooral een discussie over dat vrouwen op hufters vallen
Ik mag weer terug naar schoolquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker niet. carriere-vrouwen zijn vaak
Dat weet je welquote:Hoe kan ik dat doen?
Dat verschilt van man tot man. Bij mij kan dat van alles zijn. Maar het komt er wel op neer dat ik maling heb of mijn moeder het wel of niets vindt. En gelukkig denkt mijn moeder er ook zo over. Als ik met dat meisje gelukkig ben is mijn moeder gelukkig.quote:
Als je de juiste vind echt niet hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Neuken om het neuken zelf ben je snel zat
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Wel ambitieus hoor, al die meetings.
Ga ja ook naar de Vondelpark meet ripje?.
ik bedoelde neuken, om het neuken. zodat je een extra krijtstreepje erbij kan zetten op de muur....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je de juiste vind echt niet hoor..
En als er nou wel gevoelens zijn, maar niet genoeg voor een relatie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Neuken om het neuken zelf ben je snel zat
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef Ripley het volgende:
Zo'n gelul. Weet je wie dat zeggen? Mannen die nice verwarren met lelijk of zijig of nerderig. Er is niks mis met nice
is mijn post boven jouw vraag antwoord genoeg?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En als er nou wel gevoelens zijn, maar niet genoeg voor een relatie?
Misschien wip (wheheheh) ik ook nog wel even langs danquote:
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
is mijn post boven deze vraag antwoord genoeg?
Ja ik snap eigenlijk ook niet waarom ik het vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
Dat verschilt van man tot man. Bij mij kan dat van alles zijn. Maar het komt er wel op neer dat ik maling heb of mijn moeder het wel of niets vindt. En gelukkig denkt mijn moeder er ook zo over. Als ik met dat meisje gelukkig ben is mijn moeder gelukkig.
?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Vraag Grijsmuisje maar, of JBtje, die gingen er nogal hard op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |