Laatst moest ik weer eens aan de Gouden kooi denken, door een topic hier.. Over de ophef die was ontstaan door Huub. Persoonlijk vond ik hem erg vermakelijk met zijn vele fittie's, maar de rest van Nederland kon dat schijnbaar niet echt waarderen.
Heel Nederland ging hem opzoeken. "We gaan hem kapot maken" werd er in het rond geschreeuwd. Want Huub was zooo erg!
Over Brian werd niks gezegd, terwijl hij juist diegene was die zijn smatje tegen de douche wand omhoog trok

Maar even terug naar Huub, want na de finale waren ze nog een week in het nieuws. Niemand heeft hem iets aangedaan (gelukkig). Na die week was het over met de publiciteit, ze komen niet meer in het nieuws.
Dus half Nederland doet zijn bek open om stoer te doen, en te zeggen dat ze hem kapot gaan maken. En vervolgens blijft iedereen stil en bangerig thuis zitten. Dat is dus precies hoe dit zielige land in elkaar steekt, allemaal roepen en schreeuwen, maar als het puntje bij het paaltje komt blijft iedereen veilig vol angst thuis zitten.
Op feestjes enz enz zegt iedereen "Nou als er iemand op straat in elkaar geslagen wordt dan help ik diegene!"
Op straat wordt iemand in elkaar geslagen..NIEMAND HELPT!!

Klacht: Mensen hebben een grote bek, maar zijn allemaal laf.