Neen, je bedoelt die drie mensen die de Gouden Kooi volgden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef deepart het volgende:
Heel Nederland ging hem opzoeken. "We gaan hem kapot maken" werd er in het rond geschreeuwd. Want Huub was zooo erg!
Nee hoor, heel Nederland had er een mening over.. Of ze nu keken of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, je bedoelt die drie mensen die de Gouden Kooi volgden.
Niet "heel Nederland".
Persoonlijk kan me die Huub aan mijn goddelijke reet roesten.
Bewijs maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef deepart het volgende:
Nee hoor, heel Nederland had er een mening over.. Of ze nu keken of niet.
Mijn mening is dat ik het kut vind. Heb dan ook niet gekekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee hoor, heel Nederland had er een mening over.. Of ze nu keken of niet.
Anders ben je even te dom om het topic te snappen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
Je 3 jaar later nog eens druk maken over de gouden kooi.²
Ik las alleen gouden kooi, de rest was te lang; niet gelezenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Anders ben je even te dom om het topic te snappen.
Dat dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:15 schreef wise het volgende:
je druk maken over iets FUCKING stoms zoals de Gouden Kooi.
L0o0o0o0L
Pics?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef deepart het volgende:
Over Brian werd niks gezegd, terwijl hij juist diegene was die zijn smatje tegen de douche wand omhoog trok
Meindert Tjoelker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:16 schreef B.E.D het volgende:
Wie is er dan op straat in elkaar geslagen??
Dit dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:15 schreef wise het volgende:
je druk maken over iets FUCKING stoms zoals de Gouden Kooi.
L0o0o0o0L
Of je moet hem op zijn verjaardag treffen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:25 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie die 'Huub' is en hoe hij eruit ziet, maar als ik hem ooit op straat tegenkom is hij nog niet jarig.
Bart is een activiteitenbureau begonnen. Kun je paintballen in het bos etc. Geloof zelfs dat hij de medeproducer is van de Bunker. (ook een goed kwaliteitsprogramma).quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand van die gasten eigenlijk al een baan
Die zijn verdoemt voor het leven.
Kijk naar Bart uit BB1. Die komt ook nergens meer aan de bak met zijn vies gerook en geneuk in het huis.
Haha, die gaf laatst bij mij op school een les over verkeersveiligheid ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand van die gasten eigenlijk al een baan
Die zijn verdoemt voor het leven.
Kijk naar Bart uit BB1. Die komt ook nergens meer aan de bak met zijn vies gerook en geneuk in het huis.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:25 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie die 'Huub' is en hoe hij eruit ziet, maar als ik hem ooit op straat tegenkom is hij nog niet jarig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |