Dat is toch een oud chinees krijgsheer?quote:
Nee, een ouwe Thaiwanese sm-hoer, maar dat boeit nu effe niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:11 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat is toch een oud chinees krijgsheer?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:05 schreef LockonStratos het volgende:
Hoi lieve FOK!vrienden,
We schrijven gisteravond, onze Lockon moest lichtelijk overwerken en zijn collega besloot chinees te gaan halen.
Nou prima, gratis chinees altijd goed, + ik dacht dat ik nou wel over mijn fetsin-overgevoeligheid heen was!
Nou, mooi niet dus!Je kon het al ruiken, zien zelfs en dan nog neem ik een portie.
In eerste instantie ging het nog, maar toen ik gisteravond in bed lag en vanochtend wakker werd
Wat een smerig spul zeg, hoofdpijn, hartkloppingen, ik zweet me de tering, me handen trillen, en ik heb diaree..
Waarom gebruiken die spleetogen (en goedkope pizeria's) toch altijd dat duivelse goedje
Vraag ik later op de avond wat het kostte, grote haaievinnensoep, grote kipkerrie en voor 2 personen mihoen, 13.50Ik had het kunnen weten ook nog!
Klacht: Goedkope chinezen die fetsin gebruiken
Klacht: TS kan er niet mee omgaan
Bij een beetje chinees (waar ik dus normaal heen ga) betaal je voor een kleine haaievinnensoep al minstens 13.50...quote:
Het ging mij erom dat het gratis was in het eerste stukjequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:13 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Bij een beetje chinees (waar ik dus normaal heen ga) betaal je voor een kleine haaievinnensoep al minstens 13.50...
quote:Van de stof werd in het verleden verondersteld, dat het het chinees-restaurantsyndroom, ook wel Dr. Wong-syndroom, naar de naam van de ontdekker ervan, kan veroorzaken. Wetenschappelijk onderzoek onder gecontroleerde omstandigheden heeft dit weerlegd.[1][2] Het zou uitmaken, of de stof natuurlijk - uit zeewier of door natuurlijke fermentatie - ontstaat, dan wel chemisch wordt bereid, wat wetenschappelijk gezien niet mogelijk is. Het gaat hier om klachten als gevoelloosheid van de nek, armen en rug, hoofdpijn, tintelingen, versnelde hartslag en maag- en darmklachten.
Ja voor mij was het toch gratisquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat het gratis was in het eerste stukje
Waarom wil je dan weten wat het kost?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:15 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ja voor mij was het toch gratis
Nieuwsgierig...quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom wil je dan weten wat het kost?
zodat ie voldoende informatie had voor zn zielige post op fokquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom wil je dan weten wat het kost?
Ik snap er ook de ballen van.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die er geen fuck van snapt ?
Waar gebruiken ze die rommel dan voor en wat is het precies ?!?
Misschien moet je eens even een paar posts boven je kijken, daar staat een wiki link....quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Fetsin is een ingredient die vrij typisch is voor de Chinees.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Kortom, het zorgt voor de hartige smaak van het eten.quote:Natriumglutamaat is een ingrediënt van het Chinese keukenkruid Ve-tsin. Van oorsprong komt Ve-tsin uit Japan, waar het uit gefermenteerd zeewier wordt bereid.
De smaak van de stof is zo bijzonder dat deze wordt aangeduid als de vijfde smaak: umami; ook wel te beschrijven als "hartig". (De andere vier primaire smaken zijn zout, zoet, zuur en bitter.)
1 alles bij goedkope chineze/pizzeria's etc.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Maar WAAR (in welk soort product) gooien ze dat dan bij ?
En waar smaakt het naar ?
En waaraan herken je het ?
En waaraan onderscheid het zich ?
Etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |