quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:43 schreef tulpie123 het volgende:
naast den bosch is ook breda een mooie stad met veel historie, andere lelijke steden zijn Helmond en Oss, maar Tilburg is de allerlelijkste stad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helmond is toch ook gewoon lelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helmond bij de lelijke steden noemen, itt Den bosch en Breda? Ben je serieus de laatste 10 jaar wel ooit in Helmond geweest?
Wat vind je er zo lelijk aan dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
helmond is toch ook gewoon lelijk![]()
al ben ik er al een maand of drie niet meer geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er binnen die tijd nog wat van hebben kunnen maken
de gebouwen en de hoe de mensen er bij lopenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je er zo lelijk aan dan?
Hoe de mensen erbij lopen bepaalt niet of de stad mooi is of lelijk. Ik vind het centrum prima. Kroegjes rond het water (met fonteinen) gebouwd met grote terras mogelijkheden en wat originele gebouwen (kubus woningen etc).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de gebouwen en de hoe de mensen er bij lopen
dan heb jij een ander idee van mooi dan mijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe de mensen erbij lopen bepaalt niet of de stad mooi is of lelijk. Ik vind het centrum prima. Kroegjes rond het water (met fonteinen) gebouwd met grote terras mogelijkheden en wat originele gebouwen (kubus woningen etc).
Verder zijn wijken als Stiphout en Brandevoort gewoon mooi gebouwd. Ook die nieuwe wijk, naam even kwijt, ziet er prima uit.
Ik vindt de hele randstad erger dan helmond, als het er om gaat hoe de mensen erbij lopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan heb jij een ander idee van mooi dan mij![]()
en hoe het volk erbij loopt bepaalt natuurlijk ook voor een deel de uitstraling van een stad, en in helmond loopt er nogal wat apart volk rond
Zo had ik het nog niet bekeken inderdaad!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Dan komen al die klote bovensloters en al die klagers tenminste niet![]()
Festival Mundial? Alsof dat nog voor de doeleinden staat waar het voor stond. Was iets om culturen dichter bij elkaar te brengen en hoorde voor iedereen bereikbaar te zijn. En gratis in plaats van dat je 20 euro moest dokken voor entree alleen alquote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Volgende week weer lekker naar Mundial. Eens kijken of Lauryn Hill er wat van bakt! Of zou ze Tilburg te lelijk vinden en gewoon niet op komen dagen?
Festival Mundial![]()
Waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:59 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Festival Mundial? Alsof dat nog voor de doeleinden staat waar het voor stond. Was iets om culturen dichter bij elkaar te brengen en hoorde voor iedereen bereikbaar te zijn. En gratis in plaats van dat je 20 euro moest dokken voor entree alleen al![]()
In mijn ogen zit d'r verschil in ja. Tussen een mentaliteit die iets goeds poogt te doen in wezen in plaats van geldklopperij. Maar daar gaat heel tilburg over nietwaar? Geld en grijze blokken bouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?Festival = festival.. en hou je dr niet van, dan ga je toch niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |