quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Matr het volgende:
Was vandaag in Tilburg (moet er helaas naar de universiteit) maar mijn god wat ik toen aantrof voor derde wereldstad. Allemaal verpauperde wijken en kleine huizen. En ik reed door het centrum? of wat het ook mag wezen maar hebben ze daar wel een groot winkelcentrum?
Dan blijf ik nog liever in Utrecht en reis ik wel een tijdje of ben ik nu precies door de verkeerde straten gereden?
Zes dagen voor het referendum zei Provinciale Staten zo goed als: "wat er ook gestemd word, wij zeggen fuck die mall, hij komt er niet".quote:Op zondag 7 juni 2009 21:01 schreef vahmpcat het volgende:
Maar komt er nu niet die Mall? Eigenlijk niet meer gevolgd wat er uit referendum is gekomen.
Je neemt een plaatje van buiten het centrum van een parkeerterrein dat nét af is. Joseph Goebbels zal jaloers op je zijn geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:18 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Tilburg.
Maar goed, dat heb je in vrij veel steden wel. Er is meer dan wat je op het eerste gezicht ziet.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Maar je gaat dan ook niet naar Tilburg om een mooie stad te zien.![]()
De gemeente Tilburg heeft de afgelopen eeuw zowat alles wat Tilburg een mooie stad maakte kapot gemaakt, verkleint en gemoderniseerd. Rond 1900 was Tilburg ziek mooi met mooie panden en veel groen. Vorig jaar was er door één boom () nog één mooi stukje binnenstad over, en die is midden in de nacht stiekem door de gemeente omgehakt omdat Tilburgers overdag voor de boom protesteerden.
Men WIL die stad lelijk om de een of andere reden.
Dus nogmaals: je gaat niet naar Tilburg om een mooie stad te zien.
Je gaat naar Tilburg omdat de sfeer relaxed is en er het hele jaar door maar vooral in de zomer ontiegelijk veel te doen is.
Dan kies ik Almere.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Almere en Rotterdam zijn toch de lelijkste steden van Nederland?
Hoezo is Rotterdam lelijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Almere en Rotterdam zijn toch de lelijkste steden van Nederland?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:20 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dan blijf je toch wegJe kunt al van TIlburg verwachten dat het lelijk is voordat je er aan komt
.
oeh een plaatsgenoot in da houseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Jij zit het hele jaar door vastgeketend aan een Tilburgse boom en ziet daardoor precies wat er allemaal gebeurt en te beleven valt?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tilburg is niet alleen de lelijkste stad van Nederland het is ook nog eens het HELE jaar MORSDOOD.
Alweer een ballefrutter op Fok! (of ben je import?)quote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
oeh een plaatsgenoot in da house
wauw, we hebben gewoon 'n mod in goirlequote:Op maandag 8 juni 2009 12:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
oeh een plaatsgenoot in da house
Veestraat of Trouwlaan ?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef FlyingFox het volgende:
Ik woon in een van de meeste verloederde studentenhuizen is een van de meest paupere straten in de binnenstad van de lelijkste stad van Nederland.
Yeah!
Niet geboren (ziekenhuis in tilburg) wel getogenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Alweer een ballefrutter op Fok! (of ben je import?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |