zelfde als met koortslip(herpes simplex)quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:44 schreef tulpie123 het volgende:
Sterkte, veel mensen houden de aftjes hun hele leven
bron?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:48 schreef deepart het volgende:
Je mond spoelen met melk, en daarna met pure bosbessen sap (staat bij de cakemeel in de supermarkt).
Gaat het erg snel mee weg
Ja hoor. Ik heb ook wel eens een aft maar ik heb 20 keer liever één keer per half jaar een aftje dan een koortslip. Alhoewel ik dat nog nooit gehad heb.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:44 schreef tulpie123 het volgende:
Sterkte, veel mensen houden de aftjes hun hele leven
Nee, melk en bosbessensap komt niet uit een bron.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:48 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zelfde als met koortslip(herpes simplex)
[..]
bron?
Zendium sluikreclame..quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Aften
gezonder eten, meer slapen, minder zuipen en je gelukkiger voelen(geen stress enz), zorgt er wel voor dat je t minder tot niet meer krijgtquote:Wat heel goed helpt is spoelen met listerine en tegen de pijn lidocaine. Dat kan je vragen bij de huisarts
- Tessa
bijdehandquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, melk en bosbessensap komt niet uit een bron.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:48 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zelfde als met koortslip(herpes simplex)
[..]
bron?
Dude, mn koffiequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:08 schreef LockonStratos het volgende:
Je hele week laten vergallen door een afte
Moet je niet zoveel deepthroaten TS...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Als je toch nieuwe gaat halen, neem je voor mij dan ook even een bakkie mee?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aftenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb het zelden, maar ik was gewoon nieuwsgierig aangezien er verschillende theorieën bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |