Maak er een topic over...quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:34 schreef Zero17 het volgende:
Hostel opzich vind ik ook al een grote klacht eigenlijk.
Hostel 1 was nog wel leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:34 schreef Zero17 het volgende:
Hostel opzich vind ik ook al een grote klacht eigenlijk.
En dat daar een soort rare saus uitkwam en ze vervolgens in de spiegel keek en acuut voor de trein sprong?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hostel 1 was nog wel leuk(Vooral met die asian en haar oog die eruit werd gebrand)
Waar ik woon is het niet vroegquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:35 schreef Plums het volgende:
Waarom zo vroeg al klagen?
Edit: Oh, t is wel n terechte klacht!![]()
Friesland?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waar ik woon is het niet vroeg(13:37 atm)
Als wij dat zeggen dan proberen we toch nog te voorkomen dat we voor iets ergers worden aangenomen. Maar wat wil je met 'I'm american!' zeggen dan bereiken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:39 schreef Adfundum het volgende:
Wij zeggen toch ook altijd dat we Nederlanders zijn zodat men niet denkt dat we Duitsers zijn. (vooral in Frankrijk)
Japanners doen snel aan zelfmoordquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dat daar een soort rare saus uitkwam en ze vervolgens in de spiegel keek en acuut voor de trein sprong?
Ja daar moest ik best lachen.
Dat is tof ja..quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dat daar een soort rare saus uitkwam en ze vervolgens in de spiegel keek en acuut voor de trein sprong?
Ja daar moest ik best lachen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |