Nee ..... Wacht ik maak een topic. Ben wel benieuwd waarom het leven volgens jou een illusie is kee?quote:
Kunnen we ook van jou zeggen alleen dan met betrekking tot het Rotterdamse gedeelte met dames van lichte zeden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:28 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je woont ook alleen maar daar omdat je moeder toevallig alleen op de Wallen aan een baan kon komen.
Dit zou je kunnen vervangen door Enschede en Volendam, zijn deze steden nu ook ineens minder waard daardoor?quote:
Je zou ook Feyenoord hooligan onder die 2e afbeelding kunnen zetten, of FC Putten hooligan. Nogmaals deze dingen slaan nergens op als je een beetje hersenen hebt. Dat je een complete stad en inwoners met cultuur en alles veroordeelt om dat stompzinnige gevoetbal.quote:
Ik vind Amsterdam een ontzettend mooie stad. Probleem is alleen dat er Amsterdammers wonen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kunnen we ook van jou zeggen alleen dan met betrekking tot het Rotterdamse gedeelte met dames van lichte zeden.![]()
[..]
Dit zou je kunnen vervangen door Enschede en Volendam, zijn deze steden nu ook ineens minder waard daardoor?
[..]
Je zou ook Feyenoord hooligan onder die 2e afbeelding kunnen zetten, of FC Putten hooligan. Nogmaals deze dingen slaan nergens op als je een beetje hersenen hebt. Dat je een complete stad en inwoners met cultuur en alles veroordeelt om dat stompzinnige gevoetbal.![]()
En kom er nou niet mee dat ik hier serieus op inga, je voelt je wel degelijk gekrenkt door de negatieve uitlatingen ten opzichte van Rotterdam.
Nou hoor gemenerd, en mijn illusies dan??? Die zijn toch mooi?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:09 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam een ontzettend mooie stad. Probleem is alleen dat er Amsterdammers wonen.
En gekwetst hoezo? Amsterdam is een soort Volendam aan het worden. Leuk voor de toeristen maar als hoofdstad compleet ongeschikt omdat er geen internationale uitstraling aanwezig is
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou hoor gemenerd, en mijn illusies dan??? Die zijn toch mooi?
Die kan ik ook nog aan mijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:45 schreef Agiath het volgende:
Mensen die een stad 'haten'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Compleet ongeschikt als hoofdstad? En dat vindt men of dat vind jij? Je hebt er recht op om dat te vinden hoor, maar projecteer dat dan niet op de rest van de mensheid. Amsterdam is al jaren een trekpleister voor allerlei soorten tourisme, de laatste jaren is dit in Rotterdam overigens ook flink verbeterd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:09 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam een ontzettend mooie stad. Probleem is alleen dat er Amsterdammers wonen.
En gekwetst hoezo? Amsterdam is een soort Volendam aan het worden. Leuk voor de toeristen maar als hoofdstad compleet ongeschikt omdat er geen internationale uitstraling aanwezig is
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:45 schreef Agiath het volgende:
Mensen die een stad 'haten'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Amsterdam is al jaren een trekpleister
Een na de andere faalposts.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Whehehe nu heb je er zelf ook gepost wat een dijenkletser
Nijmegen --->>> Amsterdam --------------------------------------------->>> Urk --->>> Rotterdam.quote:
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nijmegen --->>> Amsterdam --------------------------------------------->>> Urk --->>> Rotterdam.
Ik deel jouw mening slechts gedeeltelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ga geen meningen van iemand anders posten.
Ik ook, die pijltjes wijzen de verkeerde kan uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening slechts gedeeltelijk.
De pijltjes wijzen wel de goede kant op, maar de eerste twee steden moeten omgedraaid worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ook, die pijltjes wijzen de verkeerde kan uit.
Tja het bevalt jou niet, dat is duidelijk, maar het is tourisme dat een essentieel deel van de inkomsten vormt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]![]()
Verder niets mis hoor, alleen al die opgeschoten, dronken, en stonede Russen, Fransen, Britten, Amerikanen en andersoortig mongoloïde uitschot die ondersteboven liggen van de eerste de beste wietlucht en nog nooit een bloot wijf hebben gezien, verneuken het voor de welwillende toerist.
Gast.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef wise het volgende:
[...]
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |