Julesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]_!
Krijgen we deze kansloze discussie weer?
OMFGquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Noem het gewoon zoals het heet, en niet één of andere zogenaamd stoere naam.
Wow, ben jij even goedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Failure
Ik ga NOOIT in Rotterdam uit en ik ken Rotown zelfs...
probeer nou niet andere belachelijk te maken, jij maakt hier dequote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wow, ben jij even goed [ afbeelding ]
Dequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef Mestras het volgende:
[..]
probeer nou niet andere belachelijk te maken, jij maakt hier devan de dag
Sommige mensen doet wat met hun leven in plaats van elke nacht zuipen !_quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kleine kinderen die van hun ouders alleen in het weekend uitmogen![]()
Nee, omdat je denkt dat Rotown de negernaam van Rotterdam is, terwijl dat eigenlijk Roffa isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Devan de dag omdat ik 1 van de tientallen grote clubs in Nederland niet ken?
Als je dat al devraag van de dag vind ben je echt niets gewend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn er ook mensen die Amsterdam èn Rotterdam allebei wel okee vinden?
* ScudRaket mompelt iets over een Noord-Zuidlijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef wise het volgende:
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zijn er ook mensen die Amsterdam èn Rotterdam allebei wel okee vinden? Ik ken er in ieder geval wel een paar, ook Rotterdammers over Amsterdam en omgekeerd.
Bovendien geldt:
-dat je in elke stad moet weten waar je moet zijn als je uit wilt gaan
-dat je in elke stad klootjesvolk hebt bij wie Feyenoord, Ajax of FC Lutjebroek het middelpunt van hun bestaan is
-toen de duitsers in Amsterdam aankwamen het hele land al had gecapituleerd, we zullen nooit geweten hebben hoe Amsterdam gereageerd had als de duitsers vanaf het noorden waren gekomen. Bovendien Amsterdam met de nek aan kijken omdat zij, niet getroffen zijn slaat ook nergens op. Als Amsterdam ook plat was gegooid, dan was het leed in Rotterdam niet minder geweest.
Zoals Van Gaal een keer zei 'ben ik nou zo slim, of bepaalde users hier zo dom'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh , kutstadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 06:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig voor jou om een keer naar Groningen te gaan.
Je woont ook alleen maar daar omdat je moeder toevallig alleen op de Wallen aan een baan kon komen.quote:
Mensen die weten dat het hele leven slechts een illusie is en met die kennis alsnog in dit topic posten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Siniti het volgende:
Mensen die niet beseffen dat het hele leven slechts een illusie is en zulks discussies als in dit topic dus echt nergens op slaan_!
Mensen die denken dat mensen die weten dat het leven slechts een illusie is dit niet aan andere mensen willen melden zodat deze andere mensen de waarheid ook onder ogen zien en beseffen dat het leven een illusie is. Ik doe dit voor jouw eigen bestwil.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Mensen die weten dat het hele leven slechts een illusie is en met die kennis alsnog in dit topic posten.
Mijn leven is jouw leven (gelukkig) niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen die weten dat het leven slechts een illusie is dit niet aan andere mensen willen melden zodat deze andere mensen de waarheid ook onder ogen zien en beseffen dat het leven een illusie is. Ik doe dit voor jouw eigen bestwil.
Dat mijn leven een illusie is, is geen reden om niet van dit leven te genieten. Echter maak ik mij ook nergens zorgen om, omdat ik weet dat het leven een illusie is. Aangezien dit prettiger leeft dan zonder dit te weten, attendeer ik mijn medemens er graag op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Mijn leven is jouw leven (gelukkig) niet.
Maar als jouw leven toch slechts een illusie is waarom ga je dan geen intercity koppen? Of ben je daar dan weer te laf voor?
Dus je geniet van een illusie? How sadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat mijn leven een illusie is, is geen reden om niet van dit leven te genieten. Echter maak ik mij ook nergens zorgen om, omdat ik weet dat het leven een illusie is. Aangezien dit prettiger leeft dan zonder dit te weten, attendeer ik mijn medemens er graag op.
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:41 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dus je geniet van een illusie? How sad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |