quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Noem het gewoon zoals het heet, en niet één of andere zogenaamd stoere naam.
Ga alsjeblieft weg uit dit topic, je hebt jezelf al onsterfelijk belachelijk gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Ik vind het ook vreemd dat je dat uit mijn vorige post weet af te leiden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alwetendquote:
Dat is nou ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft weg uit dit topic, je hebt jezelf al onsterfelijk belachelijk gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Thank god niet. Ik vind Rotterdam zo'n vervelende stad om te zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alwetend![]()
Rotown is in Rotterdam en omstreken erg bekend, en als je ff had gegoogled ofzo had je het ook geweten.
Je komt posten in een topic over uitgaan in Rotterdam, maar een van de meest bekende plekken ken je niet...
Ja... ik doe geen moeite meer, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Thank god niet. Ik vind Rotterdam zo'n vervelende stad om te zijn.
Maar dan nog; die eigenaar dacht wel één of andere stoere naam te verzinnen voor zijn toko. Dan komt het toch wel weer een beetje terug bij mijn opmerkig: één of andere zogenaamd stoere naam verzinnen voor je stad of dorp.
Altijd, ik ben blij dat jij er ook achter bent.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja... ik doe geen moeite meer, je hebt gelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef wise het volgende:
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:05 schreef kikoooooo het volgende:
Groningen
24 uur per dag uit kunnen gaan, 7 dagen per week.
Mietjes in de randstad
Rotterdam geen stap vooruit?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef wise het volgende:
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan
quote:Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Altijd weer datzellefde over-het-paard-getilde-lou-toffe-god-gloeiende-pest-pokke-vol-automatische-gaskamer-breje-tering-touw-******-blaf-******-koleertige-kùt-Amsterdam!![]()
Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hadde! O jee, azzie ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad… Waar zijn ze gebleve dan? Kenne ze ellek jaar wel met ter schijnheilige kop naar die Dokwerreker lope… Dókwerreker, god betert! Ze hebbe een have waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest! Komediante!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]_!
Krijgen we deze kansloze discussie weer?
ik ga geen woorden vuil maken aan Amsterdam. Die tering stad is al vies genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Altijd weer datzellefde over-het-paard-getilde-lou-toffe-god-gloeiende-pest-pokke-vol-automatische-gaskamer-breje-tering-touw-******-blaf-******-koleertige-kùt-Amsterdam!![]()
Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hadde! O jee, azzie ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad… Waar zijn ze gebleve dan? Kenne ze ellek jaar wel met ter schijnheilige kop naar die Dokwerreker lope… Dókwerreker, god betert! Ze hebbe een have waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest! Komediante!
Fail.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |