Vooral de eerste 4quote:Op donderdag 28 mei 2009 05:29 schreef popolon het volgende:
Hopen dat Lidstrom, Datsyuk, Ericcson, Draper, Kopecky en Lilja er weer bij kunnen zijn in de finale. Scheelt een slok op een borrel.
Je kan me altijd ff pm'en voor wat linkjes. Ik zal niet alles hier posten, maar zeker via Sopcast is meestal wel een strakke stream te vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan zaterdag eventueel kijken (hoop wel op een goeie stream, net als bij DET - CHI toen het 6-1 werd
Echt geweldig was dat, het publiek reageerde ook mooi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef WasQ het volgende:
Die penaltykill was echt fantastisch. Iets dat je alleen grote spelers als Datsyuk ziet doen...
*Kuch*quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:39 schreef popolon het volgende:
Mooiste logo ooit:
[ afbeelding ]
Bring it on!
Ik ben een Ducks fan.... maar als het om Hockey Logo's gaat dan hebben de Sharks inderdaad een van de mooiste logo's van de NHL.quote:
Deze werkt perfect: http://www.ndsports.webs.com/quote:
Haha, hoe smaken kunnen verschillenquote:Op zondag 31 mei 2009 02:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ben een Ducks fan.... maar als het om Hockey Logo's gaat dan hebben de Sharks inderdaad een van de mooiste logo's van de NHL.
Vergeleken bij het Sharks logo, is het logo van zowel de Ducks als de Red Wings maar supersaai. Het enige wat de Wings hebben is historie, maar het logo zelf is oerlelijk.
Verder heb ik het Oilers logo altijd wel aardig gevonden.
Klopt, maar dat weet jequote:Op zondag 31 mei 2009 02:25 schreef Saviola het volgende:
Het worden lange nachten, 2 PM start zeggen ze dan, het is haast 2:20 wanneer het eindelijk begint
Stuart, unassisted.quote:
Gewoon via de goalie ofzo.. vage goalquote:Op zondag 31 mei 2009 02:47 schreef Katth het volgende:
[..]
Stuart, unassisted.
Ging de puck er nu in vanaf de boards en een defenceman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |