Sja idd, maarja zelfs vorig jaar speelde Hossa eigenlijk alleen met Crosby, Malkin wordt altijd op de 2de line gezet.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:47 schreef nyny83 het volgende:
Ghehe mjah, stel je toch eens voor dat Hossa nog bij de Pens zou spelen....
Ja ik weet het, ze spelen (ongeveer) evenveel qua minuten, maar toch krijgt Crosby altijd de betere linemates.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:59 schreef nyny83 het volgende:
En toch speelt Malkin vaak meer minuten dan Crosby, tweede lijn of niet. Maar dit team met Crosby en Guerin op een lijn en dan Malkin en Hossa?? Unstoppable
Onbegrijpelijk dat de Bruins zich zo hebben laten pakken. Wel mooi, maar ik zie Carolina niks doen in de finals.quote:
http://www.ndsports.webs.com/quote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb NHL radio aangezet
Heeft iemand een linkje naar een stream btw?
Thnx dudequote:Op zondag 24 mei 2009 22:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
http://www.ndsports.webs.com/
wel ff sopcast installeren.
Hawksfan of neutrale kijker die wat meer inzet van ze wil zien?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef nyny83 het volgende:
Hawks spelen bijzonder ongedisciplineerd en gefrustreerd. Als ze deze periode niet scoren ga ik de derde niet meer kijken.
Zelfs ik als Detroit fan vind 't wat matig van Chicago. Had wat meer inzet en intelligentie verwacht.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hawksfan of neutrale kijker die wat meer inzet van ze wil zien?
En dat vind jij helemaal niet erg, ouwe Wingsrukkerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Zelfs ik als Detroit fan vind 't wat matig van Chicago. Had wat meer inzet en intelligentie verwacht.
Of misschien zijn de Wings gewoon te dominant.
Jordan moet zich maar lekker met de Bobcats gaan bezig houden en Chicago sports achter zich latenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:00 schreef popolon het volgende:
Wat een pak slaag in United Center.
Michael Jordan zal niet tevreden zijn.
Ik zat ook even met verbazing te kijken jaquote:Op maandag 25 mei 2009 07:58 schreef WasQ het volgende:
6-1, zonder Lidstrom, Datsyuk en Draper... Die kun je in je zak steken. Heb trouwens nog nooit gezien dat een goalie gepulled wordt en wat later weer terug in de goal mag.
Dat laatste, alhoewel ik de Hawks met hun jonge team wel sympathiek vind.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hawksfan of neutrale kijker die wat meer inzet van ze wil zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |