Omdat Nouk tof isquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bels wat neem jij Nouk in bescherming zegHoe komt dan zo ?
KF moeten sommige mensen hier ook wat meer met rust laten vind ik. Het is nu al zo vaak gezegd en die jongen heeft al zo vaak de strontemmer over zich heen gehad. Ik vind dat ook wel welletjes eigenlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:01 schreef rival het volgende:
Echt nouk inderdaad, denken dat iemand haar niet leuk vind terwijl iedereen haar leuk vind, zegmaar het tegenovergestelde van KF
Ik heb die jongen gisteren de hele dag met rust gelaten, dit is gewoon een grapje.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
KF moeten sommige mensen hier ook wat meer met rust laten vind ik. Het is nu al zo vaak gezegd en die jongen heeft al zo vaak de strontemmer over zich heen gehad. Ik vind dat ook wel welletjes eigenlijk.
Laatste keer dat ik goeiemorgen kom zeggenquote:
Ik zei toch ook sommige mensenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb die jongen gisteren de hele dag met rust gelaten, dit is gewoon een grapje.....
Want?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik goeiemorgen kom zeggen
Je kan ook overdrijven, ze is aardig volgens mij. Leuk? Dan zijn ze beide leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:01 schreef rival het volgende:
Echt nouk inderdaad, denken dat iemand haar niet leuk vind terwijl iedereen haar leuk vind, zegmaar het tegenovergestelde van KF
Ik vertrek vanmiddag voor minimaal 4 weken naar Tsjechiëquote:
Ben je er klaar voor?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
edit...quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neequote:
Ga straks met de trein naar Groningen, daar word ik opgehaald, en dan slaap ik daar, morgen ochtend gaan we met de auto naar Tsjechië, ben ik morgen avond daarquote:
Flinke rit voor de boeg dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:15 schreef Pien85 het volgende:
Ga straks met de trein naar Groningen, daar word ik opgehaald, en dan slaap ik daar, morgen ochtend gaan we met de auto naar Tsjechië, ben ik morgen avond daar
Je laatste dag! Ga je nog trakteren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeMoet zo eerst nog werken
[..]
Ga straks met de trein naar Groningen, daar word ik opgehaald, en dan slaap ik daar, morgen ochtend gaan we met de auto naar Tsjechië, ben ik morgen avond daar
Jij jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
KF moeten sommige mensen hier ook wat meer met rust laten vind ik. Het is nu al zo vaak gezegd en die jongen heeft al zo vaak de strontemmer over zich heen gehad. Ik vind dat ook wel welletjes eigenlijk.
Valt mee, rare rit vooral, ben ruim 3 uur onderweg naar Groningen... En 10 uur naar Tsjechië... Vreemde tijdenquote:
Nee, niet trakterenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je laatste dag! Ga je nog trakteren?![]()
Oh! Dan kom je hierheen. Maar je rijdt met die mensen mee dan?
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, ze is aardig volgens mij. Leuk? Dan zijn ze beide leuk.
Oh ja hehe. Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier daar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vertrek vanmiddag voor minimaal 4 weken naar Tsjechië
Vakantie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Morgeuh allemaal
Ohh vakantie leuk
Dankjewelquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
[..]
Oh ja hehe. Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier daar!
En nu, naar kantoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |