quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
doe mijn best... en voor jou gaat dat makkelijk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:00 schreef Belsezar het volgende:
Dat snap ik, maar je hoeft niet bang te zijn
ik zeg niksquote:
en wat heb jij met nouk dan?quote:
ik mijn mond al houden....zeg je het zelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben veeeeeel ouder dan jij ja
Amigo!quote:
Weer wat te klagen Box?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef mrbox het volgende:
IkNouk helemaal niet
een TT die voor je denkt
En dat blozen is ook niet nodigquote:
en wat sms je dan?quote:
Neuh eerder tegendraadsquote:
Laat die twee eens met rust jij nieuwsgierige damequote:
en dat ze de groetjes aan mij moet doen niet vergeten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Een beetje over dit, en een beetje over dat.
Murm zei vanmiddag tegen me dat ze haar eerste indruk was dat ik arrogant zou zijn!quote:
quote:
jawel, dat is (letterlijk) mijn werk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat die twee eens met rust jij nieuwsgierige dameJe hoeft niet alles te weten toch?
Ahh, het is weer zoverquote:
En je werkt 24/7? Niet je werk meenemen naar fok he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jawel, dat is (letterlijk) mijn werk!
Ja, en dat natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat ze de groetjes aan mij moet doen niet vergeten!
maar maar ik zit in ziektewet...moet toch ergens mijn profile kunsten botvieren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je werkt 24/7? Niet je werk meenemen naar fok he?
Doe maar op mij dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar maar ik zit in ziektewet...moet toch ergens mijn profile kunsten botvieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |